Bursa piglia u so pane nantu à a funivia sfidendu a morte

A funivia, chì furnisce u trasportu à Uludağ, chì hè u centru turisticu predilettu di Bursa, hè entrata in mantenimentu prima di l'iniziu di a stagione estiva. Scagliendu i pali à 45 metri d'altezza da a terra, i travagliadori facenu u so mantenimentu sfidendu a morte à u puntu induve a testa di una persona ordinaria si vulteria.

A linea di funivia chì porta i passageri trà Bursa è Uludağ hè stata presa in mantenimentu. Cù solu pochi ghjorni prima di l'apertura di a stagione turistica estiva, u mantenimentu durà 14 ghjorni per chì i turisti è e persone di Bursa ponu ghjunghje in modu sicuru à Uludağ. In a funivia, induve misure di sicurezza di altu livellu sò pigliate è solu persunale furmatu è certificatu sò impiegati, tutte e cabine è stazioni sò mantinuti cù 20 masti cù altezza chì varieghja da 45 à 45 metri.

Hè dichjaratu chì dopu à a fine di u mantenimentu periodicu è di i test drives, a linea trà Teferrüç-Sarıalan serà messa in serviziu à u principiu di a settimana prossima, è l'altra linea finu à a Regione di l'Hotel serà messa in serviziu à u principiu di a settimana dopu. Per serve à i citadini u più prestu pussibule, e squadre chì travaglianu sfidendu a morte anu dettu ch'elli finiranu u mantenimentu u più prestu pussibule. E squadre chì travaglianu cum'è s'elli ballanu à una altezza induve a ghjente nurmale pò vultà a testa quand'elli fighjanu, affascinanu l'audienza.