A linea di metro Aksaray Yenikapi hè stata aperta

Mappa è fermate di u metro di Istanbul
Mappa è fermate di u metro di Istanbul

A linea di metro Aksaray-Yenikapı, chì cunnetta u metro di Istanbul è Marmaray, hè stata messa in serviziu cù una cerimonia à a quale u primu ministru Ahmet Davutoğlu hà assistitu. Cù a linea chì combina u trasportu ferroviariu da i lati europei è asiatichi, u metro Atatürk Airport-Kartal hè diminuitu à 81 minuti.

U primu ministru Davutoğlu hà dettu: "L'Europa è l'Asia sò cunnessi cù Marmaray è u sicondu tunnel. Cù sta nova linea, una persona chì lascia Kartal hà da pudè andà in Bağcılar. Hè una rivuluzione cusì grande chì rende a vita più faciule è arricchisce a nostra storia ". disse.

UN ANELLO DI PIÙ À U SISTEMA RAIL

Dopu chì u Ponte di Crossing Metro Haliç è a stazione di metro Yenikapı sò state messe in serviziu u 15 di ferraghju 2014 cù a participazione di u presidente Recep Tayyip Erdoğan, chì era u Primu Ministru di l'epica, un altru anellu hè statu aghjustatu oghje à u sistema ferroviariu di Istanbul. A linea di metro Aksaray-Yenikapı chì cunnessa l'aeroportu, a linea di metro Marmaray è Hacıosman hè stata messa in serviziu cù una cerimonia à a quale u Primu Ministru Ahmet Davutoğlu hà assistitu.

EAGLE IN 81 MINUTI

Un passageru chì vene da l'Atatürk Airport cù a cunnessione Aksaray-Yenikapı, da Yenikapı à Marmaray. Kadıköy - Sarà pussibule ghjunghje in u metro di Kartal in 81 minuti. Cù a linea di metro Aksaray-Yenikapı, chì combina u trasportu ferroviariu da a parte anatolia è europea, i passageri puderanu ghjunghje facilmente à Taksim, Levent, Mecidiyeköy, Maslak è Hacıosman in metro da Yenikapı.

Mentre a linea Aksaray-Yenikapı lunga 700 metri cunnetta l'Atatürk Airport, Bağcılar, Başakşehir è u Stadiu Olimpicu à Yenikapı, diventa ancu u puntu di trasferimentu di passageri di Aksaray, Bus Terminal, aeroportu, Marmaray è İDO.

MINUTE MINUTE VIAGGI TIMES

  • Cù a linea di metro Aksaray-Yenikapı, residenti di Istanbul, à 81 minuti da Kartal à l'aeroportu Atatürk,
  • Da Yenikapı à Atatürk Airport in 36 minuti,
  • 39 minuti da Yenikapı à u Stadiu Olimpicu,
  • Da Taksim à Atatürk Airport 43, 5 minuti,
  • Da Mahmutbey à Üsküdar 44 minuti,
  • Da Başakşehir à Taksim 55, 5 minuti,
  • Da Bağcılar à Mecidiyeköy in 41 minuti,
  • Da Üsküdar à Atatürk Airport in 45 minuti,
  • da Bagcilar KadıköyPuderà ghjunghje à 45, 5 minuti.

PUNTI PRINCIPALI DA DICHIARAZIONI DI APERTURA DI U PRIME MINISTRU:

"Saluti à Fatih Sultan Mehmet. Salute à Solimanu u Magnificu, chì hà servitu assai Ghjerusalemme. Salute à Sultan Abdulhamit Han, chì ùn hà micca datu un granu di terra da Ghjerusalemme. Saluti à u vastu Bosforu à Yeditepe... Saluti à i benedetti abitanti di sta cità santa.

"ISTANBUL hè a più grande iscrizzione di u nostru Signore per noi"

S'elli ci dumandanu è dicenu: "Quale hè a più grande fiducia di u nostru Signore à voi?" Dicemu "Istanbul". Istanbul hè un rigalu storicu per noi. U ghjornu hè u ghjornu di u ricordu. Hè u ghjornu per commemorate l'ordine di pace chì esisteva in i tempi quandu Istanbul era a capitale. 400 anni... Quandu al-Quds hè statu guvernatu da questa benedetta Istanbul, sia musulmana sia cristiana, hà fattu u so cultu in pace. Ogni setta entrò in Ghjerusalemme in modu sicuru. Fighjemu à Ghjerusalemme cum'è a luce di i nostri ochji, dicendu a cità di Halil İbrahim. Ci hè u spiritu di Istanbul in Ghjerusalemme, ci hè u spiritu di Ghjerusalemme in Istanbul. Avemu sempre artefatti in Ghjerusalemme. Quelli chì venenu à Istanbul vedenu chì ci hè una moschea, una chjesa è un ordine di pace in a sinagoga in a stessa strada. Nè avemu scurdatu Ghjerusalemme, nè Istanbul si scurda di Ghjerusalemme. In u mo modu quì, aghju parlatu di novu cù Halit Meshal è scontru à Mahmud Abbas. Li aghju trasmessu i vostri saluti. Aghju dettu: "Ogni citadinu serà vicinu à Masjid al-Aqsa cù a so mente è a preghiera". Anu dettu: "Ùn avemu micca dubbitu. Se avemu sentitu a Turchia cun noi in i nostri tempi più difficiuli, simu sicuri chì i cori di ognunu di i nostri fratelli turchi batteranu cun noi da avà. Quelli chì volenu distrughje Masjid al-Aqsa anu da sapè chì per noi ùn ci hè micca differenza trà Masjid al-Aqsa è Kaaba. A nostra chjama hè una chjama per a pace. Per noi, u destinu di Istanbul è Ghjerusalemme hè u listessu. Istanbuliti, tutti noi, in particulare u sindaco metropolitanu, chì avete autorizatu, sapemu tutti chì a vostra autorità hè un debitu d'onore. Travagliemu per prutege sta reliquia. U sgiò presidente vi manda ancu i so saluti. Hè in i cori di tutti i Istanbuliti.

"A LINEA DI METRO DA ESSERE INIZIATA OGGI HA UNA LOCATURA SPECIALE"

A prutezzione di l'eredità di Istanbul è a preservazione di Istanbul cum'è una cità vibrante sò trà i duveri impurtanti. A cità chì tesse a nostra ànima in Istanbul hè Istanbul. Aghju amparatu a storia cù ogni passu chì aghju fattu da Fatih, induve aghju passatu a mo zitiddina, à a tenda di u mo babbu. Ti amemu di tuttu u core. A linea di metro, chì entrerà in opera oghje, hà un locu particulari. L'antichi cunnoscenu questu Aksaray. I minibus si sò andati à Bahçelievler. A ghjente andava unu dopu à l'altru. On ne savait pas où il se mettrait. U prublema di trasportu ùn puderia micca appellu à l'Istambul in crescita. Truvà un autobus è minibus era un prublema. Questa storia terribile di Istanbulites hà cambiatu cù u Partitu AK. Nove linee sò state custruite sopra è sottu terra. In l'ultimi 10 anni sò stati custruiti 141 km di linee di metro. Da u 2019, serà da 430 km. Dopu à 2019, hà da passà à 776 km. Istanbul cuntene a storia. Per prutege i lochi cum'è Suriçi è Üsküdar, u trasportu deve esse purtatu in terra. S'ellu hè custruitu sopra a terra, centinaie di artefatti storichi anu da esse distrutti. Ci hè una lista di i lochi chì sò stati demoliti. Se u metro avia principiatu in u passatu, sti lochi ùn anu micca statu demolitu. Ùn ci hè bisognu di allargà e strade per serve à a pupulazione in crescita. Hè necessariu di guidà e strade sottu terra. I servizii di metro sò servizii chì preservanu a storia. Aksaray- Yenikapi pò esse cortu. Quandu sta linea hè cumpleta, tuttu Istanbul hè cunnessu unu à l'altru.

"UNA GRANDE RIVOLUZIONE CHE FÀ A VITA PIÙ FACILE È ARRICCHITA A NOSTRA STORIA"

L'Europa è l'Asia sò cunnessi da Marmaray è u sicondu tunnel. Cù sta nova linea, una persona chì lascia Kartal hà da pudè andà in Bağcılar. Hè una rivuluzione cusì grande chì rende a vita più faciule è arricchisce a nostra storia. U trasportu marittimu, u trasportu terrestre è ferroviariu sò cunnessi l'una cù l'altru. Ci hà da piglià 36 minuti da Yenikapı à Atatürk Airport. L'aeroportu di Kartal-Atatürk dura 81 minuti. Serà un viaghju senza tortura, senza dolore. Hè faciule à pusà è leghje un libru. Quessi eranu sogni. Servemu ancu a storia facendu i sogni in realtà. 50 mila pezzi di frammenti archeologichi sò stati ancu scuperti. Istanbul hè una capitale storica è culturale. Avemu u scopu di priservà a storia cù queste opere. Nimu ùn deve esse offesu da questu. Una linea di 9 chilometri serà custruita da Bakırköy à Kirazlı. U mare, l'aria è a terra d'Istanbul seranu cunnessi unu à l'altru.

prof. Dr. Aghjunghjendu chì ci sarà un grande aumentu di u numeru di passageri ogni ghjornu purtati da Marmaray cù l'entrata in serviziu di a linea, Bozlağan hà aghjustatu: "Una parte impurtante di i trasferimenti, in particulare à Taksim, Mecidiyeköy, Levent è Maslak, cumincianu à esse si svolge nantu à sta linea. Ellu disse: "Ci sarà un grande sollievu in u trasportu di Istanbul cù l'intruduzione di altre linee di metro chì a Municipalità Metropolitana di Istanbul hè sempre custruita".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*