Eagle Dr. Lütfi Kırdar City Hospital hè apertu à u serviziu

Kartal dr lutfi kirdar city hospital hè statu messu in serviziu
Kartal dr lutfi kirdar city hospital hè statu messu in serviziu

U presidente Recep Tayyip Erdogan, Kartal Dr. Lütfi Kırdar City Hospital inauguratu. Erdogan, Kartal Dr. In u so discorsu à a Cerimonia d'Apertura di Lütfi Kırdar City Hospital, hà vulutu chì l'uspidale sia benefica per a cità, u paese è a nazione.

Erdogan, l'inaugurazione ufficiale di Kartal Dr. Dichjarà chì u Lütfi Kırdar City Hospital hè unu di i più grandi ospedali in Istanbul, hà dettu chì l'uspidale, chì hè statu messu in serviziu cum'è un ospedale statale di 1987 letti in 150, hè diventatu inadegwatu cù u tempu.

"Una di e strutture più preparate per i terremoti è più durable in Istanbul"

Spieghendu chì u vechju ospedale hè statu determinatu à ùn esse micca resistente à i terremoti, Erdoğan hà nutatu chì l'anzianu ospedale hè statu demolitu in u scopu di u Prughjettu di Riduzzione di Rischi Sismici di Istanbul, è anu decisu di custruisce un stabilimentu di salute cù tecnulugia avanzata, capacità di lettu più altu è infrastruttura più forte. in u so locu.

U presidente Recep Tayyip Erdoğan hà cuntinuatu u so discorsu cusì: "Cù un investimentu di 618 milioni di lire, avemu purtatu stu magnificu travagliu in u nostru distrittu è Istanbul, custituitu da 302 blocchi cù 5 mila metri quadrati di zona chjusa, parcheghju, sala di cunferenza, verde. zona è altre caratteristiche. U nostru spitali hà una capacità di lettu di 145, 1105 di i quali sò unità di terapia intensiva. Cù 855 insulatori in u pianu di l'edificiu di l'uspidale, hè diventatu unu di i stabilimenti più preparati per i terremoti è più durable in Istanbul.

In u nostru hospitalu, chì hè unu di i pionieri di u so campu cù u so equipamentu è l'infrastruttura, avemu pensatu di riceve annu 3,5 milioni di trattamentu ambulatoriu è 150 mila trattamentu inpatient. Quì, anticipemu 100 mila operazioni annu, in particulare a chirurgia di u cancer. Ingranderemu ancu u nostru spitali cù l'uspidale oncologicu di 150 letti chì custruiremu. Cusì, aumenteremu a capacità di letti à 1250 è u numeru di policliniche à 250 ".

"Ùn avemu micca alluntanatu alcunu di i nostri citadini sottu a minaccia di una epidemia da a porta di l'uspidale"

U presidente Erdogan, in a lotta contru coronavirus, Kartal Dr. Esprimendu chì Lütfi Kırdar City Hospital hà ancu fattu grandi cuntributi, hà dettu: "Ùn avemu micca turnatu alcunu di i nostri citadini sottu a minaccia di una epidemia da a porta di l'uspidale. Ùn avemu micca trascuratatu u trattamentu di alcun paziente. "Nisuna di l'imaghjini induve a ghjente morse per mancanza d'interessu è induve i travagliadori sanitari ùn ponu mancu truvà maschere sò state sperimentate in u nostru paese", disse.

"I respiratori fatti in Turchia sò stati usati in parechji cuntinenti da u Brasile à a Somalia"

Dichjarà chì i respiratori fatti in Turchia sò aduprati in parechji cuntinenti da u Brasile à a Somalia, Erdoğan hà dettu: "Inoltre, avemu mandatu equipaggiu medicale è forniture à 138 paesi di u mondu, indipendentemente da religione, lingua, razza o regione. In novu, in stu prucessu, avemu ancu fattu i dispusitivi di respirazione sviluppati da ingegneri turchi è pruduciutu da cumpagnie turche. Avà avemu exportatu sti dispusitivi. A nostra lotta esemplare cù u coronavirus hà apertu una nova finestra di opportunità per a Turchia in u turismu di salute. Semu decisi à fà a Turchia u centru di salute di trè cuntinenti. Eagle Dr. Credu chì Lütfi Kırdar City Hospital ci portarà un passu più vicinu à questu ideale ".

"Avemu vistu quantu sò impurtanti investimenti in salute"

U Ministru di a Salute Fahrettin Koca, Kartal Dr. In u so discorsu in a ceremonia di apertura di Lütfi Kırdar City Hospital, hà dettu chì cù l'impurtanza data da u presidente Erdoğan à a salute è u so sustegnu sempre crescente, Turchia hà un sistema di salute chì hè fieru di a so infrastruttura.

Rimarchendu chì a pandemia di Kovid-19, chì tutta l'umanità hè sempre in lotta, hà amparatu assai à u mondu, u Ministru Koca hà dettu: "Avemu vistu quantu l'investimenti in salute sò adattati è quantu sò impurtanti l'investimenti in salute, soprattuttu in questu periodu. Un sistema di salute forte, una infrastruttura sviluppata è un esercitu di salute cumpetente chì ùn si impedisce micca di fà sacrifici sò l'elementi più impurtanti chì a sucetà hà bisognu in questi tempi. Istanbul entrerà in una nova era in termini di ospedali publichi in servizii di salute, cù i nostri ospedali d'alta tecnulugia chì avemu apertu recentemente unu per unu.

"Rinfurzatu cù isolanti sismici, Kartal Dr. L'Hospital Lütfi Kırdar City hè unu di questi ospedali, chì hè statu custruitu in tale manera chì u so serviziu ùn sia micca interrottu ancu in casu di terramotu ", disse Koca, aghjustendu: "U novu bastimentu di l'uspidale hè custituitu da 2 blocchi. 4 sezzioni. U spaziu di vita di u bastimentu hè 55 mila metri quatratu. Ci hè un parcheghju internu per 826 veiculi. Hà 302 letti, 153 di i quali sò unità di cure intensive, in una zona chjusa di 1105 mila metri quadrati. 45 teatri d'operazioni cumpletu serviranu.

Dr. Indittendu chì Lütfi Kırdar City Hospital hè una di e strutture chì sò state rapidamente messe in serviziu cum'è un ospedale pandemicu, Koca hà dettu: "A nostra più grande cunsulazione in questu sensu hè chì ùn ci hè micca perdita di vita da u nostru persunale di salute in questa istituzione. In questa occasione, commemorate cun gratitudine u nostru persunale di salute, in particulare i nostri prufessori, chì avemu persu in a linea di u duvere ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*