I Cinesi custruiranu Kanal Istanbul gratuitamente in cambiu di terra

I Cinesi facenu Kanal Istanbul gratuitamente in cambiu di terra: u giant di a custruzzione di a China si prepara per una mossa seria in Kanal Istanbul. A cumpagnia chinesa, chì vulia fà tuttu u canali gratuitu, dumandava ch'elli sianu attribuiti terreni gratuiti intornu à u canali in cambiu di custruisce u canali.
Hè statu amparatu chì u più grande giant di custruzzione di a China hè interessatu in Kanal Istanbul è hè vinutu in Turchia per questu. U più grande giant di a custruzzione di a Cina, chì si trova in u primu postu in u mondu in u campu di u cuntrattu, si prepara à una mossa seria in quantu à Kanal Istanbul, chì hà travagliatu meticulosamente.
Hè statu dichjaratu chì u CEO di u più grande gruppu di custruzzione è infrastruttura di a Cina hè ghjuntu in Turchia in l'ultimu mese. Sicondu l'infurmazioni ricevuti, u CEO, chì hà tenutu diverse riunioni in Ankara è Istanbul, hà avutu un libru in e so mani chì includeva i preparativi chì anu realizatu per Kanal Istanbul. In cunseguenza, a cumpagnia chinesa prevede un volumu cummerciale tutale di 50 miliardi di dollari per u prugettu.
A cumpagnia chinesa, chì vole fà tuttu u canali gratuitu, esige ch'elli sianu attribuiti terreni gratuiti intornu à u canali in cambiu di custruisce u canali. Hè previstu di rializà sei cità novi nantu à questi terreni, è di cummercializà e residenze in i segmenti di u mediu è di lussu per esse custruitu quì à investitori domestici è stranieri. Mentre chì a cumpagnia chinesa prughjetta di realizà u prughjettu di u canali in tappe, prevede un investimentu di 5-6 miliardi di dollari in u primu locu.
A cumpagnia hà tenutu una di e riunioni impurtanti in Turchia cù DAP Yapı. Una pruposta hè stata fatta à DAP per a custruzzione di una rùbbrica chì appellu à A è A Plus da e cità in quistione. Una riunione preliminare hè stata tenuta à i Premii di a Pruprietà Europea, induve DAP hà ricevutu 15 premii u mese passatu, mentre chì e discussioni si sò tenute nantu à i dettagli in Istanbul.
U presidente di u Cunsigliu di Dap Yapı, Ziya Yılmaz, hà cunfirmatu a riunione è hà dettu: "Aghju vistu chì u giant cinese hà fattu un studiu meticuloso è detallatu nantu à u prugettu. Eramu fieri di l'offerta chì ci hè ghjunta, l'avemu valutata ", dice.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*