A precipitazione eccessiva in Söke hà chjusu a strada

Heavy Rain hà chjusu a Strada in Söke: L'abbattimentu di terra causatu da una forte pioggia in Söke hà chjusu l'autostrada à u trafficu. Parechje case sò state inundate per via di a forte pioggia.
A forte pioggia in u quartiere di Sazlı di Söke in a matina hà causatu i frammenti di roccia è a terra per scorri da a muntagna vicinu à l'autostrada. I machini di travagliu chì appartenenu à a municipalità di Söke, l'OIZ è l'Autostrade anu travagliatu nantu à l'autostrada Aydın-Söke, induve e squadre di trafficu piglianu e precauzioni necessarie. Longa fila di veiculi si formava nantu à a strada, chì era chjusa à u trafficu di tantu in tantu per via di l'opere.
"LE CASE SONT INONDATE IN BALLI SU LOCATION"
E case in u fondu di l'autostrada in l'area di Ballısu di u quartiere di Sazlı sò state inundate. L'acqua chì vene da l'autostrada per via di e piogge forti hà distruttu u muru di a casa situata à u latu di l'autostrada in a zona induve i travaglii di l'infrastruttura eranu in corso. Mentre chì l'acqua chì riempia i giardini di parechje case, cumpia l'internu di e case; I citadini anu avutu mumenti di paura. L'unicu cunsulazione di i citadini chì e so cose in e so case eranu dannighjate era chì ùn ci era micca perdita di vita. Cittadini chì e so case sò state inundate in u quartiere di Sazlı; Dichjaranu chì tutte e cose in i so casi sò stati dannighjati è chì sò stati lasciati in una situazione svantaggiata.
Hè statu dichjaratu chì u sindaco di Söke Süleyman Toyran è u vice sindaco Ahmet Karakaş sò ghjunti in u quartiere di Sazlı in a matina, anu fattu ispezioni è ricevutu informazioni da i residenti di u quartiere. In Sazlı, induve l'attrezzatura di custruzzione di a municipalità di Söke hà fattu sforzi intensi per pulisce i detriti chì venenu da a muntagna sia in l'area di frana è cù e piogge, e squadre affiliate à a Direzzione Generale ASKİ di a municipalità metropolitana di Aydın sò state mobilizate per drenà l'acqua da l'inundazione. case.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*