Cilibratu u 100 anniversariu di u Ponte Storicu di Petra

Celebratu u 100u anniversariu di u Ponte di Petra Storicu: In u distrittu Beyşehir di Konya, u 100u anniversariu di u Ponte di Petra Storicu, chì hè chjamatu u collana di perle di u distrittu, hè celebratu cù diversi avvenimenti.
U 1914 anniversariu di u storicu Taşköprü, chì hè statu custruitu in Beyşehir durante u periodu ottomanu è hà cuminciatu à serve dopu à a fine di i travaglii di custruzzione in u 100, hà datu vita à a regione è à i campi agriculi per un seculu trasferendu l'acque di u lavu Beyşehir à a pianura di Konya via u canali BSA attraversu u so regulatore.
U guvernatore di u distrettu di Beyşehir Muzaffer Başıbüyük, u cumandante di a guarnigione è a gendarmeria di u distrittu Major Mustafa Özdemir, u sindaco di u distrettu Murat Özaltun, u capu di a polizia di u distrittu Mustafa Demirgül, u presidente di u distrettu di Ak Party Nafiz Huğlu, i supervisori corporativi, i membri di u cunsigliu municipale è i citadini anu assistitu à l'attività di celebrazione organizate da a municipalità di Beyşehir. Locu di Köprübaşı. .
“PROGETTU DI TUBE PASSAGE
U sindaco di Beyşehir, Murat Özaltun, chì hè ghjuntu à u podium à l'iniziu di l'attività di celebrazione chì hà cuminciatu cù i spettaculi di a banda militare, hà iniziatu u so discorsu dendu infurmazioni nantu à u ponte storicu. Espristendu chì u storicu Taşköprü hà una grande memoria per ellu da a so zitiddina, Özaltun hà enfatizatu chì era u so privilegiu di celebrà u 100 anniversariu di u ponte storicu, chì hà un seculu di età da quandu hà cuminciatu à serve cum'è sindaco. Esprimendu chì anu una grande rispunsabilità cum'è municipalità per prutege è prumove u ponte storicu, chì hè un munumentu ottomanu, Özaltun hà ancu parlatu di un prughjettu di traversata di tubu chì avia preparatu, chì revelarà tutta a bellezza di Taşköprü, a collana di Beyşehir. , chì hè statu u so sognu per parechji anni.
Ricordendu chì ci hè un secondu ponte chì si trova davanti à u Taşköprü storicu quandu si vede da sopra à u lavu, Özaltun hà dettu chì questu sopra a bellezza di u locu storicu è disse: "Chì hè stu sognu, per pudè vede u Taşköprü chjaramente. quandu vai à u lavu in barca. U mo sognu hè u prughjettu di a porta di u tubu. Per permessu di Allah, avemu sguassatu u novu ponte da quì quandu implementemu stu prughjettu, cusì chì u Taşköprü pò esse vistu megliu è pò fà un sonu megliu in u turismu. Dighjà, ci hè un risicu fisicu quandu attraversà stu novu ponte. Per quessa, avemu principiatu l'iniziativi per questu, se pudemu avè permessu di i parchi naziunali è di u cunsigliu di prutezzione di u patrimoniu culturale è naturali, sguassemu u novu ponte u più prestu pussibule è furnisce un passaghju di tubu da quì. In u periodu à vene, stu ponte serà sguassatu da quì, è streveremu per un ponte cum'è in a stampa ", disse.
A COLLANA DI BEYŞEHİR
U guvernatore di u distrittu di Beyşehir, Muzaffer Başıbüyük, hà dettu chì questi avvenimenti sò stati urganizati per celebrà u 100 anniversariu di Taşköprü, chì hè in serviziu dapoi un seculu, è per attirà l'attenzione di tutti à sta bellezza. Ricordendu chì Taşköprü, chì hè stata fundata in u 1908 è messa in serviziu da u 1914, hè ancu un regulatore, Başıbüyük hà dettu: "Ancu s'ellu hè in realtà un ponte, hè destinatu à regulà l'acqua raccolta in questu bacinu di fossa, per cullà quì quandu. l'acqua hè alta è per mandà à i zoni agriculi regularmente quandu hè necessariu. Per d 'altra banda, hà furnitu grandi servizii in quantu à e persone chì passanu è facilitendu u travagliu di e persone in u corsu di un seculu. Inoltre, u ponte hè ancu di grande impurtanza estetica. Ci sò ponti è ponti storichi in parechje pruvince, sicuru, ma a funzione di u ponte Beyşehir aghjunghjenu bellezza à a bellezza di a cità, cum'è una collana, appena a cità scontra u lavu. Per quessa, hè u duvere di tutti noi di ùn portà micca stu ponte troppu, per ùn dannà a so forza, è per assicurà chì a so esistenza pò esse sustinuta. U novu ponte, chì era chjusu à u trafficu di i veiculi è hà cuminciatu à serve in u 1997, sicuru, furnisce un serviziu, ma sta bellezza storica sopra Taşköprü, chì forma a siluetta di a cità. Sostemu fermamente u novu prughjettu prupostu da u nostru presidente in quantu à sta materia. Cum'è a ghjente di Beyşehir, supponu chì ancu u sustegnu. Spergu chì in l'anni à vene, i nostri amministratori statali è lucali portanu u ponte davanti à stu Taşköprü, chì ùn hè micca assai esteticu, in un statu chì risponde à i bisogni in una manera megliu, ma ùn ombreghja micca a bellezza di Taşköprü. Vogliu chì l'avvenimenti centenari di Taşköprü sianu di auspiziu ".
CAKE CUT 100° ANNIVERSARI
Dopu à i discorsi di u protocolu, diversi rigali sò stati dati à 100 zitelli disabile chì anu vistu l'avvenimenti cù e so famiglie. Allora, i studienti disabile lascianu i palloncini in e so mani in u celu, creendu una festa visuale in a zona cù Taşköprü. In u scopu di l'avvenimenti, una torta gigante cù l'imaghjini chì riflette u storicu Ponte di Pietra hè stata tagliata da u protocolu, è l'apertura di l'esposizione cù e fotografie Beyşehir svolte nantu à u ponte hè stata fatta. Mentre u protocolu di u distrittu visitava l'esposizione, i spettaculi di taekwondo è kickboxing tenuti vicinu à u ponte in l'altra parte di l'attività sò stati guardati cun grande admirazione da i participanti.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*