Interessu intensu in u Centru di Ghjuventù

Ci hè un grande interessu in u Centru di a Ghjuventù di Çayırova, chì hè statu purtatu in u distrittu da u sindaco di Çayırova Bünyamin Çiftçi, chì hà mobilizatu tutte e risorse di a municipalità per i zitelli è i ghjovani chì formanu u futuru di Çayırova, è hè statu apertu in u passatu. mesi. Çayırova Youth Center, chì a cinta hè stata tagliata in modu chì i zitelli è i ghjovani in u distrittu ponu passà u tempu produtivu, cuntinueghja à serve à i ghjovani cù a so sala di ghjocu, attellu di ghjochi di mente è intelligenza, sala di tennis di tavola, sala di scacchi, campo di basket è sala di cunferenza. . U centru, chì travaglia per appuntamentu è serve à i ghjovani di Çayırova trà 16.00 è 22.00, hà attiratu una grande attenzione da u ghjornu chì hè stata aperta. I zitelli è i ghjovani di Çayırova preferanu u Centru di Ghjuventù per divertisce in u so tempu liberu è passanu tempu pruduttivu cù i so amichi. I zitelli è i ghjovani chì volenu prufittà di l'attività in u Centru di a Ghjuventù di Çayırova ponu prufittà di a facilità gratuitamente chjamendu 0554 771 99 49 o facendu un appuntamentu in faccia à u centru in Akse Mahallesi Rahmi Dibek Street (Next à Çayırova Indoor Sports Hall).

"HÀ CUSTRUUTU UNA STRUTTURA BELLA PER NOI"

Dichjarà chì era assai bonu per apre u Centru di Ghjuventù Çayırova, Güney Doru Kartal hà dettu: "A facilità hè assai bella, mi piace assai. Questu hè diventatu a mo zona di hobby cù i mo amichi, venemu quì ogni settimana. Era un bellu locu. Questa era a nostra megliu attività cù i nostri amichi. Avemu un tempu piacevule in i spazii piacevuli quì. "Vogliu ringrazià u nostru sindaco di Çayırova, Bünyamin Çiftçi, hà custruitu una struttura assai bella per noi", disse.

"I CONSIGLIU A TUTTI DI VENU"

Talha Aksoy, un altru regulare di u Centru di a Ghjuventù, hà dettu: "Ùn pensu micca chì ci sia una tale facilità in altrò. Era una cosa assai bona per i zitelli di Çayırova. U fattu chì hè un locu liberu hè ancu un grande vantaghju per noi. Pudemu fà un appuntamentu quì è ghjucà diversi ghjochi in u nostru tempu liberu. "Puderaghju cunsigliatu à tutti di vene quì", disse.

"TUTTU HAI CONSIDERATU PER I FIGLI"

İsmail Bozkurt hà dettu ch'ellu hà visitatu u stabilimentu per a prima volta è chì puderia mandà u so figliolu quì cun tranquillità, "Sò sorpresu quandu aghju vistu stu centru. Un centru pensatu per esse una bella attività per i zitelli. Tuttu hè statu cunsideratu, hè diventatu una zona chì accoglie quasi tutte l'attività sportiva, hè diventata una zona ideale per i zitelli è i ghjovani, è vogliu ringrazià a municipalità di Çayırova per avè purtatu una tale facilità in u distrittu. Hè diventatu un locu induve pudemu mandà i nostri figlioli cun tranquillità. "I nostri figlioli ponu vene quì cù e so famiglie è amichi, hè un serviziu assai bonu", disse.