Azzione di privatizazione da i travagliadori ferroviari in Gaziantep

Azzione di Privatizazione da i Ferroviari in Gaziantep: I travagliadori ferroviari in Gaziantep anu fattu una azzione per prutestà e pratiche di privatizazione di e ferrovie.

Un gruppu di 50 persone si sò riuniti in a Stazione Ferroviaria di Gaziantep cù valuta straniera è banners à meziornu è prutestavanu e pratiche di privatizazione di e ferrovie. Parlendu in nome di u presidente provinciale di CHP Gaziantep, MEHMET GÖKDAĞ, è di i travagliadori sustinuti da alcuni rapprisentanti sindacali, Ishak Kocabıyık, Sicritariu di l'Educazione Generale è l'Organizazione di u Sindicatu di i Travaglii di i Trasporti Uniti (BTS), hà dettu chì a privatizazione di e ferrovie li farà soffre. Dichjara chì i sustenituri pulitichi sò stati numinati à a Republica di Turchia State Ferroviari, Karabıyık hà dettu:

"Dopu à a dissoluzione di TCDD è a promulgazione di a Legge Ferroviaria, chì hà per scopu di distrughje i diritti di l'impiegati, in e nostre riunioni è riunioni cù i dirigenti di TCDD, avemu manifestatu e nostre preoccupazioni per u futuru di u persunale è esprimemu a nostra preoccupazione per se ogni azzione serà fatta contru à i desideri di l'impiegati, è chì nisun travagliu hè statu fattu nant'à sta questione è nimu hè statu dumandatu. Hè statu dichjaratu chì nunda ùn succede. In l'ultimi anni 12, quantu istituzioni ecunomiche prufittuali in u paese sò stati dati à a capitale, i servizii publichi di basa sò stati cummercializati in larga misura, è sò diventati pagati è senza qualificazione.

Nutendu chì e privatizzazioni pruvucaranu à i travagliadori di e ferrovie à sperienze i tempi di prublemi, Kocabıyık hà aghjustatu chì continuanu a so lotta contru a privatizazione. U gruppu si sparse dopu à u comunicatu di stampa, cantendu slogans è camminendu nantu à a ferrovia.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*