Test drive nantu à a linea YHT Istanbul-Ankara

Test drive in a linea YHT Istanbul-Ankara: Direttore generale di a Republica di Turchia State Railways (TCDD) Süleyman Karaman, inseme cù CHP Kocaeli Deputy Haydar Akar, hà participatu à a prova di guida cù u Trenu Piri Reis in a sezione Gebze-Arifiye di Istanbul. -Ankara High Speed ​​​​Train (YHT).

In a so dichjarazione à i ghjurnalisti in Gebze Train Station, Karaman hà dettu chì u Ministru di u Trasportu, l'Affari Marittimi è a Comunicazione, Lütfi Elvan, l'hà assignatu per accumpagnà Akar, chì vulia vede l'opere nantu à a linea YHT in situ. Karaman hà dichjaratu chì e linee messe in opera cù u Trenu Piri Reis numeratu "65001" sò stati pruvati è chì i so sistemi di misurazione anu certificazione internaziunale, è chì ci hè un Trenu Piri Reis in Turchia è 6 in u mondu.

Karaman hà cuntinuatu cusì: "Piri Reis, mentre viaghjava à una vitezza di 250 chilometri, hà misuratu u chilometru di e linee, a velocità di misurazione, i ponti, i tunnel, l'interruttori, i segnali di struttura, u livellu longitudinale, i valori di usura di i rails, a liberazione di a pista. è a diffarenza (sparu di rail), right and left Detecta difetti in a geometria stradale, cum'è l'allineamentu, chì sò assai impurtanti per a sicurità di a linea. Mentre chì stu trenu misura, e caratteristiche di a strada sò datu à l'urdinatore. "Femu queste misurazioni da u tempu à u tempu è quandu hè necessariu".

"A distanza trà Pendik è Arifiye serà ridutta à 70 minuti"

Indittendu chì a vitezza massima trà Pendik è Arifiye hè di 110 chilometri, Karaman hà infurmatu chì si pò aumentà à 140 chilometri quandu i travaglii di signalazione sò finiti, è chì a distanza prima coperta in 120 minuti serà ridutta à 70 minuti. Karaman hà dettu: "Ci hè un trenu chì viaghja trà Gebze è Köseköy", è hà sparte l'infurmazioni seguenti:

"Ùn pudemu micca mandà un secondu trenu perchè ùn ci hè micca signale. Li manderemu unu dopu à l'altru quandu ci hè un signalu. U travagliu nantu à a linea YHT chì cunnessa Istanbul è Ankara cuntinueghja. À a fine di quist'annu, faremu tutti i nostri priparazioni, compie e nostre carenze è cumminciamu à uperà i treni regiunale. "Controlleremu ancu a linea Istanbul - Adapazarı".

CHP Kocaeli Deputy Akar

U diputatu CHP Akar hà ancu spiegatu chì u so scopu hè di verificà se i servizii necessarii da a ghjente di Kocaeli sò furniti à tempu è di fà sforzi per risolve u prublema identificendu e carenze. Pretendu chì u nome di u trenu hè un trenu d'alta velocità, ma ùn viaghja micca assai veloce, Akar hà dettu: "Ma hè più veloce di i vechji. Vulemu chì sia megliu. Vulemu fà prughjetti più precisi. "Vulemu chì questi prughjetti sianu gestiti in tempu è currettamente", disse.

Rimarchendu chì ùn pensa micca chì u trenu sia ghjustu per andà solu à Arifiye, ma duverebbe andà finu à Adapazarı, Akar hà dettu: "U trenu deve esse cunnessu à Haydarpaşa in qualchì modu. Micca tuttu hè "novu è mudernu". Hè necessariu di sperienze un pocu di storia. A ghjente deve attraversà a strada in ferry da Haydarpaşa. Continueremu u nostru duvere di surviglianza. "Faremu u nostru megliu per assicurà chì facenu un travagliu megliu è di qualità più altu".

Dopu à e dichjarazioni, Karaman è Akar anu assistitu à a prova di u Trenu Piri Reis nantu à a linea Gebze-Arifiye cù i ghjurnalisti è anu cena in u trenu.

 

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*