U destinu di a stazione di Haydarpaşa hè sempre incerta

oghje in a storia 28 nuvembre 2010 Haydarpasa stazione
oghje in a storia 28 nuvembre 2010 Haydarpasa stazione

U destinu di a Stazione Ferroviaria di Haydarpaşa hè sempre incerta: 4 anni sò passati da u focu in u bastimentu storicu di a Stazione Ferroviaria di Haydarpaşa. Ùn hè ancu chjaru cumu a stazione serà usata dopu à u focu.

U tettu di a stazione, chì hà subitu parechji cambiamenti di u pianu, ùn hè ancu micca restauratu. Ufficiale di a Direzzione Generale di l'Amministrazione di i Ferroviari di u Statu (TCDD) dicenu chì dopu à a restaurazione di l'edificiu di a stazione, serà utilizatu com'è stazione di treni d'alta velocità è un centru per l'attività culturale. Tuttavia, i membri di Haydarpaşa Solidarity pensanu chì u tettu di a stazione hè destinatu à esse usatu cum'è ristorante.

Kadıköy A municipalità ùn hà micca datu una licenza per a stazione, chì i prughjetti di risturazione sò stati appruvati da u Cunsigliu di Conservazione. Ùn hè micca chjaru quandu u prughjettu di rinnuvamentu, chì hè statu licitatu per 12 milioni 473 mila lire, hà da principià. A Solidarity Haydarpaşa hà datu infurmazioni nantu à l'azzione chì piglianu per a stazione storica chì u so tettu hè statu brusgiatu in u 2010 in a riunione chì anu tenutu à a Càmera di l'Architetti. U presidente Sami Yılmaztürk, u Sicritariu Generale Mücella Yapıcı è i membri di Haydarpaşa Solidarity anu assistitu à a riunione di a Camera di l'Architecti di Istanbul. Turgay Kartal, un membru di Haydarpaşa Solidarity è un meccanicu in pensione chì hà travagliatu per TCDD per 37 anni, hà ricurdatu chì anu protestatu da 148 settimane per a Stazione Haydarpaşa, chì hè diventata senza trenu. Kartal "Ùn ci battemu micca solu per salvà a stazione, ma ancu contru un prughjettu di affittu da Harem à a spiaggia di Moda". disse.

Kartal, TCDD è IMM in u 2007, Haydarpaşa, Sirkeci, Maltepe, Zeytinburnu è Halkalı Ellu disse chì hà firmatu un protokollu per preparà prughjetti di zoning prufittuamente per e stazioni cù grandi terreni, in particulare. Spieghendu chì parechji piani di zonificazione sò stati preparati per Haydarpaşa è u so circondu dopu à u protocolu, Kartal hà dettu: "A municipalità di Fatih hà preparatu un pianu di zonificazione di rinnuvamentu per l'intornu di a Stazione di Sirkeci. Tuttavia, TCDD hà presentatu una demanda per a so cancellazione. In più, hè stata opposta per i motivi chì a Stazione Sirkeci hè un assi impurtante per u trasportu ferroviariu in Europa. Per u listessu mutivu, avemu oppostu à i piani fatti per a trasfurmazioni di a Stazione Ferroviaria Haydarpaşa; ma ùn era micca accettatu. Se a causa presentata da TCDD contr'à a municipalità di Fatih hè cunclusa prima, ci sarà speranza ancu per Haydarpaşa ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*