Presidente UTIKAD, Assoc. Dr. Basic Kotil Visitatu

Presidente UTIKAD, Assoc. Dr. Hà visitatu Temel Kotil: U presidente di UTIKAD Turgut Erkeskin hà scontru cù u Direttore Generale di Turkish Airlines Temel Kotil in u scopu di u sustegnu à u Cungressu Mondiale FIATA 2014 Istanbul.

Turgut Erkeskin hà dettu: "Vulemu ringrazià a Turkish Airlines, chì hè a marca mundiale è a più rapida crescita in u nostru paese, sia per esse u "Airline Carrier Ufficiale" in cuuperazione cù Star Alliance, sia per esse u "Sponsor di Bronze" per questu grande. cungressu cù Turkish Cargo.

Mentre l'Associazione Internaziunale di Fornitori di Serviziu di Spedizioni è Logistiche UTIKAD si prepara à accoglie u cungressu mundiale 2014 di a Federazione Internaziunale di l'Associazioni di Spedizionieri-FIATA, a piattaforma logistica più grande di u mondu, u presidente di UTIKAD Turgut Erkeskin cuntinueghja à pagà una visita di ringraziu à i patrocinatori di u cungressu. .

In questu cuntestu, Turgut Erkeskin, Direttore Generale di Turkish Airlines Assoc. Hà visitatu Temel Kotil in u so uffiziu. Durante a visita, u presidente turcu di Cargo Ali Türk era ancu presente.

U cungressu, sustinutu da Star Alliance cum'è "Ufficial Airline Carrier" è Turkish Cargo cum'è "Sponsor Bronze", hè statu tenutu in 13 cuntinenti è 18 cuntinenti à l'Hilton Istanbul Bomonti Hotel & Conference Center trà 2014-5 ottobre 125 cù u tema. di "Crescita Sostenibile in Logistica" riuniscerà più di 1.000 prufessiunali di logistica da u paese.

U presidente di u Cunsigliu di UTIKAD Turgut Erkeskin hà ringraziatu Turkish Airlines, unu di i simboli impurtanti di l'economia turca in crescita, per u so sustegnu à u cungressu.

Erkeskin hà dettu: "In u nostru paese, chì si trova in a reta di distribuzione internaziunale è hè in strada per diventà unu di i centri di trasferimentu più impurtanti in u mondu, e nostre cumpagnie aeree anu ancu attiratu l'attenzione di l'industria di l'aviazione mundiale in l'ultimi anni. cù i servizii di qualità chì furniscenu in diversi segmenti. Oghje, Turkish Airlines, chì hè trà e cumpagnie aeree più impurtanti in u mondu cù a so flotta di 265 aerei di passageru è di carica, è a so filiale di carica Turkish Cargo, anu una parte impurtante in u sviluppu di l'industria di l'aviazione turca cù i servizii chì offre. in più di 100 paesi à standard di alta qualità.

Rimarchendu chì Turchia, chì hà una pusizioni geografica vantaghjusa in u mondu per u settore logisticu, hè in e cundizioni più adatte per u trasportu di passageri è di carichi trà paesi terzi, Erkeskin hà dettu: "In questu cuntestu, u 3u Aeroportu da esse custruitu in Istanbul. sò novi regioni d'investimentu per u nostru settore logisticu è ancu per e nostre cumpagnie aeree ", hà dettu.

Turgut Erkeskin hà dichjaratu chì Istanbul hè unu di i centri logistichi di l'aviazione più impurtanti di u mondu è chì a Turchia hà risuscitatu rapidamente in a catena di valore aghjuntu di u mondu cù l'investimenti fatti.

Dicendu, "Definemu 2014 cum'è a "Capitale Logistica di u Mondu, Istanbul"", Erkeskin hà invitatu tutta l'industria di l'aviazione à FIATA Istanbul 5, chì riuniscerà l'industria logistica mundiale intornu à a stessa tavola per 2014 ghjorni.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*