Corsa di terra è poi soffia di neve nantu à l'autostrada Tonya-Vakfikebir

Corsa di terra nantu à l'autostrada Tonya-Vakfıkebir prima di u trasportu, dopu u soffiu di neve: ci hè una prova di trasportu nantu à l'autostrada chì cunnetta i distretti Tonya è Vakfikebir di Trabzon.
Ci hè una prova di trasportu annantu à l'autostrada chì unisce i distretti Tonya è Vakfikebir di Trabzon.Dopu à l'autostrada Tonya-Vakfıkebir, chì unisce Tonya à a Strada costiera di u Mar Neru in un sensu, hè stata chjusa per circa 15 ghjorni per via di sfondate, i citadini. sò avà affruntati cù prove di neve. Per i citadini, chì anu furnitu u trasportu cù Vakfikebir per via di e strade di u paese per circa 15 ghjorni, u trasportu hè diventatu un calvariu quandu e strade di u paese sò stati chjusi à u trasportu cù a nevicata, chì hà cuminciatu à esse efficace da eri. I citadini venenu à l'area di sfondate da a direzzione Tonya è Vakfikebir è anu da attraversà l'area di sfondate à pedi. Dopu à u caminu periculosu in l'area di sfondate, i citadini si mettenu nantu à un secondu veiculu è si dirigenu versu Tonya o Vakfikebir.
I citadini, invece, si ribellanu contr'à a prova di u trasportu ch'elli anu aspittatu, è speranu chì i so prublemi di trasportu seranu risolti u più prestu pussibule.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*