I Ferrovii sò l'antidotu à a Crisa Ecunomica

e ferrovie sò l'antidotu à a crisa ecunomica
e ferrovie sò l'antidotu à a crisa ecunomica

Direttore Generale TCDD İsa ApaydınL'articulu intitulatu "I Ferrovii sò l'antidotu à a Crisa Ecunomica" hè statu publicatu in u numeru di nuvembre di a rivista Raillife.

QUÈ L'ARTICULU DI TCDD GENERAL MANAGER APAYDIN

Cum'è una nazione chì hà campatu inseme dapoi mille anni in stu paradisu di a patria chì hè stata a culla di innumerevoli civiltà, avemu superatu parechje difficultà.

Credu di tuttu u core chì avemu da superà e recenti difficultà ecunomiche chì ci anu affettatu assai à tutti.

Comu sempre, a ricetta principale per a salvezza di i ghjorni difficiuli di u nostru paese hè a ferrovia, u simbulu di a nostra indipendenza è u futuru.

Perchè a ferrovia cunsuma energia pulita è bassa è hà bassi costi d'investimentu è di mantenimentu; Hè un sistema di trasportu còmode, còmode è sicuru.

Hè per quessa chì cuntinuemu ghjornu è notte à maglia u nostru paese da u livante à u punente, da u nordu à u sudu, cù rete di ferrovia d'alta velocità è rapida cum'è lace.

In più di e novi linee ferroviarie, attachemu una grande impurtanza à a produzzione domestica è naziunale per mezu di studii di R&D.

Avemu righjuntu un tassu di localizazione assai altu di 90 per centu in a custruzzione di ferrovie d'alta velocità, chì necessitanu tecnulugia avanzata.

Mentre chì avà pruduciamu in casa è esportemu cumpunenti di ferrovia di ferrovia cumposti da switches, rails, traversine è fasteners chì avemu impurtatu finu à pocu tempu; Avemu ancu fattu un prugressu significativu in a produzzione di vagoni domestici, locomotive è treni.

Cum'è a casa madre, facemu una grande cuntribuzione à l'ecunumia di u nostru paese, cuntinuendu cù successu a produzzione di locomotive lucali è naziunali, vagoni di merci è treni diesel, chì avemu principiatu in e nostre filiali in Sivas, Eskişehir è Sakarya, cù i nostri incentivi.

Cù u scopu di agisce cum'è una locomotiva in prevenzione di a reta attuale di u nostru paese aumentendu i tassi di localizazione in tutti i prudutti quant'è pussibule, "I Ferroviari portanu prosperità è speranza". Cummemurà l'amante di a ferrovia Gazi Mustafa Kemal Atatürk cun misericordia è gratitùdine in u 80 anniversariu di a so morte.

Bon viaghju…

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*