Saklikent aspetta i sciatori

Saklıkent aspetta i sciatori: A prima neve hè cascata nantu à Bakırlıtepe, chì si trova à una altitudine di 47 metri, chì forma a cima di Saklıkent, u centru di sci à una altitudine di 1900 metri, à 2 chilometri da u centru di a cità di ANTALYA.

Dichjarà chì a cima di Saklıkent hè coperta di nuvole di neve, u direttore di l'hotel di Saklıkent Ski Resort, Bayram Dinçer, hà dettu chì a nevicata si trova in e parti superiori è aspettanu una nevicata di qualità per cascà nantu à e piste in pochi ghjorni. A gestione di Saklıkent, chì hà apertu a stagione prima cù a nevicata in dicembre per 4 stagioni, hà da scopu di salutà a stagione prima di questu annu. Sicondu i dati meteorologichi, dà a bona nova chì a tappa bianca serà cuperta nantu à a cima di e muntagne, grazia à l'alta precipitazione in Antalya è u so circondu in dicembre.

Saklıkent, chì hè unu di i centri famosi di a regione cù i so pendii, impianti di risalita è strutture suciali adattati per u snowboard è u sci, hè in u primu locu trà i viaghji di ogni ghjornu da i residenti di a cità per via di a so vicinanza à u centru di Antalya. Chjama l'attenzione cù e so piste prufessiunali è ancu i so piste adattati per i sciatori amatori.

Dinçer hà dichjaratu chì a neve caduta una volta ùn hè micca abbastanza per u sci è hà dettu: "A prima neve forma a basa di a terra. Facemu cumpressione. Dui o trè ghjorni di nevicata dopu significa chì pudemu apre e piste cumpletamente. Pensu chì daremu una bona nutizia à i nostri sciatori versu a seconda settimana di dicembre sta stagione ". Enfatizendu chì urganizeranu diverse attività cù u Club di Ghjuventù è Sportu Specializatu di Ski Antalya, di quale sò membri, in a stagione invernale, Dinçer hà dettu: "Differenti cuncorsi è prugrammi di furmazione saranu in Saklıkent".