A seconda linea ferroviaria di Izmir

A seconda linea ferroviaria per İzmir: Hè statu revelatu chì u prugettu di "trenu acceleratu" serà implementatu, micca "trenu à alta velocità", in u trasportu ferroviariu trà Denizli è İzmir.

A realizazione di l'aspettativa chì "u tempu di trasportu in ferrovia da Denizli à İzmir serà scurciatu da un trenu d'alta velocità" hè lasciatu per un'altra primavera. A vitezza di i treni aumenterà, ma questu ùn succede micca cù u trenu d'alta velocità. Invece, u prughjettu di u "trenu acceleratu" serà implementatu.

MANAGER REGIONAL INFORMED
L'aspettativa chì una linea di treni à alta velocità serà custruita trà Denizli è İzmir hè stata viota. Participendu à a quarta riunione di u Cunsigliu di Coordinazione Provinciale in 2014, presieduta da u guvernatore Şükrü Kocatepe, TCDD İzmir 3rd Direttore Regionale Murat Bakır hà datu infurmazioni nantu à a linea trà Denizli è İzmir.

IZMIR à 120 KM SPEED
Trasferendu l'investimenti di a Direzzione Regionale TCDD in Denizli à a riunione, Bakır hà dettu chì l'offerta di indagine è di cunsulenza hè stata fatta per a linea ferroviaria chì si estende à Izmir per esse bidirezionale. Dichjarà chì u travagliu hè statu licitatu per 1 milione 756 mila lire è chì u prughjettu di l'indagine seria pronta per ghjugnu 2015, Bakır hà dettu: "In u scopu di u prugettu, i travaglii di preparazione seranu realizati cum'è a strada di a strada, a custruzzione. di strutture novi, induve seranu custruiti i ponti. Quandu a linea doppia di andata è andata hè custruitu, u trenu puderà viaghjà à una velocità constante di 120 chilometri, sta velocità pò esse aumentata finu à 160 chilometri.

U PRESIDENTE ZOLAN hè intervenutu
U guvernatore Kocatepe "Hè questu un trenu à alta velocità?" Facendu a quistione, Bakır hà dettu: "Questa hè una linea ferroviaria normale. Ùn ci hè micca travagliu in u nostru prugramma per u trenu d'alta velocità per u mumentu ", hà rispostu.

Dopu à queste parolle, u sindaco di a municipalità metropolitana di Denizli, Osman Zolan, hà dettu: "U trenu d'alta velocità hè in u prugramma, ma ùn hè ancu fattu alcun prughjettu o offerta di custruzzione. U prughjettu di u trenu à alta velocità trà Denizli è İzmir hè dispunibule in u ministeru ", disse.

ESEMPIU DI TELEVISIONE BIANCA E NERA
Enfatizendu chì a linea di treni d'alta velocità deve esse custruita piuttostu chè a seconda linea, Kocatepe hà dettu: "Una volta, ci anu vindutu televisioni neri è bianchi per soldi. Allora pigghianu i culurati è li vindunu per soldi. A linea di trenu ùn deve esse cusì, se a linea di trenu d'alta velocità pò esse stallata, lasciate esse un trenu d'alta veloce diretta. Per quantu aghju capitu, trasformemu a ferrovia terrestre in una ferrovia motorizzata ", disse.

AIU BISOGNU UNA LINEA SEPARATA PER U TRENU SPEED
U direttore regiunale Bakır, invece, hà dichjaratu chì u travagliu hè à a disposizione di u ministeru è chì ùn anu micca travagliu nantu à u trenu à alta velocità per u mumentu, è hà dettu: "Ci sò troppu passaghji à livellu trà Denizli. è İzmir. A custruzzione di a seconda linea prupone ancu l'arrangiamentu di sti traversate. Pò esse necessariu di custruisce una linea separata è tunnellati aperti per u trenu d'alta veloce. Inoltre, ci sò curve assai forti in certi parti di a strada. Sta linea deve esse ricustruita ", disse.

U guvernatore Kocatepe hà nutatu chì a tecnulugia di a custruzzione hà migliuratu in queste parolle è chì u prublema puderia esse discutitu di novu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*