Turchia vole inizià i voli mutuali cù a Lettonia

Turchia vole inizià i voli mutuali cù a Lettonia
Turchia vole inizià i voli mutuali cù a Lettonia

U Ministru di u Cummerciu Ruhsar Pekcan hà dettu: "Durante e nostre riunioni cù l'imprese turchi è i rapprisentanti di u mondu cummerciale di l'UE durante u prucessu di pandemia, l'aghjurnamentu di l'Unione Doganale hè diventata a dumanda è a necessità di e duie parti per rinfurzà è approfondisce e relazioni. disse.

In u so discorsu à a Cerimonia di Firma di a Reunione JETCO Turchia-Lettonia 1st Term tenuta via videoconferenza, u Ministru Pekcan hà dettu chì anu avutu una riunione produttiva cù u Ministru di l'Ecunumia Lettone Janis Vitenbergs.

Dichjarà chì anu pensatu à accoglie a seconda riunione JETCO à a fine di questu annu, à u più tardu à u principiu di l'annu prossimu, Pekcan hà dettu chì aspettanu chì i cuntatti quì portanu à a cooperazione chì benefiziu l'affari di i dui paesi.

Apuntendu chì u voluminu di u cummerciu cù Lettonia, una di l'ecunumie più impurtanti di a regione Baltica, hè à u livellu di 293 milioni di dollari, Pekcan hà utilizatu e seguenti dichjarazioni:

"U sgiò Ministru Vitenbergs è aghju decisu nantu à i passi chì faremu per aumentà u voluminu di u cummerciu trà i dui paesi à 1 miliardi di dollari u più prestu pussibule. Avemu determinatu in quali settori pudemu aumentà a cooperazione, u cummerciu mutuale è e zone d'investimentu. U mecanismu JETCO hè un mecanismu per quale pudemu valutà e nostre relazioni ecunomiche è cummerciale in ogni campu. In questa direzzione, avemu da seguità e decisioni chì avemu pigliatu cum'è Turchia è i passi chì avemu da piglià. Semu felici di vede chì a Lettonia hè ancu d'accordu cun noi ".

Dichjarà chì anu discututu temi chì coprenu parechji campi diffirenti, da e relazioni bilaterali à l'investimenti mutuali, i servizii di cuntrattu, da u cummerciu à a cooperazione industriale, da a tecnulugia à a cooperazione trà i settori privati, da a cultura è u turismu à l'agricultura, u trasportu è a cooperazione in i campi di a scienza, Tecnulugia è educazione, Pekcan hà dichjaratu chì i prublemi in u memorandum d'intesa sò stati discututi è hà dettu ancu chì seguitanu mutualmente l'implementazione puntuale.

Esprimendu chì anu ancu incuragisce l'aumentu mutuale di l'investimenti, Pekcan hà dettu chì Turchia hà un investimentu di 91 milioni di dollari in Lettonia è a Lettonia hà un investimentu di 77 milioni di dollari in Turchia.

Dichjarà chì e cumpagnie di cuntrattu turche anu realizatu prughjetti per un valore di 127 miliardi di dollari in più di 10 mila prughjetti in 400 paesi finu à a data, Pekcan hà nutatu chì 509 prughjetti per un valore di 9 milioni di dollari sò stati realizati in Lettonia.

Pekcan; A cumpagnia di u cuntrattu hà spiegatu chì aspettanu chì e cumpagnie di cunsulenza participanu di più à grandi prughjetti in Lettonia, è chì hè prevista a cooperazione cù i cuntratturi lettoni in i paesi 3rd.

Dichjarà chì anu discututu u prublema di l'imprese turche chì facenu prughjetti d'infrastruttura in Lettonia cù e procedure di visa in u scopu di ottene permessi di travagliu, Pekcan hà nutatu chì anu dumandatu u so sustegnu in questu sensu.

Aghjurnà l'accordu di l'unione doganale

Spieghendu chì anu avutu l'uppurtunità di discutiri e relazioni multilaterali di i dui paesi, u Ministru Pekcan hà fattu e valutazioni seguenti:

"Avemu espressu a nostra insatisfazione cù u fattu chì, ancu se a Turchia hà un Accordu di l'Unione Doganale cù l'UE è un Accordu di Carbone è Acciaio in quantu à e misure di prutezzione di l'acciaio di l'UE, chì a Turchia si focalizeghja in modu sensibile, queste misure sò ancu implementate per a Turchia, è noi sustene u sustegnu di i nostri interlocutori lettoni in modu di scuntrà nantu à a terra di un accordu cumuni. avemu dumandatu. In e riunioni chì avemu tenutu cù l'imprese turchi è i rapprisentanti di u mondu cummerciale di l'UE durante u prucessu pandemicu, l'aghjurnamentu di l'Unione Doganale hè diventatu a dumanda è a necessità di e duie parti per rinfurzà è approfondisce e relazioni. Perchè in u nostru accordu attuale, ùn ci hè micca u cummerciu elettronicu, u settore di i servizii è l'ecunumia digitale chì venenu in prima linea durante u prucessu di pandemia di Kovid-19. Avemu dumandatu u sustegnu di a Lettonia per una aghjurnazione chì copre ancu questi. Vogliu ringraziallu per a so attitudine constructiva in questu sensu ".

"Vulemu inizià i voli mutuali cù a Lettonia"

Parlendu à u Forum d'Affari Lettonia-Turchia, chì hè statu tenutu dopu à a ceremonia di firma, Pekcan hà dettu chì u mondu sanu passava tempi duri per via di u focu di Kovid-19, è chì u cummerciu è l'affari sò stati affettati da stu prucessu.

Indittendu l'impurtanza di a cooperazione trà Turchia è Lettonia in l'eliminazione di l'effetti di l'epidemie, Pekcan hà dettu: "In questu cuntestu, credu pienamente chì e nostre relazioni cù a Lettonia, chì sò basate nantu à l'amicizia è u benefiziu mutuale, cuntinueghjanu à cresce più forte in u paese. u periodu chì vene. In questa occasione, vulemu chì u mondu sanu si sbarazza di sta epidemia u più prestu pussibule è vultà à a so vita normale ". disse.

In riferimentu à u settore turisticu, chì hè impurtante per a Turchia, Pekcan hà dettu: "Vulemu chì i voli reciprochi trà Lettonia è Turchia cumincianu. Turchia hè una destinazione turistica impurtante per i turisti lettoni. Turchia hà datu a so lotta di successu contr'à a pandemia di Kovid-19. Avemu trasmessu e nostre richieste sia per inizià i voli bilaterali u più prestu pussibule, per ùn applicà e misure di quarantena à i turisti da Turchia, per piglià in contu e teste di 48 ore se ne necessariu, è per caccià a Turchia da a lista gialla à a lista verde ".

"A riunione JETCO serà una opportunità assai impurtante per e relazioni bilaterali"

U Ministru di l'Ecunumia Lettone, Janis Vitenbergs, hà ancu dichjaratu chì volenu chì a JETCO 1st Term Meeting sia strumentale in u sviluppu è l'approfondimentu di e relazioni trà i paesi.

Dichjarà chì anu rivisatu l'opportunità per e relazioni cummerciale bilaterali, l'educazione superiore, u trasportu è a logistica, l'agricultura, l'investimentu internaziunale è a cooperazione di u settore publicu-privatu (PPP), Vitenbergs hà dettu chì a riunione hè stata riescita è produttiva è credenu chì a riunione JETCO seria. una opportunità assai impurtante per e relazioni bilaterali.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*