Una mossa piacevule nantu à u Bay Bridge

Una mossa piacevule nantu à u Ponte di u Golfu: Cù a participazione di a banca straniera Deutsche Bank in u prughjettu di l'autostrada Geze-Izmit, a maiò parte di i prublemi in u campu di i finanzii sò stati risolti, è u periodu di maturità hà duppiatu.
U prughjettu di l'autostrada Gebze-İzmir, chì hà un costu d'investimentu tutale di circa 7.4 miliardi di dollari, hà creatu un pacchettu di rifinanziamentu di 5 miliardi di dollari per tuttu u prughjettu cù a participazione di Deutsche Bank à ottu banche turche chì sò in u primu stadiu di finanziamentu. , è a maturità di u finanziamentu precedente hè stata allargata à 7 anni, chì era 15 anni.
Trè fonti bancari familiarizati cù a materia anu dettu à Reuters, mentre chì un accordu di rifinanziamentu hè statu righjuntu, u cuntrattu serà firmatu prestu.
Una fonte bancaria hà dettu: "U novu pacchettu di finanziamentu serà vicinu à 5 miliardi di dollari, u termini di prestitu serà di 15 anni", mentre chì una altra fonte hà dettu chì u costu di u novu prestitu serà intornu à Libor plus 500 punti di basa.
U prughjettu di l'autostrada, chì hè statu licitatu in u 2009 cù u mudellu di custruzzione-operazione-trasferimentu, hè statu vintu da u consorziu Nurol-Astaldi-Özaltın-Makyol-Yüksel-Göçay İnşaat cù una offerta di diritti operativi per 22 anni è 4 mesi. Dopu à l'offerta, Yüksel Group abbandunò u cunsorziu.
U prughjettu di l'autostrada Gebze-Orhangazi-İzmir, chì include ancu u ponte di traversata di a Baia di İzmit; Mentre era divisu in duie fasi cum'è Gebze-Orhangazi è Orhangazi-İzmir, a seconda fase era ancu divisa in dui gruppi cum'è Orhangazi-Bursa è Bursa-İzmir. Un finanziamentu separatu hè statu pianificatu per ogni fase.
NEW PAQUETE hè creatu
Per a custruzzione di a parte trà Gebze è Bursa, cumpresu u ponte, in u prugettu, 2 miliardi di dollari di finanziamentu sò stati ottenuti da ottu banche turche, è u cunsorziu chì hà intrapresu u prughjettu mette in equità di 1.4 miliardi di dollari.
A cuntribuzione di l'equity è u prestitu da i banche sò stati pianificati per u restu di u prugettu, mentre chì un cunsorziu di banche, u numeru di quale hà aumentatu à nove, hà creatu un novu pacchettu di refinancing per tuttu u prugettu.
Una fonte bancaria hà dichjaratu chì u vechju pacchettu di finanziamentu hè statu furnitu in i tempi chì i mercati eranu peggiu di l'oghje, è hà dettu: "In u periodu di finanziamentu precedente chì i banche furnianu in 2012 è 2013, quandu a custruzzione di u ponte hè finita, questu hè. , quandu u risicu di custruzzione diminuite, cù un pacchettu chì include un grande refinancing, hè destinatu à copre tuttu u prughjettu. U big package era un scenariu assai anticipatu. Questu hè veramente ciò chì succede avà.
In realtà, a percepzione chì "Deutsche hà intervenutu è dunque stu pacchettu hè statu creatu" ùn hè micca assai currettu. Stu pacchettu seria cunfiguratu prestu, ma micca avà, da u stessu gruppu bancariu lucale. Dopu tuttu, u sustegnu di i banche turchi per portà u prugettu à questu puntu hè innegabile ".
E banche turche implicate in u finanziamentu sò Akbank, Finansbank, Garanti Bank, Halkbank, İşbank, Vakıfbank, Yapı Kredi è Ziraat Bank.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*