Bogazköprü Logistics Village hè statu apertu in u 2015.

L'apertura di u Boğazköprü Logistics Village hè stata posposta à u 2015: L'apertura di u Boğazköprü Logistics Village, induve Kayseri, İncesu è Mimarsinan OIZs avianu grandi speranze per un trasportu rapidu è prezzu à i mercati stranieri, hè stata posposta à 2015 per via di a prolongazione di l'opere di espropriazione.

L'apertura di u Boğazköprü Logistics Village, induve l'industriali di Kayseri anu speratu, hè lasciata per l'annu prossimu.

Hè statu infurmatu chì u paese di logistica, chì era cuminciatu à esse stabilitu da a Direzzione Generale di TCDD in 2009, hè stata ritardata per via di a prolongazione di e prucedure di espropriazione di a terra, è per quessa l'apertura seria ritardata.

U paese logisticu, chì hè statu stabilitu nantu à una superficie di circa 1 milione di metri quadrati à u puntu di unione di a linea ferroviaria Kayseri-Mersin è Kayseri-Ankara vicinu à u Village Oymaağaç, hè previstu di facilità u trasportu di i prudutti di l'imprese. in Kayseri, İncesu è Mimarsinan OIZs, a Zona Franca di Kayseri è diverse parti di a cità à i mercati domestici è stranieri. In u paese di logistica, chì hà ancu un parcu di cuntainer, rampe di carica è a maiò parte di l'unità di serviziu sò stati cumpletati è cuminciati à serve. Hè statu dichjaratu chì e carenze in u paese di logistica, chì i travaglii di custruzzione sò realizati gradualmente per via di a prolongazione di i prucessi di espropriazione di a terra, sò pruvati à esse eliminati, serà più benefiziu se u paese hè operatu da u settore privatu. è i circuli di cummerciale sò stati cuntattati in questu sensu. U guvernatore di Kayseri, Orhan Duzgun, hà dichjaratu chì u Boğazköprü Logistics Village hè di grande impurtanza per l'industriali chì anu prublemi in u trasportu, è chì i sforzi sò fatti per apre u serviziu cumpletu. Cù a messa in piena capacità di u paese di logistica, a quantità di merci è trasportu di merci di Kayseri fora di a pruvincia aumenterà à 1.7 miliardi di tunnellate ", disse.

Enfatizendu chì una di e dumande prominenti di u mondu cummerciale di a cità hè un accessu faciule à u portu di Mersin è altri punti di cummercializazione è di esportazione, u guvernatore Duzgun hà dettu: "Avemu dettu à u Primu Ministru è à u Ministru di i Trasporti chì u Bogazköprü Logistics Village hè d'impurtanza vitale. per u trasportu di i prudutti. Sforzi sò fatti per purtà l'attività in u paese. Cù l'attivazione di u Boğazköprü Logistics Village, a quantità di trasportu di merci aumenterà à 1.7 miliardi di tunnellate annu. Dunque, serà assicuratu chì i prudutti industriali pruduciuti in a regione ponu facilmente ghjunghje à i porti di esportazione ".

U travagliu novu insufficiente à l'aeroportu

Nutendu chì u trasportu per l'aria hè ancu impurtante per l'industriali è l'affari, u guvernatore Duzgun hà dettu: "Per furnisce un trasportu faciule, l'aeroportu di Kayseri deve ancu esse preparatu per transizioni còmode. Düz hà dettu: "L'aeroportu di Kayseri hè insufficiente. Ci hè una congestione in i salotti di arrivi è partenze. E strutture esistenti anu da esse purtate à i standard internaziunali. U travagliu hè fattu nantu à questu. U Ministeru di a Difesa Naziunale hà accunsentutu per l'attribuzione di una zona di 250 mila metri quadrati à u Ministeru di i Trasporti. L'Autorità di l'Aeroporti di u Statu (DHMI) prepararà u prugettu, cù l'applicazioni da fà, ci sarà sollievu in i terminal di passageri è altre unità. Attualmente, una media di 40 aerei sbarcanu è partenu da l'aeroportu ogni ghjornu. Dui anni fà, stu numeru era 30 ". Indicà chì Erciyes Ski and Winter Sports Center prumetti ancu un futuru seriu, Duzgun hà dettu: "Pronto i gruppi di tour urigginati da l'Olanda cumincianu à ghjunghje. Hè inevitabbile chì più turisti venenu à l'aeroportu, chì aghjunghjenu a densità. Dunque, avemu definitu bisognu di novi terminali. Cù i novi edifici è arrangiamenti da esse fatti nantu à una zona di 250 mila metri quadrati da u Ministeru di i Trasporti, l'aeroportu di Kayseri avarà l'uppurtunità di furnisce un serviziu megliu à i passageri. U prublema di parcheghju deve ancu esse risolta. In breve, averemu terminali in l'aeroportu induve l'ospiti entranti è in uscita ponu esse scuntrati è partiti in ambienti più muderni è più belli in u prossimu periodu.

I circuli cummerciale sò stati cuntattati per u settore privatu per gestisce u "paesu"

In u paese di logistica, chì hà ancu un parcu di cuntainer, rampe di carica è a maiò parte di l'unità di serviziu sò stati cumpletati è cuminciati à serve. Hè statu dichjaratu chì e carenze in u paese di logistica, chì i travaglii di custruzzione sò realizati gradualmente per via di a prolongazione di i prucessi di espropriazione di a terra, sò pruvati à esse eliminati, serà più benefiziu se u paese hè operatu da u settore privatu. è i circuli di cummerciale sò stati cuntattati in questu sensu.

Impianto gigante di 1 milione di metri quadrati

Boğazköprü Logistics Village hè statu stabilitu nantu à una superficie di circa 1 milione di metri quadrati à a junzione di e linee ferroviarie Kayseri - Mersin è Kayseri - Ankara vicinu à u Village Oymaağaç. U paese di logistica ùn hà micca solu apre a strada per u settore di u trasportu, furnisce l'accessu à i mercati domestici è stranieri di merchenzie industriali prodotte in Kayseri OIZ è Kayseri Free Zone, chì sò vicinu, ma ancu furnisce facilità d'accessu à i prudutti. di l'OIZ İncesu è Mimarsinan è i prudutti di l'imprese chì operanu in diverse parti di a cità.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*