I paesi membri di u G20 sparte e so sperienze in a lotta à u Kovid-19

I paesi membri anu spartutu e so sperienze in a lotta contru covid
I paesi membri anu spartutu e so sperienze in a lotta contru covid

Vice Ministru di a Salute Prof. Dr. Emine Alp Meşe hà assistitu à a riunione di i Ministri di Salute G20 tenuta sottu a presidenza di l'Arabia Saudita via videoconferenza.

U Vice Ministru Meşe, chì hà assistitu à a riunione in nome di Turchia, hà dettu: "Servizi di salute basati nantu à u valore", "Salute digitale", "Sicurezza di i pazienti" è "Preparazione per l'epidemie", chì sò trà e zone prioritarie di salute determinate per questu annu. , in particulare u novu tipu di coronavirus (Kovid-19) ", è hà trasmessu a cunniscenza, l'esperienza è e boni pratiche di Turchia.

In u Documentu di Bone Pratiche Naziunale di u G20, hè statu decisu chì i paesi membri sparteranu e so pratiche naziunali in a lotta contru u Kovid-19.

Cuntributi di i paesi à u documentu intitulatu "Combatting the Coronavirus Kovid-19 Pandemic: National Good Practices" creatu in questu cuntestu; Un abbozzu hè statu creatu cumpilendu in trè intituli separati: pianificazione pandemica, strategie di supportu, ricerca è sviluppu.

Studii di Turchia realizati in u scopu di a lotta à u Kovid-19

In u quadru di a Pianificazione di a Capacità di u Sistema di Salute, Turchia hà fattu arrangiamenti in u sistema di salute per l'avvicinamentu di a minaccia Kovid-19, assai prima chì u primu casu hè statu vistu in u paese.

Ospedali cù un certu numaru di specialisti in u cuntrollu di l'infezzione, abbastanza persunale è infrastruttura fisica, cumpresi ospedali privati, sò stati designati cum'è "ospedali pandemichi".

Malgradu u fattu chì Turchia hà digià una capacità di unità di terapia intensiva assai bona è e previsioni fatte, sta capacità hè stata aumentata per risponde ancu à u peghju scenariu. Per aumentà sta capacità di u sistema di salute, studii sò stati iniziati in cuuperazione cù u settore privatu per pruduce più ventilatori.

In cunfurmità cù a cobertura universale di a salute è u principiu di "ùn lascià nimu", tutti i servizii, cumpresi i testi è u trattamentu, sò stati offerti à tutti gratuitamente in tutte l'istituzioni sanitarie, cumpresi l'ospedali publichi, privati ​​è universitarii.

In ghjennaghju, Turchia hà sviluppatu moduli di furmazione per i prufessiunali di a salute per preparà u sistema di salute per l'epidemie. Finu à a data di u primu casu in Turchia, a furmazione di tutti i travagliadori di salute hè stata cumpletata.

Turchia hà implementatu un pacchettu cumpletu di misure per impedisce a capacità di i fornitori di assistenza sanitaria da esse sovraccaricata.

In questu cuntestu, tutte e scole sò state chjuse immediatamente dopu chì u primu casu hè statu vistu in u paese. I moduli di educazione à distanza sò stati creati per minimizzà l'interruzzione in l'educazione. Un curfew hè statu impostu per i citadini di menu di 20 anni è di più di 65 anni. Tutti i bisogni di e persone sottumessi à sta pruibizione sò stati rispunsevuli da u guvernu è i guverni lucali.

L'entrata è l'uscita da e pruvince cù un altu numeru di casi sò state limitate. Tutte e zone di divertimentu è i centri cummerciale sò stati chjusi, è tutti l'avvenimenti di massa sò stati annullati. Opportunità di travagliu flessibili sò state purtate à l'impiegati publichi. Per prevene i risichi affrontati da e persone chì anu da lascià a so casa, l'usu di maschere in tutti i spazii publichi hè statu ubligatoriu.

U Ministeru di a Salute hà utilizatu e social media è altre piattaforme in modu efficace per informà u publicu è sparte infurmazioni precise. Ministru di a Salute Dr. Fahrettin Koca hà furnitu infurmazione ogni ghjornu è hà spartutu l'ultime raccomandazioni basate in evidenza.

"Sviluppata una strategia di seguimentu cumpleta"

Una strategia di seguitu cumpleta hè stata sviluppata in u scopu di "Tracciamentu di Contatti Integrali è Pianificazione di Inventariu" sottu u titulu di Strategie di Supportu. A traccia di cuntatti per tutti i casi hè stata realizata da u Ministeru di a Salute, è u 97,5 per centu di i cuntatti sò stati ghjunti cù successu in quantu à a rilevazione, a prova è u seguimentu regulare.

Alcune di e 6 squadre di traccia di cuntatti di Turchia, custituite da almenu dui prufessiunali di a salute, anu visitatu i so cuntatti in i so alloggi isolati è raccolte mostre di teste. I tecnulugii di l'infurmazione sò stati utilizati in a strategia di traccia di cuntattu. In cunsiquenza, tutti i cuntatti cunfirmati, i casi suspettati è i so cuntatti ricevenu avvisi di missaghju di testu s'ellu lascianu u so locu di residenza.

Inoltre, un software hè statu sviluppatu per i telefoni intelligenti chì rende istantaneu u risicu di spartera secondu u locu di i casi è i cuntatti seguiti, è avvirtenu i citadini sani contr'à u risicu di infezzione basatu nantu à u locu.

Per a gestione efficace di u prucessu, Turchia hà stabilitu u Cumitatu Scientificu in i primi fasi di l'epidemie in ghjennaghju. Tutte e strategie di successu di Turchia, da a traccia di cuntattu aumentata à a prova cumpleta, sò state furmate da e decisioni di u Cunsigliu.

In più di u Cumitatu Scientificu, u Cunsigliu di Altu Livellu Multisettoriale hà ancu evaluatu tutti l'aspetti di a situazione, cun un enfasi particulari nantu à l'impatti suciali è ecunomichi di a malatia è e misure.

A capacità di prova hè stata assai aumentata. Attualmente, u numeru mediu di teste amministrate ogni ghjornu hè più di 40 mila. Turchia hà seguitu una strategia di teste cumpleta chì permette a prova di casi suspettati cù cuntatti è quelli chì ùn anu micca.

"Reguli per u Cummerciu di Materiali Medici Critici"

U guvernu hà ancu implementatu una strategia di pianificazione di stock abbastanza prima di a pandemia globale. U guvernu hà stabilitu regule per u cummerciu di forniture mediche critiche, tenendu in contu a priorità di i bisogni di l'istituzioni sanitarie è di i prufessiunali sanitari.

In cuuperazione cù u settore privatu, Turchia hà urdinatu à certi settori non vitali per pruduce materiale medicale criticu cum'è maschere, vestiti, occhiali è scudi facciali. A strategia di pianificazione di i stock di Turchia ùn solu risponde à i so bisogni domestici, ma hà ancu permessu di furnisce forniture mediche basi à altri paesi in bisognu.

Virus Isolatu

Sottu u Supportu di a Ricerca è u Sviluppu, u Ministeru di a Salute hà isolatu cù successu u virus in i so laboratorii è cù i sforzi di u so propiu persunale. Questu hà alluntanatu a strada per più ricerche per studii di vaccini in stabilimenti di ricerca, cumprese università è laboratori. U Ministeru hà ancu creatu una basa di dati per prughjetti innovatori nantu à a ricerca Covid-19.

À a fine di a riunione, u "Documentu di u G20 Country Best Practices" chì enfatizeghja a sulidarità internaziunale hè statu accettatu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*