30 sacchetti di rifiuti raccolti da a baia di Sardala in Kocaeli

A Municipalità Metropolitana di Kocaeli cuntinueghja i so travaglii di pulizia nantu à e spiagge di Kocaeli in cunfurmità cù u "Programma di Monitoraghju di i Litteri Marini di l'Agenzia Europea di l'Ambiente".

A pulizia di e spiagge hè stata fatta in a Baia di Sardala in u distrittu di Kandıra, in u scopu di l'attività chì sò svolte staghjunali 4 volte à l'annu in una spiaggia designata è i risultati di quale sò informati à l'Agenzia Europea di l'Ambiente. 30 sacchetti di basura pieni di rifiuti sò stati raccolti da parechji tipi di rifiuti, cum'è plastica, metallu è vetru, chì ùn si decomponenu in natura per seculi.

A municipalità metropolitana, u guvernu di u distrettu di Kandıra, l'istituzioni è l'urganisazioni pubbliche, l'urganisazioni non governative, a Direzzione Provinciale di Turismu, a Municipalità di Kandıra, i funzionari di a Direzzione di l'Agricultura di u Distrettu di Kandıra è i studienti di a Scuola Secundaria AKV Bağırganlı anu assistitu à l'avvenimentu in u scopu di l'Agenzia Europea di l'Ambiente. Prughjettu di Monitoraghju di Litteri Marini è Settimana Turistica.

À l'avvenimentu urganizatu per sensibilizà, 30 sacchetti di basura pieni di rifiuti da parechji tipi di rifiuti cum'è plastica, metallu è vetru, chì ùn degradanu micca in natura dapoi seculi, sò stati cullati è categurizzati.

MARINE LITTLE MONITORING PROGRAMMA

L'Agenzia Europea di l'Ambiente realiza programmi di monitoraghju di i rifiuti marini in parechji paesi per luttà contra u prublema di i rifiuti marini è sensibilizà nantu à sta questione. In questu cuntestu, u travagliu di pulizia di a spiaggia hè realizatu in una zona di 100 metri di una spiaggia determinata secondu i criteri di l'applicazione, è scannendu a zona in un certu periodu di tempu, i rifiuti raccolti sò separati secondu i so tipi è arregistratu.