Mustafa Tuna "Custruiremu ancu una linea di tramvia cù u prughjettu Ulus Meydan"

Participendu à a trasmissione in diretta in TRT Haber, u sindaco di a municipalità metropolitana di Ankara Assoc. Dr. Mustafa Tuna hà fattu dichjarazioni impurtanti chì sò strettamente ligati à l'agenda di a Capitale, da i prughjetti di infrastruttura è superstruttura à novi prughjetti.

U presidente Tuna hà spartutu i ditagli di u "New Nation Square Project", chì hè statu parlatu per anni in Ankara è ùn pudia esse realizatu.

INTERCAMBIA OK

Dichjarà chì Kepekli, Akköprü è Türk Telekom Junctions sò stati finiti prima di l'apertura di e scole, u sindaco Tuna hà dettu: "U fattu chì e trè intersezioni sò state messe in serviziu in pocu tempu hà alleviatu u trafficu di a Capitale".

Dichjarà chì anu datu priorità à Akay Junction in primu locu è finitu i travaglii quì, in u scopu di i travaglii di rinnuvamentu di l'acqua potabile è di l'acqua di piova, cuminciati in 15 punti critichi in Ankara, chì preveneranu l'inundazioni, u sindaco Tuna hà dettu: "Avemu dettu. compie l'altri punti passu à passu, passu à passu. Mamak Boğaziçi Neighborhood hè unu di elli è u nostru travagliu cuntinueghja quì. Hè veramente una pruduzzione assai delicata è fina. Ùn sapemu micca ciò chì hè sottuterra, cavi elettrici, linee telefoniche, etc. Per esempiu, ci era una linea telefonica assai impurtante in Kızılay. Si tratta di u Staff Generale. Se qualcosa hè sbagliatu, pò esse una situazione chì pò esse riparata solu in quattru à cinque ghjorni. In questu rispettu, prucedemu passu à passu cum'è s'ellu eramu operatu. Grazie à Diu, avemu finitu u travagliu finu à avà senza dannu nunda ", disse.

NEXT PROJECT ULUS PROJECT

Annunziandu chì u Ministeru di l'Ambiente è l'Urbanizazione, u Ministeru di Trasporti è Infrastrutture, inseme cù a Municipalità Metropolitana di Ankara, implementarà u "Progettu di New Nation Square" per portà una nova piazza degna di a Capitale, u Sindaco Tuna hà ancu spiegatu i dettagli. di u prugettu:

"U trafficu serà purtatu sottu terra è sopra a terra serà una zona pedonale. Fendu una piazza davanti à a Moschea Melike Hatun è u Parcu di a Ghjuventù, ci sarà un flussu di trafficu sotterraneo chì cuntinueghja à a strada Çankırı è cuntinueghja sottu à i Bagni Rumani è u Bazar YIBA. L'area induve si trova a statua Ulus Atatürk serà ancu una piazza. A strada di Bentderesi è di u carrughju Anafartalar da quì sottu passerà ancu sottu à issa piazza. U travagliu di piglià a strada sotterranea deve esse fattu da u metudu cut-and-cover ... Ci hè parechje cose sottu à a terra, cum'è l'electricità, l'acqua, a fognaria, e linee telefoniche ... Prima avemu da apre è esaminà. Speremu di finisce l'annu prossimu. Ci sarà ancu un Tramway in stu prughjettu. L'offerta hè fatta da u Ministeru di Trasporti è Infrastrutture. U Ministeru di l'Ambiente è l'Urbanizazione pagherà per e spese di u passaghju sottu, è cuntribuiscemu à l'ordine ambientale è à qualchi studii. Inseme, trè istituzioni volenu portà stu prughjettu à u populu di Ankara cù i cuntributi è u sustegnu di u nostru presidente. Avemu pianificatu una linea di tram da Melike Hatun Mosque à Hacı Bayram, spergu chì l'avemu realizatu. Hè un prughjettu chì purterà cunfortu sia in termini di pedoni è di trasportu, è serà bellu. Spergu chì purteremu stu prughjettu à Ankara senza alcun accidente.

U sindaco Tuna hà ancu dichjaratu chì ci sò dui prughjetti di giardini naziunali in Ankara, "Unu hè previstu in Gölbaşı è l'altru in a zona AKM. I travaglii di custruzzione cumincianu prestu. Siccomu ùn ci hè micca un grande prublema sottuterra, un travagliu serà fattu principarmenti nantu à a superstruttura è a pianta d'arburu. Ùn pensu micca chì ci sarà un prublema cù queste opere. Hè un travagliu chì pò esse finitu in sei mesi, secondu e cundizioni climatichi ", disse.

"ANKAPARK hè un prughjettu assai impurtante"

Nutendu chì u prucessu di licitazione Ankapark cuntinueghja, u sindaco Tuna hà dettu chì vulia chì l'offerta sia finita u più prestu pussibule è hà dettu:

"Se si parla è si discute assai, significa un prughjettu assai impurtante. Spergu chì serà un pretendente adattatu è serà cunclusu. Stu mistieru ùn hè micca faciule, hè un travagliu chì esige prufessiunalità. Ùn hè micca un prughjettu chì qualcunu pò eseguisce. I machini ci sò sensittivi. Diu ùn ci vole, l'accidenti accadunu, cusì deve esse gestitu da prufessiunali. M'aspettu un risultatu da ogni asta. Puderaghju fà una offerta per quale ùn aghju micca aspittatu un risultatu? M'aspettu ancu risultati pusitivi da questa offerta ".

U presidente Tuna hà dichjaratu chì i travaglii di u prughjettu di u Canale Ankara sò per esse finiti è saranu in licitazione in generale.

15 LUGLIU MUSEU

Dichjarà chì a custruzzione grossa di u Museu di u 15 di lugliu hè stata realizata da a Municipalità Metropolitana, u sindaco Tuna hà dettu: "Ci sò assai ditaglii cum'è animazioni, sonu, luce è imagine, è questi sò travagli sensibili. U Ministeru di a Cultura è di u Turismu effettuerà opere belle è opere artistiche. Serà un museu cumpletamente sotterraneo. Ci sarà un caminu per caminari finu à u munumentu à l'entrata è a surtita. Cum'è a cità metropolitana, custruiremu ancu u parcheghju, finiremu a custruzzione ruvida u più prestu pussibule è trasmettemu à u ministeru. Pensu chì ghjunghjerà u prossimu 15 di lugliu ", disse.

"CONSIDERANU U SISTEMA RAIL"

Rimarchendu chì u più grande bisognu di a capitale hè u trasportu è l'infrastruttura, è dicendu chì "ci hè assai travagliu da fà in questu spaziu", u presidente Tuna hà annunziatu ch'elli espansione i Sistemi Ferroviari:

"Parechje strade sò state custruite è più seranu custruite, ma principalmente u sistema ferroviariu deve esse aumentatu. Continuemu à travaglià per questu. Avemu prughjetti riguardanti a custruzzione di duie linee di metro è duie linee Ankaray. Unu di elli serà cunnessu da l'Hospital Etlik à Forum Ankara è l'altru da i Siti à Kuyubaşı è l'Aeroportu. Per Ankaray, pensemu di cuntinuà da Söğütözü à METU, da Sewing House à Mamak NATO Road. Di sicuru, ci sò prughjetti supplementari chì travagliammu in quantu à novi strade... Avemu un prughjettu di cunnessione da l'Hospital Bilkent in Eskişehir Road à İncek Boulevard è da quì à a Ring Road è a Niğde Highway. Travagliemu cù a nostra Direzzione Generale di Strade. In più di questu, facilità ancu u trafficu custruendu una strada parallela à a strada Konya. In corta, u prublema principali hè a custruzzione di sistemi ferroviari. A metro di Keçiören cuntinueghja ancu. Ùn ci hè micca prublema in i travaglii. Dopu ghjunghjemu à Kızılay, alleviaremu quella zona pigliendu i minibus in Güvenpark sotterraneo.

ERYAMAN STADIUM, AKYURT FAIR AREA, AŞTİ...

U sindaco Tuna hà rimarcatu chì un travagliu intensivu hè statu realizatu per a fine di l'Eryaman Stadium è hà enfatizatu chì u stadiu hè statu custruitu in cambiu di terra, in cunfurmità cù l'accordu trà a Municipalità Metropolitana è u Contractor.

Indicà chì ùn ci hè micca pagamentu da esse fattu in u scopu di l'accordu, u presidente Tuna hà sottolineatu chì a custruzzione di u stadiu hè seguita da u Ministeru di a Ghjuventù è u Sport è hà dettu: "Spergu chì serà finitu rapidamente. Trasferiremu à u Real Estate Naziunale dopu a custruzzione hè finita. Dopu serà trasfirutu à u Ministeru di a Ghjuventù è u Sport. Hè a verità ", disse.

Chjarificà e discussioni riguardanti a trasferimentu di AŞTİ, u presidente Tuna hà dettu chì a trasferimentu ùn saria micca pussibule è chì ùn ci era micca bisognu di una spesa supplementaria. Esprimendu chì a custruzzione di u Fairground AKYURT hè ancu iniziata, u sindaco di a municipalità metropolitana di Ankara Assoc. Dr. Mustafa Tuna hà dettu chì a fiera serà finita in l'annu dopu.

"NESSUN TEMPU PÀ ACQUA, PANE È TRANSPORTU"

U presidente Tuna hà ancu clarificatu e discussioni nantu à l'aumentu di l'acqua è u pane, in particulare in u trasportu:

"Ùn cresce u pane. 250 grammi di pani populari custanu 70 centesimi. Andemu quant'è pudemu, finu à chì pudemu. Avemu digià suvvenzione. Ùn avemu micca crià pani, nè avemu. Avemu una prumessa chì ùn aumenteremu micca l'acqua finu à a fine di l'annu. In particulare in l'agricultori di latti, avemu fattu un scontu nantu à l'acqua in i distretti rurali per chì a vita pò cuntinuà quì è ùn ci sarà micca migrazione. L'agricultura è a zootecnia deve esse supportata. Vulemu fà una cuntribuzione cù un picculu scontu d'acqua. Ùn aumentemu ancu i trasporti ".

 

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*