Studiente chì hè mortu in l'accidentu di Adaray hè statu intarratu

U studiente chì hè mortu in l'accidentu di Adaray hè statu intarratu: U corpu di Zeynep Kılıç, di 19 anni, unu di i dui studenti universitari chì hè mortu per via di a so splutazioni da un trenu suburbanu in u distrittu Adapazarı di Sakarya, hè statu intarratu in a so cità nativa, Simav distrittu di Kütahya.

U funerale di Kılıç, chì u vestitu di nozze hè statu postu nantu à u so cercuettu, Karşıyaka Hè statu purtatu davanti à a so casa in u vicinatu, è a so famiglia è i parenti sò stati pigliati per halal è pricatu.

U corpu hè statu intarratu in u Cimiteru di Harmancık dopu a preghiera funebre tenuta à meziornu in a Moschea Halil Ağa cù a participazione di u guvernatore di u distrittu Simav Gökhan Gürbüzerol, u sindaco Süleyman Özkan è i citadini, è a famiglia è i parenti di u studiente.

In Adapazarı, u 18 di dicembre, u trenu suburbanu chì trasportava i passageri trà u centru di a cità è u distrittu di Arifiye hà scontru cù i studienti di a Scola Professionale di i servizii di salute di l'Università Sakarya Zeynep Kılıç è Tekin Dündar vicinu à u passaghju à livellu in u locu di Donatım. I studienti sò morti in scena.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*