U telefunu ùn piglia micca in Izmir Metro, Izmir face

U telefunu ùn piglia micca in u metro di İzmir, i residenti di İzmir facenu: una persona hè stata ferita per caduta in a stazione di Çankaya u ghjornu precedente è una ambulanza ùn pudia esse chjamata da a stazione perchè ùn hà micca pigliatu u telefunu, chì palesanu u periculu causatu da u telefuninu. mancanza di cumunicazione in i metri.
Mentre chì almenu a cumunicazione "unidirezionale" hè permessa in quasi tutti i metri di u mondu, l'absenza di questu in İzmir hà causatu u publicu à rivolta. I sperti anu dettu: "Se u telefunu ùn funziona micca in u metro, a ghjente serà impotente in una emergenza".
Dopu chì un citadinu hè statu feritu da a scala di a stazione di İzmir Metro Çankaya u ghjornu precedente, i citadini chì ùn anu pussutu ghjunghje à u Serviziu d'Urgenza 112 si sò rivoltati perchè i so signali di u telefuninu sò stati bluccati per ragioni di sicurezza. Fighjendu in altre cità in Turchia è in u mondu, a maiò parte di e stazioni ùn anu micca restrizioni, mentre chì alcune permettenu solu e chjama di l'internu per ragioni di sicurezza. In İzmir, invece, tutti i ligami cù u mondu sò tagliati per quelli chì piglianu u metro.
In u metro, chì hè diventatu a spina di u trasportu cù u sistema di trasferimentu, chì hà purtatu critichi cun ellu, i citadini si sò ribellati contr'à u fattu chì i telefunini ùn anu micca ricevutu. In l'incidentu chì hè accadutu à a Stazione Metro Çankaya di İzmir u ghjornu precedente, Osman Cerit, di 64 anni, hè statu feritu per cascà nantu à a scala di u metro. Ancu se i passageri vulianu chjamà u 112 per annunzià a situazione, i so telefunini ùn anu micca pigliatu. Mentre Yeni Asır hà purtatu l'avvenimenti à l'agenda sottu u tìtulu di "Life Market in the Metro" ieri, hè statu revelatu chì i telefoni "tiranu" in altre cità induve u serviziu ferroviariu hè dispunibule.
Esisti in u mondu, ùn avemu micca
In u sistema di metro è di ferrovia ligera in Istanbul, Ankara è Bursa, a ghjente pò chjamà fora in stazioni di metro, ma e chiamate esterne sò bluccate per ragioni di "sicurezza". In e cità di u mondu, ùn ci hè micca interruzzione in a cumunicazione. Per esempiu, l'inviu di missaghji di testu, e chjama, l'accessu à l'Internet è a marcazione di u numeru d'emergenza 30 sò permessi in 911 stazioni in New York. Hè liberu di fà chjamate, mandà missaghji di testu è accede à Internet in u metro di Londra. U Metro di Parigi hà telefoni cellulari, è u Metro di San Francisco hè liberu di fà chjamate, mandà missaghji di testu è accede à Internet. In fatti, hè cunnisciutu chì a ghjente hà prutestatu i fornituri di serviziu perchè i signali di l'operatori GSM diminuinu in 2011 stazioni in 4.
Flame ùn hà micca piaciutu i mostri
U direttore generale di İzmir Metro Sönmez Alev, invece, hè a quistione di Yeni Asır, "Perchè i telefoni ùn piglianu micca in u metro", "Ci hè un trasportu unidirezionale in altre cità, perchè micca in Izmir?" , "Hè per ragioni di sicurità?" ùn hà micca rispostu e so dumande. Alev hà dettu: "U prublema ùn hè micca causatu da noi, dumandate à l'operatori GSM nantu à sta situazione. Dà esempi da altre cità, ùn dà esempi di sti cità. Ùn faraghju più cumenti ", disse.
L'affare durò 3 anni.
In u 2003, un accordu hè statu fattu cù l'operatore GSM (TURKCELL) per un periudu di 3 anni per utilizà i telefuni mobili in ogni locu, cumprese tunnel, stazioni è in u metro. Per questu, u sistema di radiu sotterraneo di u metro è i trasmettitori di signali di l'operatore GSM sò stati integrati. Cusì, i telefoni cellulari puderanu esse usatu sia in stazioni di metro sia in vitture di metro. In ogni casu, dopu à l'accordu di 3 anni, i telefuni si sò silenziu senza spiegà u mutivu à u publicu. Per d 'altra banda, i funzionari di u Dipartimentu di Pulizia di İzmir anu dichjaratu chì ùn ci era micca applicazione per elli in termini di "sicurezza".
Presidente di l'Associazione Sanitaria d'Urgenza per Tutti è Vicepresidente Provinciale CHP İzmir Dr. Ülkümen Rodoplu, invece, hà dettu chì a mancanza di telefuni mobili in u metro puderia lascià a ghjente impotente in un eventuale disastru. Rodoplu hà dettu: "Per questu, prima di tuttu, l'operatori statali è GSM anu da truvà suluzioni".
Chì dice u citadinu ?
Tolga Cetin(17) Studiente
Vulemu ghjunghje à i nostri parenti in casu d'emergenza mentre simu sotterranei in u metro. Quandu vulemu ghjunghje à qualchissia, duvemu esse capace di chjamà quella persona. Per quessa, i signali di u telefuninu mobile deve esse attivati ​​in u metro.
Aaron Kursun (38) Currier
L'app hè cusì sbagliata. A limitazione di a libertà di cumunicazione hè unu di i più grandi sbaglii fatti da u CHP. In una emergenza, pudemu avè bisognu di chjamà u 112 quandu avemu avutu l'incomodità mentre pigliate u metro.
Ayfer Bostanci(53) Casalinga
Aghju utilizatu u metro è a cumunicazione hè tagliata. Questu hè un muvimentu sbagliatu. Una emergenza pò accade à mè. I telefunini mobili sò un must in u metro.
Ahmed Kingi(17) Disoccupatu
I signali di u telefuninu deve esse attivatu in u metro. Perchè se vulemu ghjunghje à i nostri parenti, ùn pudemu micca cuntattà elli.
Hülya Erdogan (35) Produttore di tessili
Quale sarà a rispunsabilità quandu e cose ci succedenu ? Izmir si merita. Sfurtunatamente, quelli chì anu vutatu per u CHP sò puniti.
Hamide Arıcı (45) Fabbricante di Tessili
Siccomu İzmir hè da CHP, tuttu mancassi. Saria statu assai sfarente s'ellu hè statu appartenutu à un altru partitu. I signali di u telefuninu deve esse attivatu. A municipalità deve pensà à questu.
İbrahim Olgun (48) Magazzino di mobili
Se taglianu u signale di u telefuninu in u metro per ragioni di sicurezza, puderanu intensificà a so attività di ricerca à l'entrate di u metro. Hè megliu piglià a precaution in anticipu. Negà u dirittu di e persone à cumunicà ùn hè micca un cumpurtamentu adattatu. Finu à quandu pudemu andà pruibendu ?
Nur Akbaş (21) Lavoratore autonomo
I telefoni cellulari deve esse attivati. Per quessa, si deve piglià precauzioni. Puderanu fà u metro adattatu per i telefoni cellulari.
Melahat Çelebi (41) Travagliatore autonomu
Dopu tuttu, ci hè un studiu di casu chì minaccia a vita. Misure deve esse pigliatu, ma a libertà di cumunicazione di e persone ùn deve esse ristretta.
Demet Özkeskin(17) Studiente
Tutti avemu u dirittu di cumunicà unu cù l'altri. I segnali di i telefoni cellulari devenu esse accesi. Cumu chjamemu i nostri parenti quandu ci succede qualcosa?
Sinan Yorulmaz (22) Cummerciante
I telefoni cellulari devenu esse accesi. Pudemu chjamà i nostri parenti in casu d'accidenti. Pudemu truvà una manera di piglià a cura di e cose piuttostu chè d'aspittà una ambulanza.
Ahmet Doğanay (24) Travagliatore autonomu
I telefoni cellulari deve esse attivati. Deve esse apertu per esse ghjuntu in ogni emergenza.
Critiche forti da e social media
Per d 'altra banda, a mancanza di ricezione di i telefoni cellulari in u metro di Izmir hà attiratu forti critiche nantu à e social media. Alcune di sti critichi sò:
- Ùn ci hè micca una chjama esterna da u metro di Istanbul, ma i citadini ponu chjamà fora. Sì qualchissia ùn pò micca chjamà, venite è chjamateci.
- Ci hè un sistema di ferrovia sotterranea in Bursaray è i telefoni sò pieni. GSM ùn hè micca sfarente.
- Si spara bè in tutte e stazioni di metro in Istanbul.
- Hè rimorchiatu nantu à Marmaray, ancu sottu à u sottumarinu, ma a ghjente di Izmir a tira in Izmir.
– A ghjente di Izmir soffre dighjà assai, ùn deve micca ancu avè un telefuninu.
- Dopu chì u bomber suicida a dumanda, faci un harakiri cù u dispusitivu chì porta. Dunque ùn hè micca bisognu di signale di u telefuninu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*