Enver Sedat Tamgacı: "SAMULAŞ hè ecologicu"

enver sedat tamgaci samulas hè ecologicu
enver sedat tamgaci samulas hè ecologicu

Enver Sedat Tamgacı, Direttore Generale di SAMULAŞ, hà dettu: "Cum'è SAMULAŞ, pensemu chì esse amichevule à l'ambiente è riducendu a quantità di impronta di carbonu hè a più grande necessità. A cuscenza ambientale hè una di e nostre responsabilità più impurtanti.

Furnisce servizii di "trasportu" sottu Samsun Metropolitan Municipality, Samsun Proje Transportation İmar İnşaat Yat. Cantu. ve Tic. A.Ş.(SAMULAŞ) U direttore generale Enver Sedat Tamgacı hà publicatu un missaghju à l'occasione di u 5 di ghjugnu, u ghjornu mundiale di l'ambiente. Enver Sedat Tamgacı, chì hà dichjaratu ch'elli sò estremamente sensibili à l'ambiente cum'è SAMULAŞ, hà ancu datu un sustegnu tutale à i studii è i sforzi per riduce a quantità di "Impronta di Carbone".

"Avemu cumpratu u mondu à i nostri figlioli"

Enver Sedat Tamgacı hà dettu: "A cuscenza versu l'ambiente hè una di e nostre rispunsabilità più impurtanti" è hà aghjustatu: "Perchè simu quelli chì campanu in questu mondu è simu quelli chì cambianu u mondu u più. Ogni tipu di cura dimustraremu versu l'ambiente hè una sensibilità dimustrata per noi è e generazioni chì venenu dopu à noi per campà in un mondu più còmode. Ùn ci scurdemu chì; Ùn avemu micca ereditatu stu mondu da i nostri antenati, l'avemu prestitu da i nostri figlioli. Hè per quessa chì avemu da guardà sta fiducia cum'è i nostri ochji ", disse.

10 PER OGNI 9 PERSONE RESPIRAU ARIA SURTA !

Enver Sedat Tamgacı, Direttore Generale di SAMULAŞ, hà ricurdatu chì u 5 di ghjugnu di u 1972, a Cunferenza di Stoccolma di e Nazioni Unite (ONU) hà focu annantu à a relazione trà l'omu è l'ambiente è chì oghje hè statu ricunnisciutu cum'è u ghjornu mundiale di l'ambiente da l'ONU, è hà continuatu cum'è seguita:

"U tema di a Ghjurnata Mundiale di l'Ambiente in 2019 hè statu determinatu cum'è "A lotta contru a contaminazione di l'aria". Sicondu i dati di l'Organizazione Mondiale di a Salute (OMS), 10 da 9 persone respiranu aria contaminata per via di l'aumentu di a pupulazione, u cunsumu di carburanti fossili, è l'aria contaminata da a manca di usu di carburanti è tecnulugia pulite. L'aria di Turchia hè almenu 33.4 per centu più contaminata chè l'UE. A rata di usu di carburanti fossili, chì hè una fonte di contaminazione di l'aria, hè di 88 per centu in u nostru paese. In riassuntu, u tema determinatu da e Nazioni Unite hè assai preziosu per attirà l'attenzione à u prublema ambientale più impurtante per u nostru paese. U puntu chì avemu bisognu di ghjunghje cum'è individui è cum'è sucità deve esse una vita sustinibili, un ambiente sustinibili. Per questu, chì duvemu fà oghje, cumu pudemu elevà a nostra cuscenza ambientale à livelli più alti, cumu pudemu fà a ghjente più cuscente ? Chì hè a cuntribuzione di esse rispettu à l'ambiente ? Avemu da risponde à queste dumande è spiegà e risposte. Avemu da esse in una ricerca, andà in a direzzione ghjusta, è invità tutti in quella direzzione. Solu in questu modu, u nostru quartieru, paese, cità, paese è mondu pò stà cum'è l'amemu è resta un legatu per noi è per e novi generazioni per u futuru ".

"Avemu da riduce l'emissioni di carbone"

Dichjarà chì cum'è SAMULAŞ, sò amichevuli di l'ambiente è crede chì a riduzione di a quantità di l'impronta di carbonu hè a più grande necessità, u General Manager Tamgacı hà dettu: "L'esperti ci avvisanu constantemente contru i prublemi ambientali; Pudemu riduce a nostra impronta di carbonu risparmiendu energia è cambiendu alcuni di i nostri abitudini. Per esempiu, aduprendu trasportu publicu cum'è autobus o tram invece di guidà una vittura riducerà ancu l'emissioni di carbonu chì pruvemu. Ùn pudemu micca ignurà elli. Questu hè u nostru duvere umanitariu, u nostru debitu più impurtante per i nostri figlioli.

TRASPORTU PUBLICU INVECE DI USARE UNA CAR !

Enver Sedat Tamgacı, chì hà attiratu l'attenzione à u fattu chì e novi pulitiche di trasportu cuminciaru à esse prudutte in u mondu à partesi di l'anni 1970, hà dettu: "I linii principali di questu approcciu, chì nasce da a sensibilità à tematiche cum'è l'ambiente, l'energia, sustenibilità è equilibriu suciali, è chì hè diventatu di più in più è guasi trasfurmatu in una custituzione ligata à u trasportu urbanu, pò esse riassuntu cusì : inveci di novi investimenti Utilizzu più efficaci di l'infrastruttura esistenti, sviluppu di trasportu publicu, misure per riduce. l'usu di l'automobile ", disse.

UN AMBIENTE PIÙ PULITORE, MENU ACCIDENTI DI TRAFFICO

Enver Sedat Tamgacı, Direttore Generale di SAMULAŞ, hà datu i seguenti punti di vista in l'ultima parte di u so messagiu u 5 di ghjugnu, Ghjornu Mundiale di l'Ambiente:

"Una "campagna tutale" cù a cuuperazione di i vuluntarii in una larga gamma, partendu da l'educazione primaria, da a scala lucale cum'è riunioni di quartiere à i prugrammi televisivi chì copreranu a sucietà sana, permetterà di percepisce u prublema currettamente in u tempu. Semu pronti à participà à tutti i sforzi per riduce l'impronta di carbone in a nostra cità. Ùn deve esse scurdatu chì u prublema ùn hè micca solu di trasfurmà u trasportu in un modu più efficiente è umanu. E pulitiche pusitive da esse implementate in questu spaziu significanu ancu menu cunsumu d'energia, usu più intelligente di e risorse in l'ecunumia, menu accidenti di trafficu, ma u più impurtante, un ambiente più pulitu, cità menu cuncreti è à scala umana, in breve, una più sana è più pacifica. sucità. Da u glubale à a scala lucale, sapemu chì u futuru di l'umanità dipende di un ambiente sustinibili, è u futuru di l'ambiente dipende largamente da i cambiamenti strutturali da esse fatti in u trasportu. Felicitate u 5 di ghjugnu, Ghjornu Mundiale di l'Ambiente, cù a speranza chì e sensibilità annantu à questu tema aumenteranu è chì tutti i persone saranu più cuscenti.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*