Cerimonia d'apertura di a linea di metro Aksaray Yenikapı

Aksaray Yenikapi
Aksaray Yenikapi

Cerimonia di Apertura di a Linea di Metro Aksaray Yenikapı: Davutoğlu hà pigliatu u postu di u trenu à l'apertura di a linea di metro Aksaray-Yenikapı: Ministru di Trasporti, Affari Marittimi è Comunicazioni Elvan hà dettu: "A cunnessione di 700 metri chì avemu messu in opera è a nova stazione. Apertura oghje hè a custruzzione di un ligame mancante cù l'Atatürk Airport, Marmaray è e cunnessione di metro Taksim.

Lütfi Elvan, Ministru di Trasporti, Affari Marittimi è Comunicazioni, hà dichjaratu chì a linea di metro Aksaray-Yenikapı, chì anu messu in opera oghje, è a nova stazione aperta, sò quasi a custruzzione di un ligame mancante cù e cunnessione di l'aeroportu di Atatürk, Marmaray. è a metro Yenikapı-Taksim-Hacıosman è hà dettu: "Questa cunnessione significativa hè in i metro è in Marmaray. S'indirizza direttamente à i nostri 900 mila persone chì viaghjanu ogni ghjornu.

In u so discorsu à a ceremonia di apertura di a linea di metro Aksaray-Yenikapı, Elvan hà dettu chì, cum'è u presidente Recep Tayyip Erdoğan è u primu ministru Ahmet Davutoğlu, cum'è a famiglia di u ministeru di 100 mila persone, Turchia travaglia cun passione per realizà i sogni di Istanbul. , Marmaray, Istanbul-Ankara High Speed ​​​​​​Dissi chì u Prughjettu di u Trenu, u Tunnel di Traversamentu di u Bosforu Eurasia, l'Autostrada Istanbul-Izmir è u Ponte di Traversu di u Golfu, u 3 ° aeroportu da esse custruitu in Istanbul è u Ponte Yavuz Sultan Selim. sò i prudutti di stu amore.

Esprimendu chì a mudernizazione di e linee suburbane di Istanbul per esse integrate cù Marmaray, treni d'alta velocità è metro di Istanbul, è a so trasfurmazioni in un metro superficiale, hè u pruduttu di questu amore, Elvan hà dettu chì hè u so duvere cum'è u Ministeru di fà tuttu. ci vole à Istanbul, cum'è un figliolu di stu paese, chì hè stata affidata à u compitu.

"Cumpleremu a linea di metro Levent-BU à a fine di l'annu"

Elvan hà dettu: "A data d'oghje, ci sò 492 chilometri di rete di sistema ferroviariu urbanu in Turchia, cumprese metro, ferrovia leggera è zone suburbane. A custruzzione di u sistema ferroviariu urbanu di 133 chilometri cuntinueghja. U travagliu di prughjettu di a seccione di 54 chilometri è u travagliu preliminariu di prughjettazione di fasi di a seccione di 58 chilometri cuntinueghjanu. Trà questi dati, chì copre 14 cità metropolitane, Istanbul custituisce u pesu ".

Esprimendu chì, cum'è u Ministeru di i Trasporti, l'Affari Marittimi è a Comunicazione, anu purtatu u sistema suburbanu di 64 chilometri à u standard di metro, è d'altra banda, anu sviluppatu a reta di metro esistente in Istanbul, Elvan hà dettu chì continuanu a custruzzione di a linea di metro di l'Università Levent-Bogazici (BU) è compie sta linea à a fine di questu annu.

Elvan hà nutatu chì u prucessu di licitazione di i metro di Bakırköy-Bahçelievler-Kirazlı è Kaynarca-Sabiha Gökçen Airport, a custruzzione di u quale hè stata fatta da u Ministeru, cuntinueghja, è chì pensanu à finisce l'offerta à a fine di dicembre, aghjunghjendu Bağcılar, Başakşehir. è Bahçelievler à u metrobus, Marmaray, è u molo İDO anu dettu ch'elli eranu cunnessi.

17 miliardi di lire per l'infrastruttura di trasportu di Istanbul

Ministru di Trasporti, Affari Marittimi è Comunicazioni, Elvan hà cuntinuatu:

"Connettamu e zone densamente populate di Istanbul cù difficultà di trasportu à i modi di trasportu publicu basati nantu à a terra, u mare è a ferrovia di a cità. Facemu l'Aeroportu Sabiha Gökçen accessibile da a strada più corta cù u sistema ferroviariu. Oghje, l'investimentu tutale chì avemu fattu per i metri di Istanbul hè di 6,3 miliardi di lire. In altri palori, avemu passatu 6,3 quadrillioni di dollari cum'è u Ministeru. Attualmente, u nostru prughjettu d'investimentu di 7 quadrilioni cuntinueghja per Istanbul. U nostru prughjettu 4 quadrillion hè in a fase di cuncepimentu è a parte 2 quadrillion hè in a fase di offerta.

In altri palori, s'ellu ci vole à riassume brevemente, u nostru Ministeru di i Trasporti, l'Affari Marittimi è a Comunicazione hà attribuitu 17 quadrilioni di lire per l'infrastruttura di trasportu di Istanbul. è hà realizatu una grande parte di questu. A cunnessione di 700 metri chì avemu messu in opera oghje è a nova stazione aperta sò quasi a custruzzione di un ligame mancante cù l'Atatürk Airport, Marmaray è e cunnessione di metro Taksim. Questa cunnessione significativa si rivolge direttamente à i nostri 900 mila persone chì viaghjanu in metro è Marmaray ogni ghjornu.

Topbaş: "Una linea assai corta ma assai speciale"

Parlendu à l'inaugurazione, Kadir Topbaş, sindaco di a Municipalità Metropolitana di Istanbul, hà dichjaratu chì a vita cum'è manager in Istanbul porta una rispunsabilità è una felicità separata, è hà dettu chì sò felici di cuntinuà a capiscitura di u serviziu chì hà iniziatu cù u presidente Erdogan.

Esprimendu chì u prublema di primura priorità di e cità mundiale hè u trasportu è l'urbanizazione crescente alimenta stu prublema, Topbaş hà dettu chì, se i passi giusti ùn sò micca fatti, u trasportu causarà seri prublemi in e cità.

Topbaş cuntinuò:

"Quandu avemu pigliatu l'uffiziu, a mobilità di ogni ghjornu in Istanbul era di circa 2004 milioni in 11, ma oghje hè aumentata à 23 milioni. Ùn hè micca pussibule di scuntrà sta mobilità cù veiculi individuali. A misura di civilisazione di una cità dipende da u ritmu di usu di u trasportu publicu da e persone chì campanu in quella cità. Per chì u nostru pòpulu utilizeghja i veiculi di trasportu publicu, hè necessariu di creà sistemi d'alta qualità, cunfortu, rapidu è sicuru.

Quandu avemu pigliatu l'uffiziu, avemu fattu i piani maestri di trasportu di a cità. è avà mettemu quelli piani in pratica unu à unu. A linea chì apremu oghje hè assai speciale. Cum'è una cumuna, avemu investitu 32,5 miliardi solu in u trasportu, ma avemu sempre un bellu pezzu è ci cunsideremu à u principiu di u travagliu. Questa linea assai corta ma assai speciale chì apremu quì oghje portà un cunfortu significativu à Istanbul. Inseme à sta linea chì apreremu, custituisce un pilastru impurtante di u trasportu ininterrottu in Istanbul. Stu travagliu hà pigliatu assai tempu perchè avemu ghjuntu à i resti archeologichi durante u nostru travagliu in Yenikapı. Per quessa, a storia di Istanbul hè stata riscritta. Cù sta linea apremu, i nostri 13 distretti seranu cunnessi l'un à l'altru.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*