Cuuperazione trà TÜDEMSAŞ è Flexiwagon svedese in a Produzione di Vagoni

Cuuperazione in a pruduzzioni di vagoni trà tudemsas è flexiwagon svedese
Cuuperazione in a pruduzzioni di vagoni trà tudemsas è flexiwagon svedese

A cumpagnia svedese Flexiwagon vole pruduce u Carru di Trasportu di Veiculi Pesanti chì anu sviluppatu in cuuperazione cù TÜDEMSAŞ. Cù i vagoni previsti per esse pruduciuti, hè destinatu à assicurà a spedizione di veiculi di tonnellate pesante cum'è camioni, camioni, autobus è veiculi militari in una manera più veloce è sicura senza esse chjappu in e barriere di trafficu. U veiculu nantu à u vagone pò passà direttamente da a ferrovia à l'autostrada senza bisognu di alcuna rampa.

TÜDEMSAŞ, a cumpagnia di fabricazione di vagoni più attrezzata in Turchia, attrae l'attenzione di e cumpagnie ferroviarie internaziunali in Turchia. TÜDEMSAŞ, chì hà fattu un nome per sè stessu quandu u Carru Naziunale, pruduttu in 2017, hà cuminciatu à travaglià nantu à a linea Baku-Tbilisi-Kars (BTK) è in i paesi europei, rapprisenta fieramente u nostru paese in e fiere ferroviarie internaziunali à cui assiste. A cumpagnia svedese Flexiwagon, chì si riunì cù i funzionari di TÜDEMSAŞ in a Fiera Innotrans tenuta in Berlinu / Germania in settembre 2018, hè ghjunta à Sivas per vede i siti di produzzione di a cumpagnia. U direttore generale di TÜDEMSAŞ, Mehmet Başoğlu, hà datu infurmazioni nantu à i prudutti pruduciuti in TÜDEMSAŞ è a capacità di produzzione di a cumpagnia à Jan Eriksson, Hanna Eriksson è Ouzine Kettane, u fundatore è CEO di a cumpagnia Flexiwagon, chì hà visitatu TÜDEMSAŞ. Dopu à a riunione, Jan Eriksson, Hanna Eriksson è Ouzine Kettane anu visitatu e fabbriche in cumpagnia di Mehmet Başoğlu è u staffu tecnicu è anu infurmazione nantu à a linea di produzzione.

Jan Eriksson, CEO di Flexiwagon, hà dichjaratu ch'elli sò assai felici di vede TÜDEMSAŞ cum'è una fabbrica amichevule per l'ambiente è chì seranu piacè di fà affari cù una cumpagnia cusì grande è ben equipata. Dichjarà chì volenu chì a parte di u corpu di u vagone sviluppatu sia prodotta in Turchia è chì TÜDEMSAŞ hà stu putenziale, Eriksson hà ancu datu infurmazioni nantu à u vagone previstu per esse pruduttu. Cù stu vagone, chì hè pensatu per furnisce flessibilità à l'utilizatori di i veiculi pisanti è riduce i costi di l'imprese, i ritardi causati da a densità di trafficu seranu impediti, u tempu di trasportu trà Malmö-Stoccolma, chì hè 9 ore in Svezia, hè di 160, utilizendu. u sistema esistenti chì pò ghjunghje sin'à una vitezza di 4,5 km / ora, da cumminazzioni ferrovia-strada, hè previstu chì diminuirà à XNUMX ore. Hè ancu trà i miri chì stu vagone, chì hè previstu per esse pruduciutu cù a cooperazione di Svezia-Turchia, attrae l'attenzione è l'esportazioni in parechji paesi di u mondu.

Dopu à e discussioni, una "Dichiarazione di Intenzioni / Memorandum d'Intensa" hè stata firmata trà Flexiwagon è TÜDEMSAŞ. Dopu chì i preparativi sò finiti, hè previstu di inizià a produzzione in l'anni à vene.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*