Turchia diventerà un centru di sport invernali cun un investimentu di 48 miliardi d'euros

Turchia diventerà un centru di sport invernali cun un investimentu di 48 miliardi d'euros: u presidente di a Federazione Turca di Ski Erol Yarar hà dettu: "Un mudellu di sviluppu ecunomicu; Hà spartutu u prugettu intitulatu "Ski Sport" è i scopi chì anu stabilitu cum'è a Federazione Turca di Ski in u periodu à vene cù u publicu in una cunferenza di stampa. U presidente di TKF Yarar hà dettu: "Un mudellu di sviluppu ecunomicu; Hà enfatizatu chì u prughjettu intitulatu "Skiing Sport" hà dui pilastri principali; da una banda, deve furnisce u sustegnu necessariu in cuuperazione cù i clubs per furmà l'atleti, è da l'altra banda, deve fucalizza nantu à l'investimentu. Dichjarà chì Turchia pò diventà un centru di sport invernali cù un investimentu di 12 miliardi d'euros spargugliati in 48 anni è unisce à i pochi paesi in u mondu chì ponu urganizà l'Olimpiadi d'inverno per ragioni geografiche, Yarar hà dettu: "48 miliardi d'euros hè assai quantità raghjone d'investimentu per 12 anni ... Istanbul "Parlemu di un investimentu uguale à l'investimentu di solu dui aeroporti, cum'è u novu aeroportu custruitu in Istanbul", disse.

U ski hè u solu sportu chì furnisce u sviluppu regiunale

À a riunione tenuta cù a participazione di i membri di u Cunsigliu Esecutivu di a Federazione Turca di Ski, sport di sci in u mondu è in Turchia; U presidente di TKF, Erol Yarar, paragunendu u numeru di atleti, u numeru di razzi, u numeru di piste di skiable è ascensori, è u ritornu ecunomicu, è toccu à a cuntribuzione di i sport invernali, in particulare u sci, à l'ecunumia, hà dettu: "U ski hè u solu sportu. chì furnisce u sviluppu regiunale cum'è guida u sviluppu di u turismu invernale, è l'investimenti in u settore di u ski sò l'unicu sportu chì furnisce u sviluppu regiunale ", torna annu. Per esempiu, a più impurtante fonti d'ingressu di l'Austria hè u turismu invernale è u sci. "A pupulazione di l'Austria hè solu 7 milioni, u so PNB hè di 8.4 miliardi d'euros è u ritornu tutale di u sci à l'ecunumia austriaca hè di 309.9 miliardi d'euros", disse.

I sport invernali ponu esse fatti solu in 3.000 di e 10 muntagne in Turchia.

Dichjarà chì ci sò più di 3.000 10 muntagne in Turchia, ma i sport invernali ponu esse realizati in solu 2.000 d'elli, Yarar hà dettu: "E muntagne in Turchia sò assai adattati per u ski. In u nostru paese, ci sò 166 muntagne sopra i 3.000 m, 137 muntagne sopra i 4.000 m è 4 muntagne sopra i 2.5 m. Tuttavia, ùn pudemu micca valutà u nostru putenziale. "A Turchia hà un putere finanziariu più bassu cà i paesi di l'Europa Occidentale, cù un budgetu di a Federazione di Ski di quasi XNUMX milioni d'euros", disse.

Türkiye 2023 Investment Projection hè 48 miliardi d'euros

In riferimentu à l'impurtanza di fà l'investimenti necessarii mentre furmà l'atleti per chì Turchia diventerà un centru di sport invernali è un candidatu per l'Olimpiadi d'inguernu in 2023, u presidente di TKF Erol Yarar hà dichjaratu chì questi investimenti duveranu esse fatti in cuuperazione cù u statu, u lucale. i guverni è u settore privatu.. In quantu à e zone d'investimentu è quantità, u benefiziu hè "5.000 miliardi d'euros per 18,5 investimenti alberghieri, 100 miliardi d'euros per investimenti infrastrutturali in 15 regioni, 100 miliardi d'euros per investimenti 1.000 ascensori in 5,6 regioni, 5 miliardi d'euros per e macchine di trasfurmazioni di muntagna, avemu fattu. una prughjezzione di 4,1 miliardi d'euros per a prumuzione, a furmazione è e scole, è 250 milioni d'euros per l'ospedali regiunale di sci. L'investimentu tutale hè di 12 miliardi di euro in 48.450 anni. "Questa figura hè uguale à l'investimentu di solu dui aeroporti, cum'è u terzu aeroportu da esse custruitu in Istanbul, è in più, parlemu di una prughjezzione di 12 anni", disse.

Obiettivi di a Federazione Turca di Ski per u 2023

Dichjarà ch'elli anu realizatu un travagliu assai seriu è stabilitu scopi à longu andà da aprile, quandu anu pigliatu a gestione cum'è a Federazione Turca di Ski, u presidente di TKF Yarar hà dettu chì TKF hè "Un mudellu di sviluppu ecunomicu; Elencu i scopi 2023 ch'ellu hà sviluppatu in u quadru di u prugettu "Ski Sport" cum'è seguente:

– Sarà coordinata a creazione di centri di sport invernali in regioni adattate per i sport invernali è serà assicuratu u sviluppu di u turismu invernale è di i sport invernali in queste regioni.
- 4 milioni di persone in Turchia seranu integrate cù u ski cum'è atleti è / o spettatori.
– Studi di R&D chì assicuraranu a creazione di 100 5.000 hotel è 275.000 XNUMX capacità di letti in XNUMX regioni seranu compie è presentate à u guvernu.
- Tutti i prughjetti tecnichi seranu preparati è a coordinazione di l'implementazione serà assicurata per a creazione attuale di una regione mudellu altamente sviluppata à i standard internaziunali.
- 30 Campionati regiunali (Balkani-Asia-Europa) è 10 Campionati Munniali seranu ospitati.
- U settore chì generà 10 miliardi d'euros di ingressu annu serà pianificatu è pioniere.
- 500.000 XNUMX novi impieghi seranu creati.
- Una nova industria per un valore di $ 1 miliardi à l'annu serà creata creendu infrastruttura per a furmazione parallela di l'industria chì permette u ski in Turchia.
- U potenziale per 13,5 milioni di turisti annu serà utilizatu.
- Türkiye aspirerà à l'Olimpiadi Invernali.
- 3 Accademie di Sport Invernali seranu stabilite è operate.
- A furmazione di l'infrastruttura chì metterà a Turchia trà i primi 10 in u mondu in i sport invernali serà cumpletata, è serà stabilitu un sistema per a furmazione di atleti chì vinceranu medaglie.
- 100.000 XNUMX atleti naziunali è internaziunali seranu furmatu. I travaglii di l'infrastruttura chì portaranu l'atleti à u livellu olimpico seranu cumpletati.
- Tutti i club seranu purtati à standard internaziunali. A cumunicazione trà a federazione, u club è l'atleti serà cuntinuu è sana.