U guvernu cinese appruva un prughjettu di l'aeroportu di capacità di 72 milioni

U guvernu cinese hà appruvatu u prughjettu di l'aeroportu cù una capacità di 72 milioni: U guvernu cinese hà appruvatu u prughjettu di l'aeroportu cù una capacità annuale di 72 milioni, chì hè previstu per esse custruitu in a capitale Beijing.
U prughjettu di l'aeroportu costarà 80 miliardi di yuan (circa 13,1 miliardi $) è hè previstu di entre in serviziu in 2018, a Cummissione Naziunale di Sviluppu è Riforma di a Cina hà dettu in una dichjarazione.
Hè statu dichjaratu chì l'aeroportu, chì serà custruitu annantu à una superficie di 700 mila metri quadrati cù una zona terminale in u sudu di Pechino, servirà 2 milioni di tunnellate di carica è 620 150 voli annu. Hè dichjaratu chì l'aeroportu da esse custruitu averà 24 parcheggi per l'aerei di passageru, 14 grembiuli di parcheghju per i piani di carica, è ancu XNUMX spazii di mantenimentu di l'aeronautica.
Hè statu annunziatu chì a Capital Airlines Company statale è u Dipartimentu di Gestione di u Trafficu Aereo Regionale di u Nordu di a Cina intraprenderà a custruzzione in u corpu di l'Amministrazione di l'Aviazione Civile Chine è di i Carburanti di l'Aviazione Naziunale di China.
Hè nutatu chì u novu aeroportu serve à a crescente dumanda di trasportu aereu in Pechino, sviluppà un sviluppu equilibratu in u nordu è u sudu di a capitale, è aumentà a cumpetizione in u settore di l'aviazione civile à u stessu tempu.
Inoltre, hè statu dichjaratu chì e linee di transitu cunnesse à u novu aeroportu seranu stabilite in a parti sittintriunali di Pechino, in modu chì duverà menu di 30 minuti per ghjunghje à u novu aeroportu da i punti cintrali di a cità.
Attualmente, ci sò dui aeroporti in a capitale Pechino. L'Aeroportu Internaziunale di Capitale, situatu à nord-est di Pechino, hà servitu à circa 2013 milioni di passageri in 84, facendu u sicondu aeroportu più trafficatu in u mondu.
Per d 'altra banda, hè enfatizatu chì cù u sviluppu ecunomicu di a Cina, l'aumentu di u livellu di benessiri di a classe media è a pianificazione di u viaghju d'oltremare in u paese hè diventatu sempre più cumuni. Sicondu i dati di l'Amministrazione Naziunale di Turismu di a China, hè statu arregistratu chì più di 100 milioni di Cinesi anu viaghjatu à l'esteru da nuvembre.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*