Erciyes neve garantita stagione invernale

Erciyes neve garantita stagione invernale: In Erciyes, unu di i centri turistici invernali più impurtanti di Turchia, una stagione invernale di 4 mesi hè garantita cù macchine di neve artificiale.

In a so dichjarazione à u currispundente AA, Erciyes AŞ U Diputatu General Manager Yücel İkiler hà dettu chì anu piazzatu 144 macchine di neve acquistate in u scopu di u Prughjettu Erciyes Winter Sports and Tourism Center di a Municipalità Metropolitana di Kayseri in modu di fà neve nantu à 1 milione 700 mila. metri quatrati di a muntagna è chì sò pronti per a staghjoni invernale 2014-2015 in ogni sensu.

Dichjarà chì anu cuminciatu à pruduce neve per scopi di prova operandu macchine di neve artificiale è ùn anu scontru nisun prublema, İkiler hà dettu:

"Quandu a temperatura di l'aria scende à 4 gradi sottu à zero, pudemu pruduce neve. In particulare dopu à mezanotte, a temperatura di l'aria hè à i valori chì ponu pruduce neve finu à chì u sole vene à a matina. Grazie à e nostre unità di neve, avemu garantitu a stagione invernale in a stazione di sci di Erciyes. Ùn chjuderemu micca a stagione d'invernu, chì apremu in Erciyes in a seconda settimana di dicembre, finu à a seconda settimana d'aprile. Garantimu questu à i nostri amanti di sci è tour operators. In altre parolle, avemu l'uppurtunità di scià per 4 mesi senza interruzzione in Erciyes ".

Dichjarà chì anu creatu un lavu cù una capacità di 2 mila metri cubi à una altitudine di 800 mila 235 metri per risponde à i bisogni d'acqua di e macchine di neve artificiale, İkiler hà dettu chì anu pruduttu 235 mila metri cubi di neve l'annu passatu cù l'acqua. pigliati da quì è u lavu naturali in a regione di Tekir, è mantenenu e strutture aperte per tutta a stagione.

Esprimendu chì l'acqua di neve fusa sò cullate in questi stagni in l'estiu è aduprate per a pruduzzione di neve in l'invernu, İkiler hà enfatizatu chì facenu neve cù a logica di riciclà senza dannà a natura.

- A garanzia di prufittu hè impurtante per i tour operators

İkiler hà dichjaratu chì l'operatori turistici naziunali è stranieri anu cuminciatu à vende pacchetti turistici invernali da Aostu, aghjustendu chì l'operatori vulianu garanzii di neve è di stagione quandu facenu accordi cù stazioni di sci.

Enfatizendu chì Erciyes hè l'unica stazione di sci in Turchia chì pò assicurà a neve in a stagione, İkiler hà cuntinuatu:

"L'operatori turistici dannu una impurtanza speciale à Erciyes per via di e so unità di neve artificiale. Fiendu à e nostre unità di neve di neve, pò fà tutte e cunnessione cum'è l'hotel è i biglietti di volu è vende facilmente pacchetti d'invernu à i so clienti. S'ellu ùn neva micca in tuttu u paese cum'è l'annu passatu, l'operatori ùn saranu micca in una situazione difficiule contr'à i so clienti, è ùn anu micca affruntà alcuna negatività cum'è annullamentu di riservazioni o pacchetti. U cliente hè cuntentu di u pacchettu. A cosa più impurtante per l'operatori hè a satisfaczione di u cliente. Vulenu travaglià cù centri chì ponu furnisce questu ".