Quandu apriranu e scole ?.. Eccu i Dati Annunziati

quandu apriranu e scole
quandu apriranu e scole

Sicondu u calendariu di l'annu accademicu 2020-2021 preparatu da u Ministeru di l'Educazione Naziunale, e scole apriranu u 31 d'aostu è chjuderanu u 18 di ghjugnu. A pausa di u primu semestru si terrà u 16-20 di nuvembre, a pausa di u semestru si terrà u 25 di ghjennaghju à u 5 di ferraghju, è a pausa di u secondu semestru si terrà u 12-16 d'aprile.

U calendariu per u novu annu accademicu preparatu da u Ministeru di l'Educazione Naziunale hè statu mandatu à e pruvince. Di conseguenza, u primu semestru di l'annu accademicu 2020-2021 inizierà u luni 31 d'aostu. A pausa di u primu semestru si terrà u 16-20 di nuvembre. U primu mandatu finisce u venneri 22 di ghjennaghju. A pausa di u semestru principia u venneri 25 di ghjennaghju è finisce u venneri 5 di ferraghju. U secondu mandatu principia u luni 8 di ferraghju. A pausa di u secondu semestru serà u 12-16 d'aprile. L'annu accademicu finisce u venneri 18 di ghjugnu.

Inoltre, hè statu dichjaratu in u calendariu chì u prugramma educativu in quantu à i sugetti mancanti è i risultati di i studienti è e perdite d'apprendimentu da l'annu accademicu precedente era assuciatu cù l'annu accademicu 2020-2021 è era pianificatu cum'è parte di questu annu accademicu. Facendu una dichjarazione in quantu à u novu calendariu di l'annu accademicu mandatu à e pruvince, u Direttore Generale di l'Educazione Secundaria Cengiz Mete hà dettu: "Cum'è u Ministeru, avemu previstu chì l'annu accademicu 2020-2021 principia u 31 d'Aostu, cunsiderendu e cundizioni adatte è l'opinioni di u Cunsigliu Scientificu". disse. Mete hà ricurdatu chì cù u focu glubale di u novu tipu di coronavirus (Covid-19), l'educazione è a furmazione in e scole sò state sospese cum'è precaution in linea cù e raccomandazioni di u Cunsigliu Scientificu. Dichjarà chì i studienti anu ricivutu educazione à distanza simultaneamente durante stu periodu, Mete hà dettu chì mentre offrivanu cuntenutu di i corsi cù EBA, EBA TV è applicazioni in aula in diretta, anu ancu integratu l'attività è l'ore di guida, soluzioni di dumande è diverse publicazioni di supportu in u sistema in u prucessu.

Mete hà sottolineatu chì e trasmissioni di a scola d'estate, preparate in cunfurmità cù l'età di i studienti, cuntinueghjanu à scontru cù i nostri studienti è i genitori nantu à i schermi TV EBA, subitu dopu à l'annu accademicu finitu u 19 di ghjugnu, è hà dichjaratu ch'elli stanu prova di sustene. i studienti in ogni campu induve sò necessarii. Dichjarà chì anu finitu i preparativi chì permettenu à i studienti di participà à i corsi di furmazione di supportu in i corsi in quale vedenu e so carenze, Mete hà fattu e valutazioni seguenti: "Dapoi u ghjornu chì l'educazione à distanza hà iniziatu, avemu realizatu ricerche nantu à l'impattu di a distanza. educazione chì i nostri prufessori è studienti anu sperimentatu per a prima volta. Unu di questi hè a Valutazione di i Processi Educativi Durante u Periudu Epidemicu Globale è a Ricerca nantu à l'Aspettivi per u Novu Annu Accademicu, realizata da a Direzzione Generale di l'Educazione Secundaria. 25 mila 567 persone, cumprese 2 mila 197 maestri, 41 mila 430 amministratori di scola, 24 mila 489 studenti è 93 mila 783 genitori, anu participatu à a ricerca. "Queste scansioni è ricerche realizate à scala di paese ci guidanu per e misure da piglià per l'annu accademicu 2020-2021, l'accordi chì ritenemu necessarii è e decisioni da piglià secondu e novi bisogni".

"Furneremu una furmazione di maquillaje in i nostri corsi di supportu è di furmazione durante l'annu".

Enfatizendu chì piglianu decisioni basate nantu à e dati per cuntinuà i prucessi di educazione in modu sanu è chì travaglianu in situazioni alternative chì ùn disturbanu micca l'educazione, Mete hà dettu: "A nostra campana di classa sonarà u 31 d'Aostu. Avemu da furnisce una furmazione di maquillaje, principalmente in e prime trè settimane di u primu semestru, è dopu in i nostri corsi di supportu è di furmazione in tuttu l'annu. A furmazione, u cumpletu è l'adattazione serà realizatu in e prime trè settimane di u novu annu accademicu, cù l'apertura di e scole. Unu di i prublemi più impurtanti per noi è quellu chì deve esse trattatu seriamente hè cumu serà realizatu "l'educazione compensatoria". Avemu travagliatu nantu à diversi scenarii nantu à questu sughjettu. À u puntu chì avemu ghjuntu oghje; In cunfurmità cù a nostra ricerca, e valutazioni fatte cù i direttori pruvinciali è i cunsiglii di u cumitatu scientificu, implementemu e nostre alternative, tenendu in contu e cundizioni cambianti. Per quessa, cum'è u Ministeru, avemu decisu di inizià l'annu accademicu 2020-2021 u 31 d'Aostu, cunsiderendu e cundizioni adatte è l'opinioni di u Cunsigliu Scientificu, in u quadru di i sughjetti mancanti è di a tavola di realizazione preparata da u nostru Ministeru in u e prime trè settimane di u primu semestru, in i nostri scoli, in a seconda mità di l'annu accademicu 2019-2020. Avemu previstu di eliminà i risultati di i sugetti mancanti di i corsi chì ùn puderanu micca esse coperti in u semestru, è di cuntinuà sti studii in tuttu. l'annu è in u nostru supportu furmazione è corsi cù l'arrangiamenti chì faremu. "Durante u prucessu, simu ancu preparati per situazioni eccezziunali chì ponu accade, cumpresi i prugrammi di corsi settimanali di tutti i tipi è livelli di e nostre scole, stili di apprendimentu, ore di cursu, durazioni, calendariu di travagliu, pause à mità di termine è matrici di successu".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*