U presidente Yılmazer hà fattu dichjarazioni annantu à u prughjettu di a funivia Sapanca

U sindaco di Sapanca, Aydın Yılmazer, hà annunziatu ch'elli custruiranu una funivia in Kırkpınar. U prughjettu di u telefuninu hè statu violatu. Quandu a cumpagnia chì hà vintu l'offerta hè ghjunta à Kırkpınar per u travagliu di perforazione, hà affruntatu a reazione di i citadini.

Certi residenti di Kırkpınar anu dichjaratu chì u prughjettu di a funivia distrugge i pascoli. Fendu una dichjarazione annantu à u sughjettu, Yılmazer hà dettu chì anu pianificatu tutti i dettagli in modu chì e stazioni di funivia ùn pruvucanu micca effetti negativi nantu à l'ambiente.

U prughjettu di a funivia prevista per esse custruitu trà i Quartieri Sapanca Kırkpınar Hasanpaşa è Mahmudiye hà causatu a reazione di alcuni citadini. Qualchidunu di i citadini anu dichjaratu chì u funiculu distrughjerà i pascoli.

U sindaco di Sapanca, Aydın Yılmazer, hà annunziatu ch'elli custruiranu una funivia in Kırkpınar.

L'offerta per u prugettu hè stata fatta è Bursa Teleferik A.Ş. è funivia Holding A.Ş. cullaburazione cummerciale vintu.

I funzionari di a Cumpagnia sò ghjunti à Kırkpınar ieri per inizià u travagliu di perforazione. Tuttavia, l'autorità si sò scontru cù una reazione inaspettata. Certi citadini di Sapanca anu pigliatu l'azzione, affirmannu chì u prughjettu di u funiculu hà da distrughje i spazii di pasture.

I CITTADINI REAGGIU

Da u primu ghjornu di l'annunziu di u prugettu, i citadini sò ghjunti in a regione chì anu dichjaratu chì a zona di pasture induve u puntu di partenza di u prugettu serà custruitu deve esse cambiatu.

I citadini chì anu resistitu per chì i travaglii ùn cumincianu micca, anu dettu chì a zona hè stata donata per esse usata cum'è pasture, è ch'elli ùn permettenu micca a stallazione di una gamba di stazione. Dopu à a tensione, i funzionari di a municipalità di Sapanca, a polizia municipale è a polizia sò ghjunti in a regione. I citadini anu dumandatu chì u travagliu sia firmatu.

NO NEGATIVI

Dopu à sti sviluppi, u sindaco di Sapanca Aydın Yılmazer hà fattu dichjarazioni. Yılmazer hà dichjaratu chì tutti i dettagli sò previsti per chì e stazioni di funivia ùn causanu micca effetti negativi à l'ambiente; "Ùn ci hè micca materiali in tuttu u prughjettu chì affettanu a salute umana.

Siccomu i mutori sò elettrici, ùn creà micca un impattu negativu nantu à l'ambiente. In u cuntrattu chì avemu fattu cù a cumpagnia chì hà vintu l'offerta, avemu inclusu clause in u quadru di rispettu di l'ambiente.

In altri palori, tutti i dettagli ch'e aghju citatu sò ancu inclusi in u cuntrattu. Cum'è u guvernu lucale, simu cuntenti di portà u prughjettu di u funiculu, chì serà un primu in a nostra cità, à Sapanca, in quale avemu cunsideratu tutti i ditagli.

I ZONI VERDI SERÀ PROTEGTI

Sottulineendu chì i spazii verdi in i zoni induve u prughjettu di a funivia serà custruitu, Yılmazer hà dettu,

"U nostru parcheghju à u latu di a stazione di funivia hè sottuterra. In questa zona, ci hè una zona verde, parchi per i zitelli è un campu di sport. In altri palori, pigliamu assai cura per ùn sguassate a struttura esistente. I nostri altri 2 parcheghji sò in u latu oppostu di a strada.

U trafficu di i pedoni da questi parcheggi serà furnitu da u soprapassu da custruisce. Solu 670 metri quatratu di spaziu seranu aduprati per a stazione è serà custruita soprattuttu di legnu per esse in armunia cù l'ambiente. Faremu una grande cuntribuzione à u turismu di Sapanca. "U vincitore serà Sapanca", disse.

Surghjente: www.adayim.com

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*