Tram domesticu ISTANBUL

Domestic Tram ISTANBUL: U prughjettu "Istanbul Tram" hè un prughjettu di u veiculu domesticu chì hè statu implementatu cù i sforzi di i diseggiani è ingegneri di u nostru paese. Istanbul Tram hà una linea di design chì combina l'identità visuale è l'approcciu di design di Istanbul cù a tecnulugia cuntempuranea. riducerà a dependenza di e fonti straniere, a stallazione è u mantenimentu in i sistemi ferroviari.Hè una visione di localizazione chì riducerà i costi di riparazione.U veiculu risponde à i criterii di u funziunamentu di a linea di tram è di metro ligeru cù e so caratteristiche tecniche è di design.

Pudete visità u situ per esaminà a tecnulugia è e tappe di custruzzione di u Tram d'Istanbul in più detail.

 

2 Comments

  1. 11.11.2014 Aghju lettu a nutizia di u TRAM DOMESTICO D'ISTANBUL cun eccitazione, è mi sentu assai fieru. FELICITAZIONI ! Cù u so disignu uriginale, almenu cum'è appare in a stampa, ùn hè micca cunvinziunali, ma hè sicuru d'esse apprezzatu. Spergu ch'ellu pò guadagnà u listessu apprezzamentu in quantu à "DETAIL", chì hè unu di i prublemi principali di u nostru paese. Perchè u nostru paese, chì hè cunnisciutu per i pruduzzione chì ùn anu micca ancu spiccatu cù a so precisione / precisione è perfeccionismu, spergu chì stu prughjettu ùn uttene micca una mala nota in questu sensu è un saccu di fichi ùn serà micca arruvinatu.
    In l'imaghjini, u puntu chì hà attiratu a mo attenzione à u primu sguardu è chì ùn aghju micca pussutu vede in dettagliu: hè l'elementu frontale inferiore chì scende in daretu cù una curva dolce à u fondu di u nasu / fronte. Un criteriu quì hè assai impurtante per a sicurità di i pedoni. In i vechji custruzzioni, un pedone chì cascà davanti à u veiculu ùn pò micca esse tenutu bè da a cusì chjamata barra di ferru protettiva è puderia entra in a parte di u bogie, pruvucannu cusì sfrattu, ferite, tagli, etc. A realità hè chì e ferite gravi, ancu fatali, sò inevitabbili. Per quessa, in i novi custruzzioni, unu di i criterii più impurtanti di u prugettu preliminariu hè chì u pedestrian hè tenutu da una struttura simile à un dpoiler chì impedisce à a persona di entre sottu à u veiculu. Questa parte funziunale assai impurtante hè integrata in u corpu o cum'è parte di l'estetica o cum'è una parte oculta inconspicuous.
    Spergu chì una tale funzione è e so parti ùn sò micca stati trascurati in u "modu orientali"!

  2. Un altru puntu: a tarifa di localizazione di tali sistemi. Chì parti è gruppi di parti avemu pussutu localizà ? Sò e diverse parti chì ponu esse localizzate specifiche à una sola serie di mudelli, o hè a so sustenibilità garantita cù a capacità R&D necessaria? Cum'è sapete, avemu pruduciutu veiculi di passageri, aerei, navi, treni è locomotive cù pezzi domestici bassi è gruppi di pezzi per decennii. Ùn ci hè nunda di novu in questu. Semu famosi per u plagiu, ancu u furtu di pruprietà intellettuale, è ùn cunnosci micca assai rivali dopu à i Cinesi. Ma u più impurtante quì hè a "SUSTENABILITÀ" !!! Nimu ùn deve pretende chì simu à quellu livellu o fà ride i corvi. Perchè un istitutu di teste è di qualificazione, chì hè unu di i requisiti di questu, ùn esiste ancu in TÜBİTAK! Per esempiu; Chì bogie hè u nostru rigalu à sta filiera, u disignu originale ? Pantografu, catenaria a meza omu, etc.
    A nostra vulintà hè chì almenu una istituzione di i contribuenti, ancu istituti è i gruppi di R&D necessarii, unità, categurie in e nostre università, etc., sia stabilitu u più prestu pussibule! PERCHU avemu l'uppurtunità di trasfurmà a nostra ritardanza è ritardi in questu sensu in una opportunità straordinaria è una chance... Ùn ci hè mai statu una dumanda cusì grande in ogni paese di u mondu è ùn serà micca creatu in un futuru vicinu. Stu puntu attiva l'instinctu di fà qualcosa urgentemente, prisentallu è uttene una parte di u pastellu. Hè ancu economicamente currettu. Tuttavia, a sustenibilità hè assai impurtante ancu quì. Questa opportunità hè ancu a più grande opportunità chì pò esse ottenuta per stabilisce u quadru scientificu, ingegneristicu è pussibule in pocu tempu, inseme cù tutta a so periferia. Ùn ci scurdemu : « OGNI SCELTA HA ANCHE UNA RENUNCIA ». Hè sicuru chì quì è in questu prucessu, i dispensabili sò abbastanza secundarii è terziarii. Tali opportunità ùn vene micca facilmente o rapidamente.

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*