Eroi invisibili di ferrovie, machinisti

Eroi invisibili di ferrovie, machinisti: passanu i so ghjorni in una zona di 3 metri quadrati per portà u pane in casa. I machinisti, chì anu pigliatu u capu di a locomotiva cù u bughju, viaghjanu per chilometri nantu à i rails.

Esse un machinist hè forse unu di i mistieri più difficiuli è esigenti. I machinisti, chì ùn ponu micca piglià vacanze durante e vacanze, passanu weekend cù e so famiglie è sò separati da i so amati per un bellu pezzu, revelanu ancu e difficultà di a so professione cù e so storie.

Dicendu addiu à e so famiglie in a sera, i cunduttori si dirigenu à a so seconda casa, a 2ª Direzzione Regionale di a Republica Turca di Ferrovie Statali (TCDD), a Direzzione di l'Atelier di Mantenimentu di Loko.

AA photojournalist riflette a storia di l'eroi invisibili chì partenu nantu à i rails per unisce centinaie di persone cù i so amati ogni ghjornu.

"Avemu datu a nostra vita à e ferrovie"
Kenan Gürbüz è Halil Demirtaş, chì anu travagliatu in TCDD per 16 anni, anu travagliatu trà Ankara è Kayseri per 10 anni. Gürbüz è Demirtaş, chì sò incaricati di piglià u trenu Eastern Express chì anu compru da Ankara à Kayseri, trasferisce u trenu à altri cunduttori in Kayseri è portanu u trenu 4 Eylül Blue à Ankara u ghjornu dopu.

U Machinist Gürbüz è Demirtaş si riuniscenu in Marsandiz è ricevenu a locomotiva di u Trenu Expressu Orientale, chì hè in manutenzione è partirà da Ankara à Kars, da a TCDD 2a Direzzione Regiunale Direzzione di l'Atelier di Manutenzione Loko, cumpiendu e forme necessarie.

U machinist Gürbüz, chì hè incaricatu di piglià u trenu Eastern Express, chì viaghja trà Ankara è Kars à 18.00 ogni ghjornu, à Kayseri, hà dichjaratu ch'ellu hè in casa trè ghjorni à settimana, è chì hè fora di a pruvincia per u ghjornu. u restu di u tempu.

Dichjarà chì ellu manca assai a so famiglia, Gürbüz hà dettu: "Amu u mo travagliu, l'attenzione hè assai impurtante in u machinist, ùn vogliu micca lascià una mala marca nantu à e ferrovie. "Avemu datu a nostra vita à e ferrovie", disse.

"Simu diventati i cunfidenti di l'altri"
Gürbüz è Demirtaş passanu a maiò parte di u so tempu in a marchesa di trè metri quadrati. Spieghendu chì i passageri si lamentanu di aspittà assai tempu in stazioni, u meccanicu Demirtaş hà dettu: "A volte i treni aspettanu, u dispatcher (specialista di u muvimentu) li fa aspittà. Un trenu vene da a direzzione cuntraria, l'aspettemu, ma ellu dice: "perchè aspettemu u passageru ?". Facemu un sforzu per assicurà chì u trenu hè in stazione à u tempu ", disse.

Nutendu chì ellu è u so cullegu Demirtaş anu viaghjatu trà Ankara è Kayseri dapoi 10 anni, u meccanicu Gürbüz hà dettu chì anu passatu più tempu cù u so cullegu chè a so moglia. Gürbüz hà dettu: "Ora ci cercemu ancu in civili. A nostra amicizia hè eterna, avemu diventatu cunfidendu l'altru. Calchì volta cuntamu i nostri ricordi. Duranti u viaghju, ci sviutamu ".

1 Comment

  1. U persunale di FAAL chì travaglia in e ferrovie soffre assai mentre stava, in permanenza nantu à a strada o travagliendu in turni.In ogni modu, u so impegnu à l'istituzione è u so abitudine di u travagliu trasformanu i prublemi in piacè.Considerendu a reputazione di l'istituzione è a satisfaczione di l'istituzione. i clienti, tutte e difficultà sò superati, è si adurmindenu cù a pace di fà u so travagliu bè, bellu è currettamente, u rumore, a friddizza, l'attenzione è l'odore constante, ecc. sacrificà l'impiigatu da u so travagliu, porta u so duvere cù un novu entusiasmu ogni ghjornu. L'impiegati anu richieste da a gestione, ma a direzzione ignora o tira in u slack. Quelli chì si trovanu in questa situazione risentanu a gestione è si ritiranu.

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*