Protesta à a curva di a morte in Yüksekova

Prutesta à a Curva di a Morte in Yüksekova: L'ocurrenza frequente di accidenti fatali nantu à a curva tagliata vicinu à a Fontana di Pilonk, situata à u 15u chilometru di a Van Highway, hà causatu una reazione. di a Van Highway, cuntinueghja à causà morti.
Quasi 20 persone anu persu a vita è quasi 30 persone sò state ferite in accidenti di trafficu accaduti in a stessa regione in dui anni.
Infine, u 18 di nuvembre di u 2014, u minibus di passageru cù u numeru di piastra 30 D 0012, guidatu da Sait Dayan, hà scontru cù u camionu cù u numeru di piastra 33 DCH 40, chì viaghjava in a direzzione opposta è ùn pudia piglià a curva.
In l'accidente fatale, u cunduttore Dayan è unu di i passageri in u minibus, Mesut Cansiri, anu persu a vita è 7 passageri sò stati feriti.
Mentri u fattu chì a maiò parte di l'accidenti accadunu in u stessu puntu lascià punti di quistione in mente, u fattu chì nisuna precauzione hè presa malgradu tanti accidenti fatali à a curva causa riazzioni.
PROTESTA À "A MORTE CORRETTA"
I cunduttori di i veiculi impegnati in u trasportu di passageri interurbani, chì sò membri di a Camera di i Conduttori è di l'Automobiles Yüksekova, si sò riuniti à a curva in quistione è prutestavanu chjudendu l'autostrada à u trafficu per 15 minuti.
Facendu una dichjarazione à i ghjurnalisti quì, u presidente di a Camera di i Conduttori è di l'Automobiles Yüksekova, Yavuz Özcan, hà ricurdatu chì quasi 20 citadini anu persu a vita in accidenti di trafficu in l'ultimi dui anni in u locu definitu cum'è a "curva di morte".
Özcan hà dichjaratu chì l'offerta per a strada in quistione ùn hè micca stata fatta ancu s'ellu hè stata inclusa in u prugramma da a Direzzione Generale di l'Autostrade, è chì a sezione di l'autostrada dopu à u tunnel hè diventata ancu assai stretta.
ÖZCAN: MISURE URGENTI SI DEVU ESSERE PIGLIATE
Özcan, chì vulia piglià misure urgenti nantu à l'autostrada per prevene l'accidenti, hà dichjaratu ch'elli anu da cuntinuà e so azzioni s'ellu ùn era micca pigliatu precauzioni.
U presidente di Hakkari Chamber of Drivers and Automobiles Abdi Arslan hà manifestatu a so tristezza per a morte di u membru di a camera Sait Dayan in l'accidentu u ghjornu prima è hà dichjaratu chì parechji accidenti sò accaduti in questu locu annantu à l'anni.
ARSLAN : U GUVERNAMENTE HA VIRTU A SCHIENA À NOI
Arslan hà dettu: "Ancu se i nostri amichi anu ubbiditu à u radar di velocità, ùn anu pussutu scappà di u radar di morte quì. L'autostrada Hakkari-Yüksekova hè stata custruita l'ultima volta in l'anni 90. Avemu sempre aduprà sta strada. Vulemu chì l'autorità truvà una suluzione à sta questione u più prestu pussibule. Siccomu a strada hè stretta nantu à sta strada, dui veiculi anu difficultà à passà fiancu à fiancu. Duranti stu guvernu, strade admirabili sò state custruite da Başkale à Istanbul è da Şırnak à Antalya. Ma sfurtunatamenti, ùn avemu micca vistu una strada cusì in Hakkari. U guvernu ci hà sempre voltatu a spalle finu à avà. "Tuttu ciò chì vulemu da avà hè chì u guvernu vultà a so faccia à Hakkari in quantu à u prublema stradale". Hà parlatu cusì.
SARI: HAKKARI hè trattatu cum'è STEP-FILD
İrfan Sarı, presidente di Hakkari Chambers of Tradesmen and Craftsmen, hà dichjaratu ch'ellu si dispiaceva per quelli chì anu persu a vita in l'ultimu accidente è hà dettu: "Avemu persu parechji di i nostri citadini in incidenti precedenti in questa curva. Questa hè una strada aperta à e rotte internaziunali TIR. Una strada internaziunale deve esse sopra à i standard. Tuttavia, Hakkari hà sempre sperimentatu u trattamentu di u figliolu oghje. Türkiye dà di novu stu trattamentu di u figliolu à Hakkari. Sti strade sò à u livellu di e strade di u paese, per ùn dì micca i standard internaziunali. Ùn hè micca capaci di elevà camioni è veiculi di tonnellate pisanti. I nostri cummercianti di cunduttori affrontanu accidenti fatali ogni ghjornu. Avemu u scopu di cuntinuà tali azzioni per fà sente a nostra voce sia à u publicu sia à l'autorità cumpetenti, rinfurzendu u nostru attivismu per impedisce chì a vita di i nostri citadini sia sprecata. Oghje, avemu pruvatu à fà sente a nostra voce chjudendu l'autostrada à u trafficu. In questu sensu, vulemu chì u publicu sanu sia più attentu in a regione. "Vulemu ringrazià i nostri culleghi è cumpagnie di passageri chì anu participatu à a prutesta cun noi per chjude a strada à u trafficu", disse.
Dopu à u comunicatu di stampa, l'autostrada hè stata riapertura à u trafficu. I cunduttori chì utilizanu l'autostrada sò stati ancu vistu sustene a prutesta cù u klaxone.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*