Interessante difesa da u Ministru di l'UE à a fuga d'acqua in Marmaray

Interessante difesa da u Ministru per l'Affari di l'UE à a fuga d'acqua in Marmaray: U Ministru di l'UE Volkan Bozkır, chì hà assistitu à u 5u Cungressu Ordinariu di Eyüp, hà prima criticatu l'uppusizione per esse debule, è dopu hà reagitu à quelli chì criticavanu l'azzioni di u guvernu. Bozkır hà rispostu à a critica chì Marmaray stava perde l'acqua: "Andate sottu à l'acqua, lasciate l'acqua goccia nantu à a testa". rispose cusì.

U 5u Cungressu Ordinariu di l'AKP Eyüp s'hè tenutu in u Palazzu di Nozze Eyüp cù a participazione di u Ministru di l'Unione Europea è di u Capu Negoziatore Volkan Bozkır, u Sindaco Metropolitanu di Istanbul Kadir Topbaş, u Vicepresidente di u Gruppu Parlamentari Mustafa Elitaş, u presidente provinciale Aziz Babuşcu, i deputati di Istanbul è i membri di l'urganizazione. U presidente provinciale di l'AKP Istanbul, Aziz Babuşçu, chì hà participatu à u prugramma, hà dettu: "Avemu sopratuttu parechje difficultà inseme. Avemu statu cunfruntatu cù e pratiche di terrore è e manipulazioni manipulative di u fronte viziosu chì si sò riuniti in uppusizione à u Partitu AK. Ma ogni volta sapemu chì u nostru capu, avà sottu à a dirigenza di u nostru presidente, duverebbe marchjà decisivamente ". Dicendu cusì, spiegò chì a Presidenza ùn pudia micca sguassate u sustegnu di u partitu è ​​guidà a strada in polarizazione di a sucità.

In u so discorsu, Babuşçu hà enfatizatu l'impurtanza di l'elezzioni di u 2015 è hà dichjaratu ch'elli eranu assai feriti da rinfurzà u discorsu di l'urganisazione parallela cù l'inferenza di u tradimentu di l'urganisazione.

A reazione di Volkan Bozkır à l'avvirtimenti chì Marmaray perde acqua

Bozkır hà dichjaratu chì l'uppusizione hè debule è chì questu hè un handicap di Turchia. Per d 'altra banda, i critichi di u guvernu eranu ancu duri. Per l'avvirtimenti annantu à a fuga di l'acqua di Marmaray, dicenu: "L'acqua goccia. Lasciate goccia nantu à a testa. 2 milioni di persone passanu sottu à a terra, signore, "se l'acqua goccia, inundazioni". Nisuna discussione cusì ". hà criticatu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*