Prestitu di 181 milioni à u Prughjettu di Tram Izmit

181 Million Loan to Izmit Tram Project: A Municipalità Metropolitana hà tenutu a 1a riunione di a riunione regulare di u cunsigliu in dicembre. U prestitu di 181 milioni per esse ricivutu da Iller Bank per u prughjettu di u Tram, chì hè statu discututu in nuvembre scorsu, hè statu accettatu à l'unanimità.
A Municipalità Metropolitana hà tenutu a prima riunione di u cunsigliu ordinariu in dicembre in u Centru di Cultura è Cungressu Leyla Atakan in a fiera. L'assemblea era presiduta da u sindaco metropolitanu İbrahim Karaosmanoğlu. Mentri u prublema di basura, chì hè stata in l'agenda ultimamente, è perchè u trasportu marittimu ùn hè micca usatu, u tema più impurtante nantu à l'agenda era u rapportu nantu à u Prestitu di Iller Bank per esse usatu in a custruzzione di a linea Tram trà Sekapark è Bus. Terminal. U prestitu di 181 milioni per esse ricevutu da Iller Bank hè statu accettatu à l'unanimità. Karaosmanoğlu, invece, hà annunziatu ch'ellu sprimerà e so opinioni nantu à u sughjettu in u ghjornu di lanciamentu di u Prughjettu Tram 18 di dicembre.
Cità ​​è industria intrecciate
Avemu a cità industriale di Kocaeli è u Portu di u Golfu, chì hè ancu un portu naturali. Dopu avè dettu chì duvemu sviluppà i porti per u sviluppu è u sviluppu di l'industria, i membri di u Cunsigliu di CHP anu dettu: "U portu è a cità sò intrecciati, si dice chì u CHP hè contru à l'industria, ma ùn simu micca contru à questu. Hà riagitu à l'opere portu dicendu: "O ùn dà micca una licenza di custruzzione o ùn dà micca una licenza di portu". Contra e reazioni, Karaosmanoğlu hà dettu: "Cum'è cità, avemu mancatu questu. Hè digià intrutu in a cità internu è l'industria. Avà ogni operatore vole custruisce un portu in a so propria regione. Ci hè un prublema di trafficu nantu à l'Autostrada D-100 è avemu travagliatu annantu à questu tema. Ci hè un desideriu di espansione a capacità di Derince Port. Vulemu ancu chì u portu di Dilovası sia allargatu. "Allora ci saranu più impurtazioni", disse, spieghendu chì i novi porti seranu custruiti.
U prestitu di 181 milioni di lire serà ottenutu
U rapportu in quantu à u Prestitu di l'Iller Bank per esse usatu in a custruzzione di a linea di Tram trà Sekapark è Bus Terminal, chì hè statu discutitu è ​​presentatu à a riunione di u cunsigliu di u Novembre scorsu, hè statu accettatu à l'unanimità. Un prestitu di 181 milioni di TL serà pigliatu da Iller Bank per esse usatu in u travagliu di custruzzione di tram. Tutti i tipi di fonti di ingressu di a Municipalità seranu mostrati cum'è garanzie à u Bancu di Pruvince. Se i pagamenti ligati à u prestitu ùn sò micca scontri, a facilità, a custruzzione è tutti i tipi di immubiliarii custruiti cù stu prestitu seranu ipotecati o impegni à Iller Bank. Parlendu brevemente di u sughjettu, Karaosmanoğlu hà dettu: "A prumuzione necessaria di u prughjettu di Tram sarà fatta u 18 di dicembre. Si mette fine à sta questione dicendu: "Preferite parlà di sta questione quì".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*