U deputatu CHP hà dumandatu à u Ministru Elvan perchè a custruzzione di u tunnel di Sabuncubeli hè stata fermata.

U diputatu CHP hà dumandatu à u Ministru Elvan u mutivu perchè a custruzzione di u tunnel di Sabuncubeli hè stata fermata: CHP Manisa Deputy Hasan Ören cù a so dumanda parlamentaria; Hà dumandatu à u Ministru di Trasporti, affari marittimi è cumunicazioni, Lütfi Elvan, perchè a custruzzione di u tunnel di Sabuncubeli hè stata fermata.
CHP Manisa Deputy Hasan Ören, chì hà sottumessu una dumanda parlamentaria à a Presidenza di a Gran Assemblea Naziunale di Turchia; Sabuncubeli hà dumandatu u mutivu di a sospensjoni di a custruzzione di u tunnel, esigendu una risposta da u Ministru di Trasporti, Affari Marittimi è Comunicazioni, Lütfi Elvan. CHP MP
Ören hà fattu e seguenti dichjarazioni in a mozione:
"Ci hè una notizia in a stampa chì a custruzzione di u tunnel di Sabuncubeli nantu à l'Autostrada Izmir-Manisa, a strada più impurtante chì unisce a regione Egea à Istanbul è Marmara, hè stata fermata. Hè statu prumessu chì u tunelu, a custruzzione di quale hà iniziatu cù una grande cerimonia di inaugurazione in u 2011, serà finitu in dui anni, è hè statu annunziatu chì serà finitu in settembre di u 2013 è serà apertu à u trafficu di i veiculi. In ogni casu, u fattu chì a cumpagnia chì hà pigliatu u travagliu ùn hà micca cuminciatu à travaglià per un bellu pezzu, hà datu u suspettu chì e custruzzioni di u tunnel ùn anu micca finitu. Malgradu l'offerta è u cuntrattu, u prughjettu Sabuncubeli hè statu mudificatu duie volte, a so lunghezza hè stata aumentata da 2 mila 800 metri à 4 mila 070 metri, è dopu à 6 mila 480 metri. Mentre a cumpagnia chì custruirà u tunelu cù u mudellu Build-Operate-Transfer hà u dirittu di operare per 11 anni, 11 mesi è 11 ghjorni, stu periodu hè statu allargatu cù u cambiamentu di u prugettu. Hè dichjaratu chì durante u periodu di u vostru guvernu, i prughjetti publichi sò stati mantenuti chjuchi in prima, è dopu chì l'offerte è i cuntratti sò stati fatti per quessa, i travaglii sò stati allargati cù cambiamenti di prughjettu è i soldi sò stati trasferiti à l'imprese ingiustamente. In i rapporti di i media, si dice chì l'impresa chì hà vintu l'offerta hà avutu difficultà à pagà è chì sta ditta, chì hè stata trasferita à un'altra impresa cum'è subcontraente, ùn pudia micca riceve i salarii di i travagliadori perchè ùn hà micca pagatu, è u 90 per centu di i travagliadori abbandunonu u so travagliu. S'ellu cuntinueghja cusì, i citadini spessu dicenu chì ùn hè micca pussibule chì u Tunnel di Sabuncubeli, chì hè di grande impurtanza per Manisa, sia cumpletu è apertu à u trafficu di i veiculi ".
Ören hà indirizzatu e seguenti dumande à u Ministru Elvan in a so pruposta:
"Perchè a custruzzione di u tunnel di Sabuncubeli si ferma? A decisione di piantà u travagliu hè a cunniscenza di u vostru Ministeriu ? Avete applicatu sanzioni amministrative è penali contr'à a cumpagnia chì hà firmatu u travagliu in violazione di l'offerta è u cuntrattu? Qualchese pagamentu extra serà fattu à a cumpagnia chì face u travagliu per l'aumentu per via di l'aumentu di a lunghezza di u tunnel? O serà datu a cuncessione per aumentà u tempu di operazione ? Hè vera chì l'affirmazioni chì l'allargamentu di u prugettu dopu à l'iniziu di u travagliu è cuncede una cuncessione fendu pagamenti supplementari à l'impresa senza una licitazione o allargendu u periodu di operazione sò rigging l'offerta? Ancu s'ellu hè passatu un annu da settembre di u 2013, a data di a fine di u tunnel, a custruzzione ùn hè micca stata finita. In questu casu, l'offerta serà annullata? Quantu hè a perdita publica patita da u statu per ùn avè micca finitu u travagliu ? Quandu si cuntinueghjanu i travaglii di custruzzione in stu prughjettu micca finitu ? Chì ghjè a data esatta quandu u tunnel di Sabuncubeli serà cumpletu è apertu à u trafficu di i veiculi ?

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*