Motivi per fermà Ovit Mountain Tunnel

I mutivi di piantà u Tunnel di a Montagna Ovit: U travagliu nantu à u Tunnel di a Montagna Ovit, chì hè in custruzzione nantu à a strada di l'autostrada Rize-Erzurum è hè previstu per esse u tunnellu più longu in Turchia dopu à a fine, hè statu firmatu per via di u sistema d'avvisu è di ventilazione. .
L'Uffiziu di u Guvernatore di Rize hà dichjaratu chì u travagliu nantu à u Tunnel Ovit, chì hè in custruzzione nantu à a muntagna Ovit à 2 altitudine nantu à a strada di l'autostrada Rize-Erzurum è chì hè previstu per esse u tunnel più longu in Turchia quandu hè finitu, hè statu firmatu per via di l'avvisu. sistema è ventilazione. Per d 'altra banda, u 640 di Settembre, un travagliadore chjamatu İlyas Kılıçarslan, chì travagliava in a custruzzione di u Tunnel Ovit, hè mortu per via di u camionu ch'ellu guidava in una zona verticale.
In a dichjarazione scritta fatta da l'Uffiziu di u Guvernatore di Rize, hè statu dichjaratu chì ci era bisognu di informà u publicu currettamente nantu à a sicurezza di u travagliu durante a fase di custruzzione di u Tunnel Ovit, chì hè una porta impurtante per l'apertura di Rize à u sudu.
In a dichjarazione chì a decisione di a delegazione di u Cunsigliu di Inspeczione di u travagliu di u Ministeru di u travagliu è di a Sicurezza Sociale di piantà u Tunnel d'Ovit hè ghjunta à l'Uffiziu di u Guvernatore di u Distrettu di İkizdere u 23 di lugliu di u 2014, hè statu enfatizatu chì a decisione hè stata presa in lugliu. 14 di u 2014.
QUICI I MOTIVI PER FERMI
In a dichjarazione, hè statu dichjaratu chì a sospensjoni di u travagliu di u tunnel hè stata annunziata cù sta decisione per 3 motivi, è hè statu informatu chì e determinazioni eranu valide per i tunnellati laterali Rize-İkizdere è Erzurum-İspir. "Ùn ci hè micca un sistema d'avvertimentu d'emergenza à l'internu è fora di u tunnel. In e misurazioni fatte à l'internu di i tunnel, hè statu determinatu chì u nivellu di gas tossicu superava u livellu raghjone. Hè stata enfatizzata chì a decisione, in quale u sistema di ventilazione ùn hè micca abbastanza è ùn ci hè micca un sistema di aspirazione in i tunnel, hè stata immediatamente notificata à a cumpagnia. In a dichjarazione, hè statu dichjaratu chì a cumpagnia hà riferitu u travagliu fattu è fattu nantu à i prublemi citati, in forma di rapportu, à l'Uffiziu di u Guvernatore di u Distrettu di İkizdere u 2 di settembre di u 2014, è e seguenti dichjarazioni sò state incluse:
"Dopu chì u Cunsigliu di Inspeczione di u travagliu di u Ministeru di u travagliu è di a Sicurezza Sociale hà mandatu una lettera datata u 2 d'ottobre 2014 à u Ministeru di l'Interior chì a custruzzione di u tunnel ùn era micca firmata è chì deve esse fermata immediatamente, u Ministeru di l'Interior hà mandatu a lettera à u Ministeru di l'Interior. Uffiziu di u Guvernatore di Rize u 21 ottobre 2014. U nostru Uffiziu di u Guvernatore hà mandatu a lettera à u Guvernatore di u Distrettu di İkizdere u 24 d'ottobre di u 2014 per esse fattu in cunsequenza. Hè statu enfatizatu in a dichjarazione chì a decisione di piantà hè stata notificata à a cumpagnia di novu u 30 d'ottobre di u 2014 da u Guvernu di u Distrettu di İkizdere, è a cumpagnia hà infurmatu à u guvernatore di u distrettu chì nisun travagliu hè statu fattu in i tunnel u ghjornu dopu è chì u travagliu hè statu firmatu.
I STUDI DI SICUREZZA sò FATTI
In a dichjarazione, hè statu dichjaratu chì l'ispettori di u travagliu da Ankara sò ghjunti in u tunnel à a dumanda di a cumpagnia è inspeccionavanu u tunnel, è hè statu decisu di cuntinuà a sospensjoni di u travagliu perchè e carenze ùn sò micca stati rimediate cumpletamente. U Ministeru hà ancu permessu di entre in i tunnellati solu à a cundizione chì u travagliu di sicurità pò esse fattu. L'autorizazione in questu sensu hè stata notificata à a cumpagnia u 10 di nuvembre 2014. A cumpagnia cuntinua u so travagliu nantu à e misure di sicurezza in u scopu di u permessu. Quandu sti studii sò finiti, l'ispettori di u travagliu facenu un novu esame è piglianu una decisione.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*