Sviluppu sorpresa in u prughjettu di Tramway di Izmir

Sviluppu sorpresa in u prughjettu di u Tram di Izmir: a municipalità metropolitana di Izmir farà un cambiamentu sorpresa in a strada di u tram di 13 chilometri trà Üçkuyular è Halkapınar, dopu suggerimenti è critiche, in particulare da e camere prufessiunali. Un prughjettu alternativu hè statu preparatu nantu à l'istruzzioni di u sindaco di a municipalità metropolitana Aziz Kocaoğlu per custruisce a sezione trà Üçkuyular è Konak di u tram, chì hè stata consegnata à a cumpagnia di pruduttori, nantu à a strada esistente nantu à a strada Mithatpaşa, invece di i marciapiedi, parcheggi. è parchi d'arburi di Mustafa Kemal Sahil Boulevard. Se Kocaoğlu dà l'appruvazioni finali, a cumpagnia di produzzione serà avvisata di u cambiamentu di rotta.

A PRIMA REVISIONE SALVA I MUFFLES

Üçkuyular- Halkapınar, chì hè una di l'alternative impurtanti per a suluzione di u prublema di trasportu in u centru di a cità di İzmir, Karşıyaka- L'offerta per i tram Bostanlı hè stata fatta. Nanzu à l'offerta, e camere prufessiunali, in particulare a Càmera di l'Architetti, anu manifestatu alcune di e so riserve è obiezioni. E camere prufessiunali suggerenu chì a strada deve esse inseme cù u flussu di trafficu di i veiculi esistenti da a strada Mithatpaşa, invece di passà per Mustafa Kemal Sahil Boulevard da Üçkuyular à Konak. E camere prufessiunali anu pigliatu una postura in favore di ùn passà per a striscia mediana induve l'arbureti di more è i parcheggi sò situati in Şair Eşref Boulevard, aduprendu a strada esistente, è ùn ponenu barriere per impediscenu i pedoni di attraversà a linea. E camere prufessiunali, chì vulianu chì l'arburi ùn sò micca tagliati, dumandavanu chì una strada separata ùn sia micca custruita per u tram. Durante a fase di preparazione di e specificazioni di l'offerta, a municipalità metropolitana di Izmir hà fattu una revisione tenendu in contu l'obiezioni di e camere prufessiunali, un annu fà in dicembre 2013. Hè statu decisu chì a linea vene da Mustafa Kemal Sahil Boulevard à Konak è dopu avè passatu Konak Pier, cambiassi à un sistema mistu, a linea seria posta nantu à a strada esistente, i tramvii seranu parti di u trafficu è si opera in cunfurmità cù u sistema di signalazione. In Şair Eşref Boulevard, u passaghju di a linea per a mediana hè stata abbandunata. Cusì, i mulberry sò stati salvati da esse tagliati. Tuttavia, a pruposta di e camere prufessiunali chì a linea trà Üçkuyular è Konak deve passà per a strada Mithatpaşa ùn hè micca stata cunsiderata 1 annu fà.

PARKING CAR; A CRITICA DI L'ARBURU E A SPIA ERA EFFICACE

A cumpagnia Gülermak hà vintu l'offerta di tram. In l'aostu di u 2014, un cut cut site hè statu fattu à a cumpagnia. I siti di custruzzione sò stati stabiliti. In ogni casu, a reazione di e camere prufessiunali chì l'arburi nantu à u Beach Boulevard ùn sò micca stati tagliati è chì a relazione di i pedoni cù a costa hè stata interrotta da una linea di tramvia à dui corsi dopu chì a strada di 6 corsi cuntinueghja. Per d 'altra banda, a diminuzione di i parcheggi in Sahil Boulevard hè statu ancu criticatu da i citadini chì vivenu quì.

KOCAOĞLU spiegà

Hè risultatu chì a Municipalità Metropolitana, chì hà realizatu a prima rivisione tenendu in contu i suggerimenti di e camere prufessiunali un annu fà, hà preparatu un prughjettu di strada alternativa per a linea da esse purtata à a strada Mithatpaşa trà Üçkuyular è Konak, sta volta 5. mesi dopu à l'offerta. U sindaco di a municipalità metropolitana, Aziz Kocaoğlu, cunsiderà e sensibilità, critiche è suggerimenti nantu à u Boulevard Mustafa Kemal Sahil, hà avutu un prughjettu di strada alternativa preparata, chì prevede u passaghju di a linea da a strada Mithatpaşa. U presidente Kocaoğlu hà annunziatu ch'elli piglianu a linea di tram à a strada Mithatpaşa durante u viaghju di u Cunsigliu di Sviluppu Economicu è di Coordinazione di Izmir in a Nova Fiera di Gaziemir.

L'APPROVAZIONE FINALE NON HAI ANCORA DATA

Kocaoğlu ùn hà ancu datu a so appruvazioni finali per u prughjettu di a strada alternativa in quantu à u transitu di u tram chì hà annunziatu nantu à a strada Mithatpaşa. S'ellu mette a so firma sottu à a decisione di cambià, a nova strada è a cumpagnia di u cuntrattu di u prughjettu serà notificata à Gülermak. Hè statu dichjaratu chì u cambiamentu ùn hà micca affettatu negativamente u prucessu di licitazione di 3 anni. Cusì, centinaie d'arburi, chì sò nantu à l'agenda per esse sguassati, contr'à e quali reagiscenu e camere prufessiunali, fermanu in u locu.

TOPAL: STA DECISIONE hè a decisione giusta

U presidente di a Camera di l'Architecti di Izmir, Hasan Topal, hà dettu chì hà trovu assai pusitiva a decisione chì u tram passa per a strada Mithatpaşa cum'è l'anu suggeritu. Topal hà dettu chì i cambiamenti fatti prima trà Konak Pier è Alsancak Train Station s'eranu trasformati in u modu chì suggerenu, ma anu annunziatu chì u prughjettu averà qualchì riflessione negativu nantu à a cità perchè Mithatpaşa Street ùn era micca preferitu Ö Avà una linea di tram in a regione induve l'accessu di e persone à a riva era digià tagliatu da i veiculi à 6 corsie. Saria difficiule di ghjunghje à a costa cù duie linee di tram. "Se a decisione di a strada Mithatpaşa hè definitiva, seria assai ghjustu", disse.

TRAFFICO MIXTU

Se u percorsu di a linea di Tram di Konak, chì principia vicinu à u mercatu in Piazza Fahrettin Altay, cambia, operarà mischiatu cù u trafficu esistente da a strada Mithatpaşa finu à Konak. Si adatta à a signalazione. A linea di tram, chì passerà sottu à u ponte pedonale davanti à Konak Pier è cuntinueghja longu à a strada finu à Gazi Boulevard, entrerà in Şehit Fethi Bey Street è da quì, sparterà a strada cù u trafficu stradale. Dopu Cumhuriyet Square, a linea procederà à Şehit Nevres Boulevard è da quì à Şair Eşref Boulevard. A linea di tram sarà divisa in dui: a partenza è l'arrivu. A linea, chì cuntinuerà in questu modu finu à a piazza Vahap Özaltay, si riuniscerà di novu vicinu à a Stazione Ferroviaria d'Alsancak. A linea di tram, chì porta à a strada Şehitler dopu à a stazione, finisce in a Zona di Deposito Halkapınar di a Metro Izmir.

 

1 Comment

  1. Un pensamentu è una decisione bona è raziunale. Felicitazioni. U modu di mente hè unu! Hè piacevule à vede è à sente chì stu puntu hè capitu è ​​capitu da quelli cuncernati. Il ne reste qu’à planifier et à réguler les flux de circulation de manière rationnelle, technique, scientifique, sociologique et urbanistique. In questu cuntestu, l'opinione di l'ambiente deve esse ascoltata è l'argumenti ghjustificate deve esse cunsideratu. PER FAVORE RICORDATE; A maiuranza di quelli chì pruducenu idee ùn cascanu micca da u pianu di u sotano nantu à a so testa è ùn anu micca perdita di cunniscenze, maniere o costumi, nè soffrenu un colapsu mentale. Inoltre, pudete scuntrà tali persone chì pudete solu prufittà, serà benefica. À u cuntrariu, l'impurtante hè di pudè parlà, pianificà è implementà cumu u pozzu deve esse coperto prima chì u zitellu cascà in u pozzu! Spergu, in u stilu tipicu di Izmir, ùn ci sarà micca una nova storia senza fine, nè tempu longu !

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*