In Uşak, 36 mila cunduttori sò stati multati in i primi deci mesi

In Uşak, 36 mila cunduttori sò stati multati in i primi deci mesi: A riunione di u Cunsigliu di Coordinazione di u Pianu d'Azzione per a Sicurezza di u Traffico Autostrale hè stata tenuta sottu a presidenza di u guvernatore Seddar Yavuz.
In a riunione tenuta in a sala di riunione di u Guvernatore, i primi deci mesi di l'ispezioni 2013-2014, i prucessi penali è l'analisi di l'accidenti sò stati valutati.
Facendu una dichjarazione annantu à i prublemi discututi in a riunione, u guvernatore Seddar Yavuz hà dettu: "In a nostra cità, 2013 veiculi sò stati verificati in i primi deci mesi di u 180.808, è 33 milioni 536 mila 8 TL ammende sò state imposte à 539 mila 282 cunduttori chì eranu trovu a culpa. "In i primi deci mesi di u 2014, 196.232 veiculi sò stati inspeccionati è una multa di 36 milioni 985 mila 9 TL hè stata imposta à 305 mila 382 cunduttori chì sò stati trovati in culpa", disse.
Evaluendu l'analisi di l'accidenti di trafficu accaduti in Uşak, u guvernatore Yavuz hà dettu: "Hè statu revelatu chì l'accidenti chì si verificanu in u centru di a nostra cità sò più cuncentrati trà 12.00 è 20.00 u marcuri. Hè statu capitu chì u 61 per centu di questi accidenti sò accaduti in l'intersezzione è u 54 per centu di questi accidenti sò stati causati da ùn rispettà i limiti di velocità legale è e regule di rotazione à l'intersezzione. "Hè statu revelatu chì u 82 per centu di l'accidenti accaduti per culpa di i pedoni sò accaduti perchè ùn anu micca datu a prima priorità à i veiculi nantu à l'autostrade", disse.
Dichjarà chì a cultura di u trafficu hè un cumpurtamentu chì deve esse acquistatu à una età precoce, u guvernatore Yavuz hà dettu: "Per quessa, hè di grande impurtanza per furnisce l'educazione di u trafficu in e scole. "Inoltre, per evità perdite materiali è morali è dolore, pregu gentilmente chì i pedoni è i cunduttori mostranu più rispettu l'un à l'altru in u trafficu è ubbidiscenu à e regule di trafficu", disse.

 

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*