E duie cumpagnie di treni giganti di a Cina CSR è CNR si sò unificate

E duie cumpagnie di treni giganti di a Cina CSR è CNR si sò unificate: In a notizia di l'agenzia Shinhua, hè statu dichjaratu chì u primu prughjettu di u pianu di e duie più grandi cumpagnie di fabricatori di treni di u paese, CSR è CNR, in u scopu di a fusione hè statu finitu. Un ufficiale di a Cummissione di l'Assisi Publici, l'Audit è a Gestione di a Cina hà annunziatu chì u prugettu di fusione di e cumpagnie CSR è CNR hè statu sottumessu à u cunsigliu statale.
Hè statu dichjaratu chì a fusione hè accaduta à a dumanda di u guvernu cinese, mentri era nutatu chì a cumpagnia di CSR cumprà tutte l'azzioni di CNR.
Per d 'altra banda, hè statu dichjaratu chì a nova cumpagnia di pruduzzione di treni chì deve esse formata da a fusione serà chjamata "China Railway Vehicles Company" è u so valore tutale hè previstu di 300 miliardi di yuan (circa 50 miliardi di dollari).
Hè statu dichjaratu chì l'accordu pianificatu trà e duie cumpagnie facilità a reta di ferrovia d'alta velocità di a China è eliminà a cumpetizione trà e cumpagnie.
À u principiu di questu annu, hè statu annunziatu chì 800 miliardi di yuan seranu investiti in a custruzzione di a ferrovia, una ferrovia di 7 mila chilometri seria messa in serviziu è a custruzzione di 64 novi prughjetti seranu cuminciati. Quist'annu, 64 di 46 novi prughjetti sò stati appruvati in Cina, 14 novi linee ferroviarie sò state messe in serviziu.

 

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*