U primu trenu d'alta velocità in a regione Uyghur hà iniziatu u so serviziu

U primu trenu d'alta velocità in a regione Uyghur hà iniziatu u so serviziu: U primu trenu d'alta velocità in a Regione Autonoma Uyghur di Xinjiang (Xinjiang) in u nord-ovest di a Cina hà iniziatu u so serviziu.

U trenu d'alta veloce da Urumqi, u centru di a regione, à a cità di Hami in u livante, hè nantu à a linea di 530 chilometri; Hè statu cuncepitu per una vitezza di 200 chilometri per ora. Hè nutatu chì u trenu d'alta velocità, chì hà dimezzatu a distanza normale è ghjunghje à Hami in 3 ore, hà cuntribuitu assai à u trasportu di a regione.

A linea hè ancu una parte di a linea Urumqi-Lanzhou (provincia di Gansu cintrali), chì hè 776 chilometri longu è hè prevista per entre in serviziu à a fine di questu annu.

Pocu cunnisciuta cum'è Lanxin, sta linea attraversa u Desert Gobi è ghjunghje à Lanzhou. Hè statu dichjaratu chì a linea hè ancu di grande impurtanza per a Cintura Ecunomica di a Strada di a Seta, chì a Cina hà presentatu. Cù sta linea, hè stimatu chì a cuuperazione trà a Cina è i paesi di l'Asia Centrale è Occidentale hà da rinfurzà.

Hè statu informatu chì a linea di treni à alta velocità trà Lanzhou è Pechino hè ancu in custruzzione è hè prevista per esse cumpletata prima di u 2017. Se a detta linea finisce, u tempu trà Urumqi è Pechino, chì hè di 41 ore, serà ridutta à 16 ore.

 

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*