Reazione à a custruzzione di a linea di funivia in Bursa

Reazione à a custruzzione di a linea di funivia in Bursa: "Touching Uludağ Platform" hà reagitu à u tagliu di l'arburi per u prughjettu di a funivia da esse custruitu in Uludağ.

I membri di a piattaforma "Touching ULUDAĞ" anu pigliatu l'azzione dicendu chì a custruzzione di u novu prughjettu di funivia, chì hè in custruzzione, hè stata cuntinuata da tagliu d'arburi malgradu i dichjarazioni di l'ufficiali statali chì saria cumpletu senza taglià l'arburi è u tribunale. permanenza di a decisione di esecutivu, è chì a custruzzione di u bungalow hè stata finita malgradu a decisione di annullamentu di a corte.

Bursa Bar Association, Chamber of City Planners, DOĞADER, Nilüfer City Council Uludağ Working Group, Bakut, Touching Uludağ Platform formata da Zirve Dağcılık, comunicatu di stampa in Uludağ Sarıalan in quantu à e pratiche in Uludağ, chì hè qualificatu cum'è "Paradisu biancu di Turchia". U presidente di DOĞADER, Murat Demir, hà dichjaratu ch'elli sò ghjunti à prutestà u novu prughjettu di a funivia è a custruzzione di case di tip bungalow in Uludağ è hà dettu chì prutegeranu a muntagna contr'à l'illegalità malgradu a permanenza di e decisioni di esecuzione. L'avucatu Eralp Atabek, presidente di a Cummissione Ambientale di l'Associazione Bar di Bursa, hà parlatu in nome di a piattaforma. Apuntendu chì u numeru di lochi dichjarati cum'è Parci Naziunali è prutetti hè di 11.5 per centu in Europa è di 6 per centu in u mondu, Atabek hà spiegatu chì sta rata hè 1961 per centu in Turchia. Ricordendu chì Uludağ hè statu dichjaratu Parcu Naziunale in u XNUMX, Atabek hà dettu:

"33 spezie di piante endemiche, cumprese 1320 spezie di piante truvate solu in Uludağ, sò state prutette in u mondu. Uludağ, chì hè d'impurtanza vitale micca solu per Bursa, ma ancu per tutta a Marmara Meridionale cù e so fureste è e risorse d'acqua, perde u so statutu di Parcu Naziunale ghjornu per ghjornu per via di e custruzzioni create cù a cooperazione di a capitale, l'amministrazione statale è lucale. Sicondu a Legge di i Parci Naziunali, l'equilibriu ecologicu è l'ecosistema naturali ùn ponu esse disturbati, è a fauna, a pianta è l'arburi ùn ponu esse distrutte. "Nessuna struttura o facilità altru ch'è strutture militari per scopi di difesa pò esse stabilita o operata".

Dichjarà chì e decisioni di a tribunale è e lege sò state ignorate in Uludağ è chì si sò riuniti per i sbagli in u novu prughjettu di u telefuninu, Atabek hà dettu chì anu vintu u casu chì anu presentatu per via di l'interruzioni in u primu prughjettu di telecabina, è chì ùn anu micca ughjettu. perchè anu vistu i piani di u sicondu prughjettu di telecabina da esse custruitu in cunfurmità cù a natura. Riclamendu chì i cambiamenti sò stati fatti in u prugettu in a densa zona di foresta trà Sarıalan è a 1a regione, Atabek hà nutatu chì dopu presentanu una demanda. Atabek hà dichjaratu chì a custruzzione hè stata fermata da Bursa 2nd Administrative Court u 30 di lugliu di u 2013, per via di a demanda chì anu presentatu cum'è piattaforma.

Atabek hà dettu chì dopu à 10 mesi di a decisione, in maghju, u guvernatore di Bursa hà fattu una dichjarazione: "Purgheremu a funivia sopra l'arburi à a zona di l'hotel" è u pianu di u mastru altu hè statu restituitu. Dichjarà chì 2 settimane dopu à a dichjarazione, 2 arburi più sò stati tagliati in l'area di 500 metri nantu à a strada di funivia prevista da a 700a Regione Sobran Creek à Sarıalan, chjamata zona di fundazione di u polu, Atabek hà cuntinuatu u so discorsu cusì:

"Avemu presentatu una demanda à a Corte Civile di Prima Istanza per determinà ufficialmente sta situazione. U pannellu di esperti di a tribunale hà dimustratu chì questi arburi sò stati appena tagliati in u rapportu di u 1 di lugliu di u 2014. "Stu rapportu hè una prova chjara chì a Direzzione di i Parchi Naziunali di u Ministeru di a Foresta, a Municipalità Metropolitana di Bursa è a Cumpagnia Leitner, chì hà intrapresu a custruzzione di a funivia, ùn anu micca ricunnisciutu a decisione di a tribunale, l'hà ignoratu, hà violatu i so duveri è hà fattu crimini. contr'à u statu".

Ricordendu chì a 3a Corte Amministrativa di Bursa hà datu una decisione di "annullamentu" in ghjennaghju in quantu à a custruzzione di case di bungalow in a Regione di Çobankaya, Atabek hà dettu chì, malgradu a decisione, mancu un chiovu ùn deve esse martellatu, ma a custruzzione di e case di tronchi hè stata. realizatu da a Direzzione di i Parchi Naziunali. Dichjarà chì un crimine hè statu fattu in Uludağ, Atabek hà dettu: "Uludağ hè statu trasfurmatu da una zona chì u statu hè obligatu di prutege in una zona distrutta da u statu, ignurà a lege".