I paisani è a municipalità anu custruitu un ponte

I paisani è a cumuna custruìu un ponte inseme: Artuklu Municipality è i paisani inseme custruìu un ponte nantu à a strada di u paese.
Dopu à a nova strada aperta in a zona di a muntagna in modu chì i citadini ponu andà in i so vigneti è giardini in u Distrettu di Bağlıca (Bernişt), à 40 chilometri da Mardin, sta volta un ponte hè statu custruitu nantu à u lettu di u torrente chì passava per u quartiere. U ponte, a custruzzione di quale hè stata fatta da a municipalità di Artuklu è u travagliu di i paisani, hè stata finita. Cù u ponte custruitu nantu à u lettu di u torrente da a ghjente di u paese è di a municipalità di Artuklu, a ghjente di u paese hà avà l'uppurtunità di ghjunghje à i so vignoli è i giardini in un tempu più brevi.
U Cunsigliu Municipale Hüseyin Doğan hà dettu chì anu rializatu e richieste di i citadini durante l'ispezione chì hà fattu nantu à u ponte, chì hà cumpletu cù a cooperazione di a municipalità è di i citadini.
Doğan hà ricurdatu ch'elli avianu alluntanatu a strada per i citadini per andà in i so vigneti è giardini in Bağlıca Mahallesi, è avà anu custruitu un ponte sopra u lettu di u torrente chì attraversa u paese.
Hüseyin Doğan hà dettu chì a caratteristica più impurtante di stu ponte hè chì a municipalità di Artuklu risponde à i so materiali è i so bisogni, è i paisani facenu u travagliu. Doğan hà nutatu chì anu scupertu un altru esempiu di municipalismu publicu è chì pensanu à chjamà u ponte cum'è u "Ponte di u Populu".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*