Messaggi "Unione Doganale" da u Ministru Pekcan

missaghji di l'unione doganale da u ministru pekcan
missaghji di l'unione doganale da u ministru pekcan

U Ministru di u Cummerciu Ruhsar Pekcan hà datu infurmazioni nantu à i cuntatti chì anu avutu cù certi paesi, in particulare l'UE, è e riunioni chì anu tenutu via videoconferenza in u quadru di u novu tipu di misure di coronavirus (Kovid-19).

Apuntendu chì u guvernu hà travaglii assai impurtanti nantu à a digitalizazione, Pekcan hà dettu chì Turchia hà adattatu assai rapidamente à a delegazione cummerciale virtuale è à i fieri virtuali urganizati da u Ministeru di u Cummerciu.

Ricordendu chì si mantenenu in cuntattu cù i paesi attraversu delegazioni cummerciale virtuale, fiere virtuale è teleconferenze durante l'epidemie di Kovid-19, Pekcan hà dichjaratu ch'elli anu avutu discussioni intensive cù l'UE nantu à l'aghjurnamentu di l'Accordu di l'Unione Doganale.

Enfatizendu chì hà scontru cù l'ambasciatori di l'UE duie volte è cunsultatu cù i capi di e camere di cummerciale di i paesi, Pekcan hà dettu:

"Tutti anu una opinione cumuna, avà questu Acordu di l'Unione Doganale hè insufficiente. U scopu di a nova generazione di accordi di cummerciu liberu (STA) hè assai largu. L'UE hà firmatu sti accordi cù i paesi terzi, u nostru Accordu di l'Unione Doganale hè daretu à l'FTA di questi paesi. A stu puntu, ci danu sempre u dirittu. À u mumentu, se a pulitica hè messa da parte è cuncentrata solu nantu à l'ecunumia è u cummerciu, ùn ci hè micca raghjone per quessa ùn deve esse fattu. Perchè l'imprese di l'UE anu ancu bisognu ".

U Ministru Pekcan hà ancu toccu u prucessu di u Regnu Unitu di abbandunà l'UE, cunnisciutu cum'è Brexit, è hà dettu chì dopu à u prucessu, e discussioni FTA di Turchia cù stu paese cuntinueghjanu è sò assai pusitivi.

Quandu hà dumandatu nantu à e previsioni di u cambiamentu in a catena di fornitura internaziunale dopu à Kovid-19 è cumu a Turchia pò prufittà di stu cambiamentu, Pekcan hà dichjaratu chì a Cina, chì hè u più grande fornitore di u mondu, ùn hè più cusì prezzu cum'è prima, è hè avvicinendu a Turchia cum'è un salariu minimu.

Apuntendu chì l'investimenti sò stati recentemente spustati da a Cina à Taiwan è Vietnam per via di l'altu costu di u travagliu in Cina, Pekcan hà dettu chì a Turchia hè furtunata in questu sensu.

Dichjarà chì l'ecunumia in quella regione sò integrate cù a Cina, Pekcan hà dettu: "Continuemu à travaglià nantu à cumu pudemu esce da stu prucessu in u modu più prufittu. U nostru duvere hè di migliurà, facilità è predichendu l'ambiente d'investimentu. Facemu passi in questu sensu è facemu un sforzu per invità l'investituri è spiegà l'incentivi è l'opportunità chì li furnimu ". hà fattu a so valutazione.

Pekcan hà dichjaratu chì furniscenu supportu per a produzzione è l'esportazioni à altu valore aghjuntu, anu implementatu zoni liberi specializati per attruisce l'esportazioni è l'investimenti orientati à a tecnulugia, è offrenu assai esenzioni fiscali è ancu supporti cum'è l'affittu è l'impieghi qualificati.

U Ministru Pekcan hà dettu: "Avà avemu un altru travagliu cumunu cù u Ministeru di l'Industria è Tecnulugia. Travagliemu per dà una parte di u so sustegnu à e zone franche specializate ". utilizatu l'espressioni.

Enfatizendu chì Singapore, Corea di u Sudu è Cina anu ottenutu a digitalizazione cù e so zoni libere specializate, Pekcan hà dettu:

"Avemu definitu a nostra zona franca in l'aeroportu di Atatürk cum'è "zona libera specializata" è determinatu u nostru primu settore prioritariu cum'è l'informatica. Inoltre, avemu pensatu à include nanotecnologia quì, cum'è in l'esempii di u Far East. U prugramma "Movimentu di l'Industria Orientata à a Tecnulugia" di u Ministeru di l'Industria è a Tecnulugia è questi travaglii di u nostru ministeru si sovrapponenu, è facemu studii cumuni ".

Espristendu chì anu realizatu pulitiche per incuragisce a produzzione è l'esportazioni d'alta tecnulugia, Pekcan hà dichjaratu chì questu hè ancu necessariu per l'aumentu di u prezzu di l'unità di l'esportazione.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*