İzmir torna à u trasportu publicu .. ! U numeru di imbarcu Righjunghji 1 Million Limit

Izmir torna à u trasportu publicu
Izmir torna à u trasportu publicu

Dapoi u marzu scorsu, quandu l'effetti di l'epidemie di coronavirus anu cuminciatu à esse vistu in İzmir, i dati di imbarcu di u trasportu publicu, chì anu diminuitu à una media di 300 mila per ghjornu, anu cuminciatu à cullà cù a "nova normale" chì hà iniziatu u 1 di ghjugnu. Da a settimana di u 29 di ghjugnu à u 3 di lugliu, u numeru di carte d'imbarcu in tutti i veiculi di trasportu publicu hà righjuntu u limitu di 1 milione dopu à settimane.

U numeru tutale di carte d'imbarcu, chì hà righjuntu una media di 1 milione 800 mila in i ghjorni di settimana prima di a lotta contru coronavirus in Izmir, hà cuminciatu à calà da a mità di marzu. À a fine di marzu, u numeru tutale di viaghji ogni ghjornu in tutti i veiculi di trasportu publicu in a cità hè diminuitu da circa 85 per centu à 300 mila. A fine di settimana, sta figura hè cascata sottu à 200 mila.

Cù a diminuzione di u numeru di casi in Turchia, u numeru di persone chì utilizanu u trasportu publicu in a settimana hà cuminciatu à aumentà da a mità di maghju. Da u 1 di ghjugnu, quandu u guvernu hà rilassatu e misure di coronavirus sottu u nome di "nova normale" è i caffè, i ristoranti è i centri cummerciali aperti, a rata di usu di u trasportu publicu hà cuminciatu à aumentà rapidamente.

Mentre u numeru di carte d'imbarcu per tutti i veiculi di trasportu publicu in a cità hà righjuntu 1 mila u 548 di ghjugnu, a cifra hè aumentata à 709 mila à a fine di a settimana. In a settimana di 8-14 di ghjugnu, 800 mila figuri di imbarcu sò stati superati. In e settimane dopu, u ritmu di usu di i veiculi di trasportu publicu aumentava cù ogni ghjornu chì passava, è infine, da a settimana di u 29 di ghjugnu à u 3 di lugliu, u numeru di imbarchi in tutti i veiculi di trasportu publicu hà righjuntu u limitu di 1 milione dopu. settimane.

Eser Atak, Vice-Segretariu Generale di u Dipartimentu di Trasportu di a Municipalità Metropolitana di Izmir, hà dichjaratu chì i veiculi di trasportu publicu sò stati disinfettati meticulosamente è regularmente da u principiu; sottolineatu chì a stessa meticulosità cuntinueghja. Atak hà ancu dichjaratu chì u numeru di casi di coronavirus trà i travagliadori di u trasportu publicu hè quasi inesistente, cù l'effettu pusitivu di u rispettu di i citadini cù e regule di maschere è di distanza suciale. Nutendu chì sicondu i dati di u Centru di Trasportu Izmir (IZUM), affiliatu à a Municipalità Metropolitana di Izmir, una quantità significativa di residenti di Izmir preferanu sempre i so veiculi privati ​​​​per u trasportu, Atak hà cunclusu e so parolle cusì:

"Questu hà radduppiatu u trafficu urbanu è i tempi di viaghju. Ancu s'è simu in i mesi di l'estiu, avemu l'intensità di l'inguernu. Questu significa prublemi per tutti quelli chì vivenu in a cità. Senza parlà di l'accidenti di trafficu, a contaminazione di l'aria è di u rumore... I nostri veiculi di trasportu publicu cuntinueghjanu i so viaghji in modu pulitu è ​​​​regularmente in cunfurmità cù e decisioni di u Ministeru di a Salute è e raccomandazioni di u Cumitatu Scientificu Presidenziale. I nostri citadini ponu aduprà tutti i nostri veiculi di trasportu publicu cun tranquillità seguitendu a maschera è e regule di distanza suciale.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*