U più grande investimentu in Kütahya

U più grande investimentu in Kütahya: AK Party Kütahya Deputy Vural Kavuncu hà nutatu chì Kütahya avà scuntrà i treni elettrici è u sistema di signalazione. Kavuncu hà dettu chì l'investimenti ferroviari, chì ghjunghjeranu à 250 milioni di lire, sò u più grande investimentu fattu per a cità.

In a so dichjarazione, Kavuncu hà dichjaratu chì a custruzzione di u prughjettu di segnalazione Eskişehir-Kütahya-Balıkesir, chì costarà 250 milioni di TL, cuntinueghja è hà dettu: "I nostri investimenti cuntinueghjanu in u nostru trasportu ferroviariu, chì hè statu rianimatu cù i guverni di u Partitu AK. Entramu literalmente in una era in i nostri ferrovie, chì sò stati trascurati per anni è sò cunsiderate u trasportu più sicuru di merci è persone in u mondu. "Acquistemu locomotive elettriche per rimpiazzà l'anziane locomotive diesel chì correnu nantu à i nostri rails in a nostra regione", disse.

1 LOCOMOTIVE ELECTRICA È EQUITÀ PER 2 LOCOMOTIVE DIESEL
Nutendu chì u travagliu nantu à a segnalazione automatica di e linee ferroviarie trà Eskişehir-Kütahya-Balıkesir è l'operazione di locomotive elettriche nantu à e linee cuntinueghja, Kavuncu hà dettu ciò chì segue nantu à u sughjettu: "U prugressu fisicu trà Eskişehir-Kütahya hè statu largamente cumpletu in u travagliu. I travaglii nantu à e tappe Kütahya-Tavşanlı, Tavşanlı-Dursunbey, Dursunbey-Balıkesir è l'installazione di 6 centri di trasformazione trà Eskişehir-Kütahya-Balıkesir continuanu. A quantità tutale di stu prughjettu, chì hè realizatu longu una linea di 330 km, hè di 110 milioni di lire. Siccomu i treni elettrici passanu da u tipu d'energia dipendente da l'oliu à l'energia elettrica prodotta in casa, i cambii pagati per l'oliu seranu salvati è una cuntribuzione positiva serà fatta à u deficit di u contu currente.
U travagliu di 2 locomotive diesel pò esse realizatu cù una locomotiva elettrica.

UNA TERZA COSTO BASSU
U funziunamentu di u trenu elettricu hè 33 per centu menu costu di l'operazione di diesel. Quandu sti travaglii sò finiti, i treni elettrici entreranu in opera. I treni elettrici cumincianu à operare prima trà Eskişehir è Tavşanlı in i prossimi mesi. Prima i treni di merci è dopu i nostri treni di passageri cambianu gradualmente, è cù l'apertura di tutta a linea Balıkesir, sta linea funziona ancu elettricamente. A custruzzione di u prughjettu di segnalazione Eskişehir-Kütahya-Balıkesir per un valore di 250 milioni di lire, chì hè un altru investimentu gigante di u nostru, cuntinua. In questu prughjettu, u prughjettu hè per esse cumpletu in a sezione di a linea Eskişehir Alayunt è sò stati realizati studii di teste di signale. In a seccione di a linea Alaynt-Kütahya-Tavşanlı; I travaglii di scavi, cimentu, canali di cable è di posa di cavi cuntinueghjanu. Cù l'investimentu di segnalazione, serà pussibule operare più treni cà treni di merci è di passageri secondu u sistema attuale TMİ (Gestione Centrale di Treni) è a capacità di a linea aumenterà. Perchè in u sistema TMI, i treni viaghjanu cù a distanza di a stazione, mentre chì in signalazione, viaghjanu cù più di una distanza di bloccu trà a stessa stazione. Siccomu i rotture di a ferrovia è a negatività generale di a strada saranu immediatamente signalate à e locomotive di u trenu è à i centri di cuntrollu di i treni cù u sistema di sicurezza ERMTS in u prughjettu di signalazione, i pussibuli accidenti seranu prevenuti è a sicurità di navigazione serà assicurata à u più altu livellu. Siccomu i treni di passageri è di merchenzie si seguiranu cù una distanza di bloccu cù u sistema di signalazione, i ritardu di i treni seranu ridotti à u minimu è i treni puderanu curriri à u tempu.Una di e prublemi più dumandati da i nostri concittadini hè u nostru Kütahya-. Linea Balıkesir. Perchè sta linea hè una linea chì unisce Kütahya à Soma è Izmir per avà. Tuttavia, sta strada ci hà da cunnette ancu à Bandırma è i porti, è da quì à l'Europa in ferry, è averemu una linea di valore ecunomicu assai altu. I travaglii di rimpiazzamentu di a ferrovia continuanu attualmente nantu à a sezione di circa 110 km trà e stazioni Gökçedağ-Nusrat di a linea Tavşanlı-Balıkesir. Siccomu sta regione hè geograficamente muntagnosa è robusta, u travagliu hè ancu difficiule. Ancu s'ellu ùn pò micca esse datu una data esatta di cumpiimentu per via di difficultà cum'è sfondate, possu dì chì seguitemu u travagliu da vicinu. Informaremu u publicu cum'è sviluppi accadenu. "Questi prughjetti ferroviari sò l'investimenti di u più altu valore in a storia di Kütahya".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*