Firma turca nantu à u metro iranianu

Firma turca nantu à a metro iraniana: l'Iran hà cuminciatu à dà i so prughjetti infrastrutturali più impurtanti à i Turchi. Dopu à u prughjettu di l'autostrada di 300 chilometri, Ankaralı Bergiz İnşaat custruirà a Linea di Metro Tabriz di 850 milioni di dollari.

L'Iran, chì hà attraversatu tempi difficiuli per via di l'embargamenti imposti da l'Occidenti dapoi anni, hè intrutu in un novu periodu cù u presidente moderatu Hasan Rouhani chì vene à u putere. L'amministrazione di Teheran, chì vole aumentà a cuuperazione ecunomica in l'arena glubale, hà realizatu prughjetti impurtanti cù Türkiye. Dopu à u prughjettu di l'autostrada di 300 chilometri, l'Iran hà avà affidatu u so travagliu più impurtante in l'infrastruttura à i Turchi. L'Iran hà datu u prughjettu di a Linea di Metro Tabriz à Bergiz İnşaat da Ankara. Dichjarà chì a linea di metro serà custruita per 850 milioni di dollari, u membru di u Cunsigliu di Bergiz İnşaat Berfu Tutumlu hà dettu: "A linea per a quale avemu firmatu u memorandum d'intesa preliminare parte da l'Aeroportu di Tabriz, passa u centru di a cità è cunnetta à a Strada Circundante Sud. Vulemu purtà u prugettu in 2017. "A settimana passata, una delegazione di l'Iran, guidata da u Vice Governatore di a Pruvincia di Tabriz, hè ghjunta è esaminò u nostru travagliu", disse.

2 PROGETTI 1.8 MILIARDI DOLLARS
Ricordendu chì Bergiz İnşaat, basatu in Ankara, hà intrapresu a custruzzione di l'autostrada Tabriz-Bezirgan, unu di i prughjetti stradali più impurtanti di l'Iran, in Aostu, Berfu Tutumlu hà dettu: "Avemu firmatu u prughjettu di l'autostrada di 255 chilometri cù l'Iran. U costu di u prugettu, chì serà implementatu cù u mudellu di build-operate-trasferimentu, serà di circa 1 billion dollars. "Cù a custruzzione di u metro, u costu tutale di i prughjetti 2 righjunghji 1.8 miliardi di dollari", disse.

35 PERCENT DIVENTA IRAN
I lati turcu è iranianu anu stabilitu una cumpagnia cumuna per u prughjettu di l'autostrada trà Tabriz è Bezirgan. Bergiz İnşaat avarà una quota di 65 per centu in a cumpagnia di nova creazione, mentre chì u Ministeru di e Strade iranianu assumerà a parte restante. Fundatu in u 1975, Bergiz İnşaat hà più di mille impiegati.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*