A prima neve di a stagione hè cascata in Davraz Ski Center

A prima neve di a stagione hè cascata in u Davraz Ski Center: u Pilot Ülkü Erk Taş, chì volava da Antalya à Istanbul, hà vistu a pozza di neve nantu à a cima di 2637 metri.

Dopu à u tempu chiuvutu in a regione di u Mediterraniu, a prima neve di a stagione hè cascata in Davraz Ski Center di Isparta.

Mentre i vacanzieri è i citadini cuntinueghjanu à natà in e cità custieri di u Mediterraniu, induve a temperatura di l'aria si avvicina à 30 gradi, a prima neve hè cascata nantu à i cimi di i Monti Taurus. In tempu di u tempu di pioggia chì era efficau in a regione in u weekend, hà nevicatu nantu à a cima di u Davraz Ski Center in Isparta è alcune parti alte di i Monti Taurus. A pozza di neve nantu à i cimi, chì ùn pudia esse nutatu per via di a pioggia è u tempu nuvoloso in u weekend, hè stata vista da Ülkü Erk Taş, u 2nd capitanu pilotu di una cumpagnia aerea, chì hà fattu u volu Antalya-Istanbul marti. U pilotu Ülkü Erk Taş hà fotografatu a pozza di neve nantu à a cima di 2637 metri di a muntagna Davraz, inseme cù a diga di Karacaören.