U dipartimentu di u focu di Ankara hà realizatu un esercitu di salvezza in u Metro

U dipartimentu di u focu di Ankara hà realizatu un eserciziu di salvezza in u metro: e squadre affiliate à u dipartimentu di u dipartimentu di u focu di a municipalità metropolitana di Ankara anu realizatu un eserciziu di salvezza in a linea di metro Kızılay-Ümtköy.

L'esercitu hè statu realizatu à a fermata Beytepe di a linea di metro Kızılay-Ümitköy di notte. I pompieri rinviviscenu l'eserciziu di caccià in modu sicuru i passageri è di risponde à i feriti in casu di pussibuli incendi in u metro. Sicondu u scenariu, l'equipaggiu ghjunghjenu à u trenu di u metro, chì si trova trà duie fermate è pigghiaru u focu, camminendu da i rails dopu chì u putere hè tagliatu, è intervenenu in a zona induve u focu hè cù manichi di u focu. I feriti, invece, sò tolti da u trenu è purtati à u stretcher, è dopu i feriti chì sò purtati à u stretcher sò purtati à a superficia cù u travagliu di i bombe. Sicondu u scenariu, u fumu hè statu datu à u locu induve u trenu di u metro era, è a ventilazione hè stata operata è u fumu hè statu evacuatu.

L'esercitu, chì durò 1 ora, ùn hà micca cercatu a realità. Certi citadini, chì pensavanu chì u fumu datu secondu u scenariu durante l'eserciziu, era un focu in u metro, chjamanu a polizia è l'informanu. U capu di a Brigata di u focu Celil Sipahi è altri ufficiali anu seguitu l'esercitu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*